Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Linnéa
Beauty Pro
09/11/23-16:47 (redigerad den 09/11/23-16:52)
Vill bara påminna alla skönhets älskare att Kicks Club har ✨20% rabatt✨ på alla Lumenes foundation❗️Passa på att köp era favoriter! Min personliga favorit är Lumene CC Cream  Under vinterhalvåret ❄️ använder jag färgen Light och under sommaren 🌤️ Fair!  Här har ni tre tips på Lumenes foundation som Kicks klubbmedlemmar nu kan unna sig med 20% rabatt! ❤️‍🔥Lumene: CC Color Correcting Cream Pris just nu: 167,20❗️ ❤️‍🔥Lumene: Natural Glow Fluid Foundation Pris just nu: 191,20 kr❗️❤️‍🔥Lumene: Invisible Illumination Instant Glow Fresh Skin Tint MediumPris just nu: 295,20 kr ❗️
H.Y
Beauty Beginner
09/11/23-16:47
Vad är det bästa mascaran?
Caroline
Beauty Star
09/11/23-16:46
Tips på bästa primern??
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sia
Beauty Star
09/11/23-16:39
Dagens inköp som jag är så glad över 😍 äntligen ska jag börja med ögonpalett igen och höstens trendigaste färg tailored suit på naglarna 👏🏼
Dagens inköp som jag är så glad över 😍 äntligen ska jag
Linnéa
Beauty Pro
09/11/23-16:02
Jag jobbar som receptionist 👩🏻‍💻 på ett spa-hotell och därmed kan jag bli väldigt varm & svettig stressig dagar. Jag har en tendens till att svettas 💦 i pannan och på näsan/under ögonen. Vilket inte känns som det trevligaste när man hjälper våra gäster. Såg dessa blotting papers och undrar om någon med liknande problem som jag använt sig av dessa och skulle rekommendera dem för att smidigt få bort svett från ansiktet utan att förstöra sminket? 🩵
Joy
Beauty Beginner
09/11/23-15:58
Kan någon föreslå mig en bra primer för oljig hud
Soumaya
Beauty Star
09/11/23-15:58
Jag rekomenderar Born this way concealer +nars foundation = den bästa basen
Soumaya
Beauty Star
09/11/23-15:57
Har krulligt hår , behöver tips på återfuktande leaveins till mitt hår