/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
NAS
Beauty Pro
03/07/25-02:14(redigerad den 03/07/25-05:10)

✨️hidden gem ✨️ hair toning iis a must for colored hair like me 🧡

✨️hidden gem ✨️ hair toning iis a must for colored hair like
Color Fresh Mask Peach Blush
Nikki
Beauty Pro
02/07/25-22:39(redigerad den 02/07/25-22:41)

NYX Ultimate Glow Shots Vivid Rich

Kikade nyligen på dessa flytande ögonskuggor från NYX i butik. Så fina allihop så jag kunde inte bestämma mig men nu efter att ha läst Irenas inlägg från tidigare ikväll är jag ännu mer sugen på att testa dem.

Finns hur många färger som helst (se bild 2) men alla finns inte i KICKS sortiment.

NYX Ultimate Glow Shots Vivid Rich   Kikade nyligen på dessa
Ultimate Glow Shots Vivid Rich 15 Pear Prize
Ultimate Glow Shots Vivid Rich 16 Six Figs
Ultimate Glow Shots Vivid Rich 22 Watermelon Wealth
Ultimate Glow Shots Vivid Rich 14 Glitzy Guava
Nathalie
Beauty Pro
02/07/25-21:45

Återvinning

Passade på att återvinna kosmetiskt avfall när Pop-up Återbruk kom till min del av stan. Kunde inte ta bild på när det åkte ner i kärlet eftersom det var personalen som tog hand om den biten, men allt det här är nu omhändertaget på rätt sätt!

Återvinning  Passade på att återvinna kosmetiskt avfall när
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Angelica
Beauty Pro
02/07/25-20:39

Help a girl out! Jag behöver tips på en vattenfast mascara som funkar bra när man har linser, tycker ja provat allt...

Irena
Beauty Pro
02/07/25-17:13

Beställde nyligen två produkter (inte på Kicks) som jag varit sugen på att testa länge, C-vitamin serumet från tirtir och flytande ögonskuggan från Nyx. Serumet ska vara ett väldigt bra och stabilt C-vitaminserum som inte härsknar och tappar sin styrka lika snabbt som många andra serum med C-vitamin gör.

Konsistensen är oljig, men arbetas ändå in lätt och jag som har fet hy kan använda den utan att bli glansig, Hyn känns också väldigt len och plumpad.

Ögonskuggan är jag helt kär i, vill ha typ alla nyanser. Kan nog säkert användas som läppglans också måste testa. Ni kan se färgen en aning på bild 4-5

Min bas idag var välsigt enkel eftersom jag bara jobbade hemifrån och ville ha något lätt. Så min enda basprodukt var skin tinten från Beauty of Joseon som jag är kär i!

Beställde nyligen två produkter (inte på Kicks) som jag
Pure Vitamin C24 Serum 30 ml
Ultimate Glow Shots Vivid Rich 15 Pear Prize
Nikki
Beauty Pro
02/07/25-16:06

Lite välbehövlig svalka... 💧🩵💦🏖

Önskar jag låg på stranden eller hade en pool i sikte men nej.

Som man längtar efter sol och värme och när den väl kommer så orkar man inte alltid riktigt.

Svårt att sova bra och svårt att tänka klart.

Någon som känner igen sig?

Vad har ni för trick?

Mina är att dricka mycket (sätt en timer), äta lite extra salt (min kropp skriker efter chips när det är varmt och det gör den aldrig annars 😁).

Svala täckande kläder istället för att klä av sig (bra solskydd också).

Håll handlederna under kallt vatten. 💧

Tänk dig att du är den söta sälen på bilden! 🦭🩵

Kommentera och tipsa gärna! 😃

Lite välbehövlig svalka... 💧🩵💦🏖  Önskar jag låg på
Holy Hydration! Eye Cream 14 g
Your Skin But Better Setting Spray 100 ml
Light Blue Capri In Love EdP 100 ml
Light Blue Capri In Love Pour Homme EdP 100 ml
Light Blue EdT 50 ml
Light Blue Pour Homme EdT 200 ml
Summer Mist Agua Mistica 90 ml
Sofia
Beauty Pro
02/07/25-16:05

Köpte nyligen en ny primer när e.l.f släppte min favorit i jumbostorlek. Passade på eftersom det inte var mycket kvar av min primer. När jag fick hem jumbon och skulle lägga undan den så insåg jag att jag hade gjort exakt samma sak en månad tidigare.. 🤦🏼‍♀️

Så nu behöver jag inte köpa primer igen förrän typ 2028. 😂

Köpte nyligen en ny primer när e.l.f släppte min favorit i
Power Grip Jumbo Primer 75 ml
Power Grip Primer
Nikki
Beauty Pro
02/07/25-14:52

Orange - en färg som sägs ge energi 🧡

Somrigt nagellack från Atelier Rouge i en färg jag bara har på sommaren. Har tyvärr utgått.

Två bra och härliga serum från Lumene. Båda ger glow och har en doft av apelsin. 🍊

Ett drömmigt skyltfönster! 🩷🧡

Njuter av det vackra utan att vilja ha. 🤗 Skulle dräkterna ens någonsin kunna se bättre ut på någon än de gör just i skyltfönstret? 😃

Orange - en färg som sägs ge energi 🧡   Somrigt nagellack
Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir 30 ml
Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml