Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Molkan
09/04-07:39 (redigerat)
Jag (och min kille 😍) testade KICKS nya hudanalys och tyckte verkligen att vi fick rättvisa resultat. Jag har ”problem” med min hudtextur, fet hud och förstorade porer, men är däremot duktig på att använda SPF och har därför inte inte speciellt mycket rynkor eller pigmenteringar. Jätteroligt ☺️ Delar med mig av några av de produkter som jag är sugen på att testa efter analysen 👇🏻 Om jag ska komma med någon slags kritik till analysen skulle jag vilja ha fler filter när analysen är klar och produkter rekommenderas. T ex. ”parfymfritt”, ”veganskt”, ”cruelty free”, ”ekologiskt” eller att kunna filtrera bort vissa varumärken. Men som sagt, superkul! Keep up the good work ✨
BeautyAct 7% AHA Peeling Pads 25 pcs
BeautyAct 7% AHA Peeling Pads 25 pcs
MON SUN Light Up Eye Cream 15 ml
MON SUN Light Up Eye Cream 15 ml
Murad City Skin Broad Spectrum SPF 50 PA ++++ 50 ml
Murad City Skin Broad Spectrum SPF 50 PA ++++ 50 ml
Se mer
Vanilla Icy
09/04-07:30
Olaplex no. 9 has arrived! Can’t wait to try it 😍
Se mer
Tova
KICKS-anställd
08/04-10:00 (redigerat)
Efter Caisas blogginlägg igår blev jag nyfiken på YSLs nya Black Opium Illicit Green och lyckades få tag på ett doftprov! 😍 Den framstår först som söt och man känner tydligt vaniljen. Sen när den lägger sig så är den bara WOW! Då känner man bland annat kaffenoter, patchouli och citrus och det som gör den sweet and spicy. Tycker inte man ska luras av flaskan och tänka att detta bara är en kvällsdoft. För mig funkar den här lika bra till vardags då den är mer fräsch än kryddig! 💚
Yves Saint Laurent Black Opium Illicit Green EdP 75 ml
Yves Saint Laurent Black Opium Illicit Green EdP 75 ml
Se mer
Sofia
Beauty Brands Ambassador
07/04-16:19 (redigerat)
Healthy skin is just one sleep away with the new Midnight Recovery Omega Rich Cloud Cream from Kiehl’s. Vill ni ha en ny nattkräm som är något utöver det vanliga? Då måste ni prova den här! ☁️💤 ☁️ Tillverkad av 98,6 % ingredienser av naturligt ursprung. ☁️ Vårdar huden och ger förnyad lyster under natten. ☁️ Tillför fukt som håller hela natten och mjukgör huden. ☁️ Återställer hudens skyddande barriär. ☁️ Lätt konsistens som absorberas snabbt. ☁️ Passar alla hudtyper - även känslig hud.
Se mer
Saga
06/04-22:21
Jag behöver en ny moisturiser som är av det lite tjockare/fetare slag att använda på kvällen. Har inte hittat någon bra vegansk än så hoppas någon här kan ge mig ett bra förslag!
Se mer
Annie
06/04-18:32
Vilken är bättre?
COSRX Master Patch Original Fit Spot Treatment 24 pcs
COSRX Master Patch Original Fit Spot Treatment 24 pcs
COSRX Master Patch Clear Fit Spot Treatment 18 pcs
COSRX Master Patch Clear Fit Spot Treatment 18 pcs
Se mer
Annie
06/04-18:22
Bobbi Brown enriched face cream fungerar utmärkt som återfuktande kräm och primer. Älskar älskar älskar denna! Får mitt smink o sitta i flera timmar utan att foundation rör sig.
Bobbi Brown Mini Vitamin Enriched Face Base 7 ml
Bobbi Brown Mini Vitamin Enriched Face Base 7 ml
Se mer
JosefinCstrand
Beauty Talks Ambassador
06/04-13:14
Här har vi min glam look, jag kör en suddad liner och satsar på en bas med mycket glow! Vill du också att sminket ska sitta bättre? Då är mina absolut bästa tips att använda en primer med bra grepp, men också en settingspray som får din bas att stanna på plats. Jag älskar Urban decay all nighter Ultra glow, perfekt för torr hy! Har du något makeup hack för att få sminket att hålla sig hela dagen?
LH cosmetics Interstellar
LH cosmetics Interstellar
LH cosmetics Infinity Highlighter
LH cosmetics Infinity Highlighter
Urban Decay All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Urban Decay All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
BeautyAct ReNew Balm Serum Foundation 01C
BeautyAct ReNew Balm Serum Foundation 01C
LH cosmetics Infinity Tool Box
LH cosmetics Infinity Tool Box
NYX Professional Makeup Plump Right Back Primer + Serum 30 ml
NYX Professional Makeup Plump Right Back Primer + Serum 30 ml