/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
30/06/25-14:57

Beauty of Joseon! Mitt senaste köp på Kicks!

The Dynasty Cream från Beauty of Joseon är en närande ansiktskräm som stärker hudens naturliga skyddsbarriär. Den lätta formulan absorberas snabbt och är perfekt för att lugna känslig och problematisk hud. Krämens innehåll av ginseng stödjer cellförnyelse, skyddar huden och stimulerar kollagenproduktionen. Honungsextrakt ger intensiv återfuktning, lugnar huden och återställer dess elasticitet. Dessutom verkar ceramider anti-aging och lämnar huden mjuk, smidig och väl återfuktad.

Beauty of Joseon! Mitt senaste köp på Kicks!  The Dynasty
Dynasty Cream 50 ml
Malaze
Beauty Pro
30/06/25-14:34

Min Bästa Borste/Verktyg 💕

Min Bästa Borste/Verktyg 💕
Power Pigment Blush Brush
Malaze
Beauty Pro
30/06/25-14:27

Mina beauty must haves, Jag vet inte om jag kan tagga alla produkter.

Mina beauty must haves,  Jag vet inte om jag kan tagga alla
Ari By Ariana Grande EdP 100 ml
On-The-Glow Blush Fleur
Lips & Dry Spots Balm 30 ml
Sun Gel-Cream SPF 50+ 200 ml
Rouge Dior Couture Colour Refillable Lipstick 999 Satin
Lustreglass Lipstick 96 Uncensored
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Malaze
Beauty Pro
30/06/25-13:27

mitt senaste köp hos kicks,

mitt senaste köp hos kicks,
Revitalift Filler 1,5% Hyaluronic Acid Serum for normal skin 30 ml
Sun Gel-Cream SPF 50+ 200 ml
Nikki
Beauty Pro
30/06/25-11:54

DOLD PÄRLA ⚪️

Daily Tint SPF30 från Skincity Skincare

Allt-i-en produkt (fuktkräm, primer, foundation, solskydd) med lätt täckning. Berikad med bl a barriärstärkande ceramider och glykolipider som håller huden mjuk och återfuktad samt Allantoin och vitamin E som verkar lugnande och skyddande. Daily Tint SPF30 jämnar även ut hudtonen och neutraliserar rodnad.

Har en light till medium/light nyans. Kanske enda nackdelen att den bara finns i en nyans som endast passar ljusare hudtoner.

DOLD PÄRLA ⚪️   Daily Tint SPF30 från Skincity Skincare
Daily Tint SPF30 50 ml
Nikki
Beauty Pro
30/06/25-10:20

☀️ Njut men var försiktiga i SOLEN! ☀️

Detta gäller för min hudtyp idag 30 juni klockan 12 i Sverige samt på Mallorca alternativt Kreta enligt Minsoltid.se från Strålsäkerhetsmyndigheten.

☀️ Njut men var försiktiga i SOLEN! ☀️   Detta gäller för
Cassandra
Beauty Pro
30/06/25-10:16

Förra veckan beställde jag nya Amika frizz me not. Mitt hår tenderar att bli väldigt frissigt i fuktigt väder. I lördags skulle jag på bröllop och då vädret var i sin vanliga obalans så fick produkten verkligen sättas på prov. Det var både luftfuktighet och duggregn, typ som mist. Den typen av regn är värst för mig då håret inte blir blött utan bara extremt frissigt. Blev så positivt överraskad! Produkten höll mitt hår så frissfritt 😍💛 Har aldrig hänt tidigare med någon produkt!

Förra veckan beställde jag nya Amika frizz me not. Mitt hår
Farah
Beauty Pro
30/06/25-09:47

En skönhetsprodukt jag älskar och som jag tycker förtjänar mycket mer hype är Weleda Skin Food 🌿💚

Varför den borde bli en favorit hos fler: • Multifunktionell: Den funkar som dagkräm, nattmask, highlighter, läppbalsam, handkräm – you name it! • Naturligt glow: Den ger en fantastisk lyster till huden utan att se fet ut. • Räddare i nöden: Perfekt för torra partier, speciellt under vintern eller om man har torr/eksembenägen hud. • Prisvärd och dryg: En liten mängd räcker långt, och den är riktigt snäll mot plånboken. • Naturliga ingredienser: Innehåller bl.a. ringblomma och kamomill – super för känslig hud.

En skönhetsprodukt jag älskar och som jag tycker förtjänar
Skin Food Body Lotion 200 ml
Skin Food Nourishing Day Cream 40 ml