/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
22/06/25-12:38(redigerad den 22/06/25-13:00)

Blev helt förälskad i tanken på ett kroppsserum och vill bara tipsa er! Jag skall in till Rituals imorgon och prov dofta! Finns ej på Kicks ännu, men den kommer väl snart!

Blev helt förälskad i tanken på ett kroppsserum och vill
Kristina
Beauty Pro
22/06/25-12:24

Kan inte tipsa nog om dessa.

Bästa tipset på doft i sommar är absolut Cheriosa nr 39 från Sol de Janeiro. Doftar mycket kokos och är så somrig och jättefin i värmen. ☀

De andra två doftar också helt fantastiskt i sommar. Alla tre rekommenderas ☀

Kan inte tipsa nog om dessa.  Bästa tipset på doft i sommar
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
Kristina
Beauty Pro
22/06/25-12:16

☀ sommarfavorit 100%

Ett måste efter en heldag på stranden här i Grekland 🇬🇷

Hawaiian tropic after sun ☀

☀ sommarfavorit 100%  Ett måste efter en heldag på stranden
Enriching Coconut Body Butter After Sun 250 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
22/06/25-10:33

✨️ Sommarfavorit ✨️

Rituals Karma Shimmering Body Oil är sommar för mig. Älskar denna skimrande återfuktande kroppsolja med den magiska doften av lotus och vitt te.

✨️ Sommarfavorit ✨️  Rituals Karma Shimmering Body Oil är
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Nikki
Beauty Pro
22/06/25-10:00

Somrig 5 minuters-frisyr 🩵✨️

Är inte så duktig och snabb när det kommer till frisyrer så vad jag hinner på 5 minuter är ganska begränsat. 😃

Har nästan alltid samlat eller uppsatt hår till vardags - stram tofs, hästsvans eller fläta så min lediga semesterfrisyr blir oftast en slarvigt uppsatt knut som förgylls med lite glansspray. ✨️

Somrig 5 minuters-frisyr 🩵✨️  Är inte så duktig och snabb
Mini Money Mist 50 ml
Linn
Beauty Pro
22/06/25-08:35

Simpel hårfix!

Det här en enkel, rätt fin och somrig hårlook som dessutom är lätt att göra. Jag har använt Budgie torrschampo (säljs inte längre så går ej att tagga).

Simpel hårfix!  Det här en enkel, rätt fin och somrig
Linn
Beauty Pro
22/06/25-08:24

Den här vill jag inte vara utan i sommar! Det är en SPF50 spray som du kan ha över sminket och bättra på under dagen. Lagom stor att ha i väskan.

Den här vill jag inte vara utan i sommar! Det är en SPF50
Ambre Solaire Super UV Over Makeup Mist With Hyaluronic Acid SPF50+ 75 ml
Linn
Beauty Pro
22/06/25-08:07

Sommardoft!

Jag tycker att den här parfymen passar väldigt bra på sommaren. Den är söt, fruktig och blommig (bland annat). Den har en liten hint av ros men precis lagom.

Sommardoft!  Jag tycker att den här parfymen passar väldigt
New York EdP 50 ml