/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
24/06/25-11:26

Beauty First Impression 🥥🩵🏝

Sol de Janeiro's mest efterfrågade Cheirosa Perfume Mist har kommit tillbaka som Limited Edition, Cheirosa 39.

Denna tropiskt kokosdoftande gourmanddoft är söt och nötaktig. Förutom som just sommarmist är den egentligen alldeles för söt för min smak (glad att den har lite träighet i basen). De dominerande doftnoterna är kokos och pralin. Se bild 2 för övriga.

En mist som säkert tilltalar alla som gillar Cheirosa 62, Cheirosa 71 och Rio Radiance.

Misten har nu precis kommit in på KICKS!

Beauty First Impression 🥥🩵🏝  Sol de Janeiro's mest
NAS
Beauty Pro
24/06/25-11:21

do you have any suggestions for nail hardner?

Madlen
Beauty Star
24/06/25-10:17

Mina nya lyxiga hårkit ✨

Mina nya lyxiga hårkit ✨
All Soft Shampoo 300 ml
All Soft Moisture Restore Leave-in 150 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimmi
Beauty Pro
24/06/25-09:45

Mitt senaste rea klipp på Kicks, den var på 70% så den kostade 158 kr istället för 525 kr! Det är en väldigt lätt creme, som skall vara bra mot rodnad! Fick ett litet test med som jag provat och den känns jätte härlig!

Mitt senaste rea klipp på Kicks, den var på 70% så den
Nora
Beauty Pro
24/06/25-08:58

Min sommarfavorit! Kan inte leva utan den här, både med eller utan smink. Älskar!

Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Madlen
Beauty Star
24/06/25-08:36

Måste tipsa om denna! ✨ Origins VitaZing SPF15 Energy-Boosting Moisturizer Trött, glåmig hud? Den här fixar allt på 10 sekunder 💫 Lätt ton, fräsch glow, SPF 15 och ginseng som väcker huden direkt. Perfekt för no makeup-makeup-dagar 💧🌞 Hudvård + glow = ja tack.

Måste tipsa om denna! ✨ Origins VitaZing SPF15
Madlen
Beauty Star
24/06/25-07:51(redigerad den 25/06/25-21:54)

Min favorit sommar doft Öppningen är pudrig och krämig, med en nästan tvålig fräschhet som snabbt mjuknar. Det är en kombination av rena blomnoter och varm musk som ger en känsla av naken hud efter ett långt, varmt bad. Inte överdrivet söt, inte för blommig – bara perfekt balanserad.

Min favorit sommar doft Öppningen är pudrig och krämig, med
Sofia
Beauty Pro
24/06/25-06:40

Senaste köpet från Kicks!

Fler sheet mask-tabletter, en jumboprimer och en saltvattenspray som jag inte har testat förut. Hoppas att den är lika bra som min gamla favorit från Kerastase som inte säljs längre. 💔

Senaste köpet från Kicks!  Fler sheet mask-tabletter, en
The Lotion Mask 10 pcs
Salt Water Spray 150 ml
Power Grip Jumbo Primer 75 ml