/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Angelica
Beauty Pro
23/06/26-09:18(redigerad den 23/06/26-09:18)

Apoliva Handcreme, En mjukgörande handkräm som återfuktar torra händer utan att kännas kladdig. Bonus för den härliga doften och den fina förpackningen. Scholl Kräm för spruckna hälar, En riktigt effektiv fotkräm som hjälper torra och spruckna hälar att bli mjukare och mer välmående. Perfekt som nattbehandling.

Helosan Foot Cream. En återfuktande fotkräm som håller fötterna mjuka och fräscha hela dagen. Går snabbt in i huden och lämnar en behaglig känsla utan att kladda.

Tre prisvärda favoriter som gör sitt jobb och passar perfekt i vardagens hudvårdsrutin

Återvinning av produkter
Angelica
Beauty Pro
23/06/26-09:12(redigerad den 23/06/26-09:12)

Rekommenderar denna skrubb, otroligt lätt att använda och fötterna "vaknar till" , prisvärd. Inköpt på normal.

Footcare heroes 🦶🏼❤️
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
23/06/26-08:51

Less routine, more glow mode ☀️ SPF som armor, mist som refresh, och huden som får andas hela sommaren.

Vacay YEY!
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
23/06/26-08:45

Jag använder oftast foot mask. Den tar bort all död hud så att fötterna blir rena och mjuka igen. Jag använder också Rituals kräm varje dag för att hålla mina fötter återfuktade. Om hälarna någon gång spricker använder jag The Ordinary exfolierande produkt.

Foot Peeling Pack
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240ml
The Ritual of Sakura Whipped Body Cream 220 ml
Susanne
Beauty Pro
23/06/26-08:06

CCS Fotvårdssalva fortsätter att vara en återkommande favorit år efter år.

Footcare heros 🦶🏼❤️
Maro
Beauty Star
23/06/26-07:58

Nu när det är flipflop-säsong försöker jag ta hand om fötterna lite extra. 🦶🏼☀️ Jag använder CeraVe SA Renewing Foot Cream innan jag går och lägger mig, och en gång i veckan använder jag en fotfil. Det är så enkla saker, men det gör verkligen stor skillnad. ❤️✨

SA Renewing Foot Cream 88 ml
Sofia
Beauty Pro
22/06/26-21:36

Slick stick fick ju så fina recensioner här så jag måste testa själv! Stör mig på små hårstrån som flyger runt och petar mig i ögonen och sånt varenda dag så jag har höga förhoppningar på denna!

Handkrämstrion köpte jag spontant för att de var på rea och jag har varit nyfiken på märket länge. Första intrycket är att dofterna är unisex och luktar gott, men inget jag skulle betala ordinarie pris för. Den som heter ØY har en väldigt maskulin doft.

Sen har vi den nya parfymen från mitt favoritmärke Zarkoperfume! Jag har inte provdoftat den än, men köpte den när det var 20 % rabatt vid köp över 600 kr. Så jag måste hitta en butik med en tester innan jag öppnar förpackningen. 😄 Den kan vara helt up my alley eller en doft jag avskyr om jag utgår från noterna, så det blir intressant att testa den!

Mitt senaste köp på Kicks 🛍
Slick Stick Anti-Flyaway Hair Wand 10 ml
Sea Mini Hand Cream Giftset 30 ml x 3
Midnight Oil 100 ml
Angelica
Beauty Pro
22/06/26-18:33

Denna handkräm innehåller glycerin som ger huden fukt, samt sheasmör och rapsolja som vårdar och mjukgör dina händer. Krämen absorberas snabbt och lämnar händerna behagligt mjuka med en frisk, fräsch och ren doft

Budgetfavorit