/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Kristina
Beauty Pro
02/07/25-09:29

Som en kvällsrutin för att varva ner huden nu under sommaren och solen använder jag mig en del av bl.a. E.l.f. , Xlash och Rituals.

Jag tycker E.l.f har visat sig vara en riktigt bra budget variant.

🌞 E.l.f. Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm är absolut en av de bättre sminkborttagnings balmen jag använt mig av. Den smälter verkligen bort sminket.

🌞 E.l.f. Holy Hydration! Sleeping Mask. Kan användas som en produkt som sköljs av eller som en ansiktsmask över natten.

🌞 Eye patches - Super Youth Retinol Eye Gels från Xlash mjukar upp och får huden att kännas fräsch. Förvarar dem i kylen för att få den där extra sköna känslan.

🌞 The Ritual Of Jing Sleep Pillow & Body Mist. Denna är underbar att ha som doft på sin kudde efter jag haft en spakväll i badet och renbäddat. Rensar sinnet och gör att jag ofta får en god natt sömn. Så underbart 💗.

Bjuder på en dagens bild här ifrån Skåne idag. 🌞

Som en kvällsrutin för att varva ner huden nu under sommaren
Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm 56,5 g
Holy Hydration! Sleeping Mask 80 ml
Super Youth Retinol Eye Gels
The Ritual Of Jing Sleep Pillow & Body Mist 50 ml
Kristina
Beauty Pro
02/07/25-08:56

Morphe har verkligen fångat mitt hjärta i mina sminkrutiner. Ett riktigt wow-märke enligt mig. Bra pigmentering och riktigt ljuvliga nyanser där det finns många olika alternativ som kan passa många. Hur bra!? 😍👌

Denna Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Blind date, fick jag för ett tag sen av en vän. 🌺 Bild är från Kicks.se.

Nu har jag äntligen testat den och denna är verkligen en keeper! Dessutom kan jag använda denna som en 2in1.

Jag kan använda den som blusch men också som ögonskugga (och kanske bronzer beroende på vilka nyanser man har den i?). 💫

Har du testat något från Morphe som jag bör testa?

Morphe har verkligen fångat mitt hjärta i mina sminkrutiner.
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio After Party
Sotnosen
Beauty Pro
02/07/25-08:31

Min Bästa Borste 💕 Detta är mina favoritborstar! Och dom är verkligen av bra kvalite! För ca 10 år sen så var jag iväg på ett event där jag blev sminkad med Iduns produkter och då fick man även handla Iduns produkter till reducerat pris. Så då passade jag på! Hittade en ny favorit då, Iduns Tilda som jag köpt om flera gånger men förutom det så köpte jag även dessa tre borstar. Och dom har verkligen varit bra och det märks inte alls att dom är 10 år gamla, inte slitna alls och precis lika bra nu som när de var nya! Rekommenderas

Min Bästa Borste 💕 Detta är mina favoritborstar! Och dom är
Bronzer & Blush Brush
Kabuki Brush
Large Powder Brush
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimmi
Beauty Pro
02/07/25-07:10

En produkt två sätt! Jag blev inspirerad av chuchu att använda ett Labello cerat på flera sätt! Jag har stiftet Pearly shine som jag använder till läppar och highligter!

En produkt två sätt! Jag blev inspirerad av chuchu att
Farah
Beauty Pro
02/07/25-07:02

Mitt senaste köp från KICKS 🛍️✨

Jag har precis klickat hem BeautyAct Smudging Brush No. 118 – perfekt för att sudda ut ögonskugga eller skapa en soft eyeliner-look! 💖

Den är liten, mjuk och exakt – precis vad jag behövde i min sminksamling 😍 Längtar efter att testa den i min nästa sminkrutin!

#BeautyActByKICKS #KICKShaul #SmudgeBrush #BeautyFinds #NyFavorit #Makeupverktyg

Mitt senaste köp från KICKS 🛍️✨  Jag har precis klickat hem
Therese
Beauty Pro
01/07/25-19:23

Svara gärna om ni vill!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Om ni bara fick välja endast EN kategori att använda för resten av livet, vilket skulle ni välja då? 🙈
35Bidrag
Hudvård
Hårvård
Makeup/Smink
Nathalie
Beauty Pro
01/07/25-18:56(redigerad den 01/07/25-19:03)

Mina beauty must-haves 🤩

Nu på sommaren vill jag oftast ha en lättare sminkning och de här tre produkterna finns alltid med!

LH Cosmetics Blotting Powder - ett puder som VERKLIGEN håller vad det lovar! Mattar ner utan att lägga sig i fina linjer och är allmänt wow!

MAC Glow Play Blush (här i färgen Cheer up) - en blush i något mellanting mellan puder och flytande. Älskar konsistensen och hur lättarbetad den är. Just idag höll den lite sämre än vanligt (hade färgen Blush Please), men den är väldigt lätt att bygga upp färgen på så jag tror att jag kanske bara tog lite för lite idag.

MAC Macximal Silky Matte (här i färgen Keep Dreaming) - älskar det här läppstiftet, älskar den här nyansen! Vill ha läppstift på mig jämt och jag känner mig alltid så piffig när jag har det. Den här nyansen är 👌

Mina beauty must-haves 🤩  Nu på sommaren vill jag oftast ha
Blotting Powder Translucent
Glow Play Blush Cheer Up
Macximal Silky Matte Lipstick Keep Dreaming
Sofia
Beauty Pro
01/07/25-18:52

Favoritsminkverktyg 🖌

Omöjligt att välja EN så jag försöker inte ens. 😄 Puffen från LH har jag nämnt många gånger förut, det är en klassiker. Även svamparna från Real techniques är vi flera som prisat här.

Borstarna är bara såna där som har perfekt storlek, lagom täta, lagom mjuka osv. Den neongröngula använder jag till blush. 😊 Den är från ett gammalt set från BH cosmetics, troligtvis köpt från Beautybay någon gång pre Brexit. 🪦

Favoritsminkverktyg 🖌  Omöjligt att välja EN så jag
Powder Puff
Infinity Tool Box
4 Miracle Complexion Sponge
403 Smokey Eyeshadow Brush
304 Detailed Blending Brush