/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Annika
Beauty Pro
06/07/25-15:44

Dags för lite återvinning i dag, blev till vår återvinnings station i vår stad.

Dags för lite återvinning i dag, blev till vår återvinnings
Kristina
Beauty Pro
06/07/25-15:27

Helgrensning är igång!

När man börjar rensa... jag har så mycket att köra till återvinningen med, så det är galet. En påse till återvinning och en påse ska skänkas bort då det är mängder som jag aldrig ens använt eller endast testat.

☀☀☀

Helgrensning är igång!  När man börjar rensa... jag har så
Nour
Beauty Star
06/07/25-15:04(redigerad den 06/07/25-15:08)

DIOR ****

Forever Velvet Veil Primer

Otrolig primer! Den ger en mjuk, matt finish och jämnar ut porer och ojämnheter utan att man tappar glowet helt utan enbart bara perfekt blur. Så bra för dig som har förstorde porer.

Den håller sminket på plats hela dagen och känns bekväm och lätt på huden. Perfekt för en långvarig, naturlig clean makeup!

# DIOR **** Forever Velvet Veil Primer  ## Otrolig primer!
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Angelica
Beauty Pro
06/07/25-14:47

Lämnat lite gamla nagellack till återvinning, skönt❣

Lämnat lite gamla nagellack till återvinning, skönt❣
Angelica
Beauty Pro
06/07/25-14:41

Detta är mitt senaste köp ifrån kicks. Gillar du doften av körsbär så kommer du älska denna, lite dålig hållbarhet men bara att spraya på mer

Detta är mitt senaste köp ifrån kicks. Gillar du doften av
Cherry Baby EdP 75 ml
Angelica
Beauty Pro
06/07/25-14:35

Jag är verkligen älskar denna doft. Den bara måste finnas i min samling, saknar den alltid när den tar slut. Vad tycker ni om denna doft?♥

Jag är verkligen älskar denna doft. Den bara måste finnas i
Nikki
Beauty Pro
06/07/25-09:39

Sommarkänsla! ☀️🧡🏖

Hoppas detta fina set från Sol de Janeiro kommer till KICKS! 🤗

Sommarkänsla! ☀️🧡🏖   Hoppas detta fina set från Sol de
Nikki
Beauty Pro
06/07/25-09:21

Finns fortfarande några grymma parfymfynd kvar om man bor i "rätt" stad. 😃

Finns ej online, endast i ett fåtal butiker (se produktsidan). OBS! Gäller ej alla storlekar.

Finns fortfarande några grymma parfymfynd kvar om man bor i
Daisy Love EdT 30 ml
Reserve Citron Fig EdP 50 ml
London For Women EdP 50 ml