Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Alice
Beauty Star
11/06/23-23:02
Är nars concealer bra? vet inte om de är värt pengarna.
Marianne
Beauty Star
11/06/23-22:06 (redigerad den 11/08/23-11:34)
Jag såg en gång ett läppstift från M.A.C som hade en ruskigt snygg förpackning med strass. Vilket märke tycker ni haft snyggast förpackning på läppstift, lipgloss osv?
Mandii
Beauty Pro
11/06/23-22:02
Tips!!! Tips!!! Tips!!! Normals makeup svampar är så bra!! Du köper dom i 6-pack och super billiga!! Det är ju faktiskt viktigt att ofta byta ut sina svampar då dom samlar på bakterier. Mycket lättare att byta ut när du redan har flera nya hemma!💋
Tips!!! Tips!!! Tips!!! Normals makeup svampar är så bra!!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Natalie
Beauty Star
11/06/23-21:24
Vill sluta med fransförlängning och mina egna fransar syns inte, dom existerar inte dom är blonda och raka. Tips?? Fransserum o mascara?💕
Juli
Beauty Beginner
11/06/23-20:35
Hej på er alla, ny här👋🏼👋🏼 Jag har länge funderat på vilket schampo/balsam som passar mitt hår bäst, och vilket ställe är bättre att fråga än här? Jag har vågigt/lockigt hår, något frissigt, torrt och livlöst. Tänker att jag söker ett återfuktande schampo/balsam som är skonsamt för håret. Hoppas någon har några bra tips❄️
Vanna
Beauty Star
11/06/23-20:33
Någon som har tips på produkter för ojämn hy och acne?
Vanna
Beauty Star
11/06/23-20:31
Har någon testat denna och i så fall tyckte du om den? Läste att den skulle va bra för fett hår och fet hårbotten
Har någon testat denna och i så fall tyckte du om den? Läste
Hala
Beauty Star
11/06/23-20:31
Ni får gärna följa mig så följer jag er tillbaka!🫶🏼 Lite love bombing i vardagen! Med det sagt, undrar jag vad ni tycker om Benefits love tint?