/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
03/07/25-19:23

Ett av mina senaste köp från Kicks

Det sista reaköpet blev på 70% rabatt. Tre nya läpprodukter (🙈) och en concealer. Har knappt sminkat mig sen de kom hem så jag har inte ens testat dem, mer än att jag testade den från Morphe precis innan jag tvättade ansiktet en kväll. Ska utforska dem mer!

Ett av mina senaste köp från Kicks   Det sista reaköpet blev
Emmie
Beauty Pro
03/07/25-18:31

Månadens dolda pärla ⚪

Maybelline Lifter Gloss i färgen Peach Ring 🍑

Själva läppglanset i sig kanske inte är en dold pärla utan mångas favorit MEN har inte sett någon lyfta just den här nyansen, så fin färg som jag älskar nu under sommarmånaderna när man har blivit lite solbränd!

Nu kunde jag inte tagga just den här färgen av någon anledning men den finns att välja när man klickar på produkten.

Månadens dolda pärla ⚪  Maybelline Lifter Gloss i färgen
Lifter Gloss Lip Gloss 27 Toffe 5,4 ml Ice
Emmie
Beauty Pro
03/07/25-18:11(redigerad den 03/07/25-18:13)

Tips för sommarfräsch hud ☀️

Rituals body scrub och body cream, min favoritdoft under sommaren är Karma 😍

ACO duscholja, använder året runt!

Hawaiian Tropic spf och aftersun ☀️

Drick mycket vatten och även vätskeersättning under extra varma dagar för att hålla huden återfuktad inifrån 💦

The Ritual Of Karma Softening Body Scrub 300 g
The Ritual Of Karma 48h Hydrating Body Cream 220 ml
Body Caring Shower Oil 400 ml
Hydrating Protection Lotion SPF30 180 ml
Hydrating After Sun Lotion 60 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Chuchu
Beauty Pro
03/07/25-16:04

Två sminkborstar har hängt med mig genom åren, och jag återkommer alltid till dem, oavsett hur många nya jag testar 🪶

Den första är MAC 168, large contour brush. Jag köpte den runt 2007–2008, och även om texten på skaftet är nästan helt borta, är själva borsten fortfarande lika mjuk och pålitlig. Det här var innan veganborstar blev standard, när många varumärken fortfarande använde djurhår, så värt att veta att de nyare 168:orna numera är syntetiska. Den sveper på rouge och bronzer med perfekt precision och har överlevt MÅNGA tvättar, resor och sminkningar genom åren.

Den andra favoriten är betydligt nyare men lika självklar i sminkväskan... Mini Expert Face Brush 200 från Real Techniques. Liten men grym, och fungerar lika bra till mineralfoundation som flytande. Den kommer åt överallt och ger ett jämnt och naturligt resultat. Perfekt när jag vill sminka mig snabbt men snyggt.

Två sminkborstar har hängt med mig genom åren, och jag
Farah
Beauty Pro
03/07/25-15:00(redigerad den 03/07/25-15:01)

Budgetfavorit 💸

CeraVe Foaming Cleanser – mild, effektiv och passar både känslig och fetare hud! Den rengör på djupet utan att torka ut, och priset? Riktigt snällt för plånboken 🙌 En stapelvara i mitt badrum – alltid pålitlig!

#budgetbeauty #cerave #hudvårdstips

Foaming Cleanser 236 ml
Carro K
Beauty Pro
03/07/25-14:56

Mitt senaste inköp från Kicks

Den nya fina blushtrion från Anastasia kunde jag inte motstå så den hamnade i varukorgen vid senaste köpet på Kicks ⭐

**Mitt senaste inköp från Kicks**  Den nya fina blushtrion
Magic Touch Blush Trio Pink Trio
Nikki
Beauty Pro
03/07/25-14:39

I stekande sol och högsommarvärme kom paketet jag väntat på i flera år...

Inte så långsam leverans 😂 men detta är min julshoppingdoft. Och numera även julishoppingdoft! 😁

En mysig unisex-klassiker från Maison Margiela, By the Fireplace EdT.

Har så ofta bett att få provdofta denna när jag julshoppat så den hör till. Aldrig ägt den själv förrän nu. Hittade den till ett pris under 500 kr och då var jag bara tvungen att slå till. 🔥🌰☃️

Två varuprover fick jag med också! Det är ju alltid kul!

I stekande sol och högsommarvärme kom paketet jag väntat på
Replica By The Fireplace EdT Refill 100 ml
Carro K
Beauty Pro
03/07/25-14:37

Beauty must-haves 👛

Mina favoriter just nu är diors blushsticks i nyanserna pink och berry och diors lip glow i glazed pink ⭐✨ Bästa blush stick jag provat, smälter in på huden, lätt att applicera och lätt att arbeta upp till önskat resultat och doftar gudomligt!

**Beauty must-haves** 👛  Mina favoriter just nu är diors
Backstage Rosy Glow Blush Stick 001 Pink
Backstage Rosy Glow Blush Stick 006 Berry
Lip Glow Butter 101 Glazed Pink