/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Salena
Beauty Pro
10/12/23-09:56 (redigerad den 10/12/23-09:56)
✨ Lucka nr 9 och 10! 2 härliga produkter som jag ser fram emot att testa 😍
✨ Lucka nr 9 och 10!  2 härliga produkter som jag ser fram
IsKA
Beauty Star
10/12/23-01:58 (redigerad den 10/12/23-01:59)
Vad tycker ni om regeln ”Silkon primer + silkon foundation, vattenbaserat primer + vattenbaserat foundation, oljebaserat primer + oljebaserat foundation” ? Har sätt många på TikTok säga att man ska använda samma bas ingrediens annars kommer sminket bli dålig och foundationen separerar sig. Sen har jag också hört andra och visa som är smink expert säga att det inte spelar någon roll. Vilket jag tror är sant. Innan jag visste om ”samma bas ingrediens” regeln använde jag en silkon primer från Maybelline och en foundation från Loreal, vet inte vilken bas ingrediens den hade men den fungerade bra med Maybelline primern. Sminket såg bra ut och foundationen separerades inte. Så jag tror att regeln är bara en lögn. Vad tycker ni, håller ni med eller har ni upplevt att ert smink blev dåligt?
Vad tycker ni om regeln ”Silkon primer + silkon foundation,
Jennifer
Beauty Star
09/12/23-20:56
Lucka nummer 8🎅🏼 Eye Cream från kicks egna märke.
Lucka nummer 8🎅🏼 Eye Cream från kicks egna märke.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Alicia
Beauty Pro
09/12/23-20:55
Hej hörni! Asså ja får typ panik mitt hår blir så himla flottigt fort lixom typ dagen efter jag duschat. har verkligen försökt me allt, vänja av och använda torrschampo, testat massor olika schampon o verkligen inget funkar har ni några tips på vad ska göra eller använda?:)
Jennifer
Beauty Star
09/12/23-20:54
Lucka nummer 6🎄 alltid najs med xlash! Har någon testat denna? Taggad på att prova!
Lucka nummer 6🎄 alltid najs med xlash! Har någon testat
Jennifer
Beauty Star
09/12/23-20:53
Lucka nummer 5🙈 wow! En leave in treatment från Björn Axén! Denna är så så bra, speciellt nu till vintern.
Lucka nummer 5🙈 wow! En leave in treatment från Björn Axén!
Jennifer
Beauty Star
09/12/23-20:50
Lucka nummer 4🎅🏼 en color tint från smashbox för cheek+lip. Så fin färg!
Lucka nummer 4🎅🏼 en color tint från smashbox för
Jennifer
Beauty Star
09/12/23-20:47
Lucka nummer 3!!🥹 en riktig favorit om du vill lukta något man vill äta
Lucka nummer 3!!🥹 en riktig favorit om du vill lukta något