Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sofie
Beauty Pro
02/04/24-22:19
Brun utan sol produkt-tips behövs här 😀🫶🏽
Sofia
Beauty Pro
02/04/24-20:39
Har ni luktat på den nya vårdoften från Rituals? 😍🌸 Den är gudomlig! Synd att Kicks inte verkar ta in deras limited edition, har för mig att de gjorde det förut? Jag försöker hålla mig till ett low buy-år, men kunde inte låta bli att köpa en rumsspray. 😅Bodymisten är tydligen slutsåld typ överallt!
Har ni luktat på den nya vårdoften från Rituals? 😍🌸 Den är
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
02/04/24-18:15 (redigerad den 03/04/24-01:21)
Köpt lite nytt kul smink men lite till är även på väg✨🙈 Har något testar några av dem? Vad tycks? Är så spänd på att testa detta☺️
Köpt lite nytt kul smink men lite till är även på väg✨🙈 Har
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
02/04/24-16:25
🌸🍒 The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 🍒🌸 Fluffig mousse som blir silkeslen body lotion. Kändes superhärlig och doftar ljuvligt!
🌸🍒 The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 🍒🌸  Fluffig
Malin
Beauty Pro
02/04/24-16:22
Mitt senaste köp blev denna fina glow-primern från Isadora. Jag passade på att fynda den på 20% även om den redan från början är väldigt prisvärd. Jag tycker absolut att den lever upp till namnet - glow face primer. Jag har självklart redan hunnit testa den och tycker den lägger sig väldigt fint under smink. Denna kommer absolut bli en ny favorit i sminkväskan 🌸
Mitt senaste köp blev denna fina glow-primern från Isadora.
Nikki
Beauty Pro
02/04/24-16:07 (redigerad den 04/04/24-07:49)
Ny parfym från Marc Jacobs: 🌸💚🤍 Daisy Wild EdP 🤍💚🌸 Provdoftade denna på KICKS idag. Precis nyinkommen, kan inte ens hitta den på hemsidan än. Fruktig, blommig med tränoter. Doftnoter: Bananblomma Jasmin, Macadamianöt Vetiver, Sandelträ
Ny parfym från Marc Jacobs:  🌸💚🤍  Daisy Wild EdP  🤍💚🌸
Nikki
Beauty Pro
02/04/24-15:53
Rensat och lämnat in utgångna produkter på KICKS. Tänk på att många butiker tar emot kosmetiskt avfall även om de inte har en återvinningsstation i butiken. Vilka kan du läsa på hemsidan under Hållbarhet, Beauty Recycling. ♻️
Rensat och lämnat in utgångna produkter på KICKS.   Tänk på
Nikki
Beauty Pro
02/04/24-15:35
KICKS köp innan påsk BUDGIE The Twinflower Oil En silikonfri och naturlig hårolja bestående av argan-, ricin-, och solrosolja som ska återfukta och näringsbomba håret samtidigt som det tar bort eventuellt friss.
KICKS köp innan påsk   BUDGIE The Twinflower Oil  En