/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sotnosen
Beauty Pro
02/07/25-08:31

Min Bästa Borste 💕 Detta är mina favoritborstar! Och dom är verkligen av bra kvalite! För ca 10 år sen så var jag iväg på ett event där jag blev sminkad med Iduns produkter och då fick man även handla Iduns produkter till reducerat pris. Så då passade jag på! Hittade en ny favorit då, Iduns Tilda som jag köpt om flera gånger men förutom det så köpte jag även dessa tre borstar. Och dom har verkligen varit bra och det märks inte alls att dom är 10 år gamla, inte slitna alls och precis lika bra nu som när de var nya! Rekommenderas

Min Bästa Borste 💕 Detta är mina favoritborstar! Och dom är
Bronzer & Blush Brush
Kabuki Brush
Large Powder Brush
Mimmi
Beauty Pro
02/07/25-07:10

En produkt två sätt! Jag blev inspirerad av chuchu att använda ett Labello cerat på flera sätt! Jag har stiftet Pearly shine som jag använder till läppar och highligter!

En produkt två sätt! Jag blev inspirerad av chuchu att
Farah
Beauty Pro
02/07/25-07:02

Mitt senaste köp från KICKS 🛍️✨

Jag har precis klickat hem BeautyAct Smudging Brush No. 118 – perfekt för att sudda ut ögonskugga eller skapa en soft eyeliner-look! 💖

Den är liten, mjuk och exakt – precis vad jag behövde i min sminksamling 😍 Längtar efter att testa den i min nästa sminkrutin!

#BeautyActByKICKS #KICKShaul #SmudgeBrush #BeautyFinds #NyFavorit #Makeupverktyg

Mitt senaste köp från KICKS 🛍️✨  Jag har precis klickat hem
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Therese
Beauty Pro
01/07/25-19:23

Svara gärna om ni vill!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Om ni bara fick välja endast EN kategori att använda för resten av livet, vilket skulle ni välja då? 🙈
35Bidrag
Hudvård
Hårvård
Makeup/Smink
Nathalie
Beauty Pro
01/07/25-18:56(redigerad den 01/07/25-19:03)

Mina beauty must-haves 🤩

Nu på sommaren vill jag oftast ha en lättare sminkning och de här tre produkterna finns alltid med!

LH Cosmetics Blotting Powder - ett puder som VERKLIGEN håller vad det lovar! Mattar ner utan att lägga sig i fina linjer och är allmänt wow!

MAC Glow Play Blush (här i färgen Cheer up) - en blush i något mellanting mellan puder och flytande. Älskar konsistensen och hur lättarbetad den är. Just idag höll den lite sämre än vanligt (hade färgen Blush Please), men den är väldigt lätt att bygga upp färgen på så jag tror att jag kanske bara tog lite för lite idag.

MAC Macximal Silky Matte (här i färgen Keep Dreaming) - älskar det här läppstiftet, älskar den här nyansen! Vill ha läppstift på mig jämt och jag känner mig alltid så piffig när jag har det. Den här nyansen är 👌

Mina beauty must-haves 🤩  Nu på sommaren vill jag oftast ha
Blotting Powder Translucent
Glow Play Blush Cheer Up
Macximal Silky Matte Lipstick Keep Dreaming
Sofia
Beauty Pro
01/07/25-18:52

Favoritsminkverktyg 🖌

Omöjligt att välja EN så jag försöker inte ens. 😄 Puffen från LH har jag nämnt många gånger förut, det är en klassiker. Även svamparna från Real techniques är vi flera som prisat här.

Borstarna är bara såna där som har perfekt storlek, lagom täta, lagom mjuka osv. Den neongröngula använder jag till blush. 😊 Den är från ett gammalt set från BH cosmetics, troligtvis köpt från Beautybay någon gång pre Brexit. 🪦

Favoritsminkverktyg 🖌  Omöjligt att välja EN så jag
Powder Puff
Infinity Tool Box
4 Miracle Complexion Sponge
403 Smokey Eyeshadow Brush
304 Detailed Blending Brush
Nathalie
Beauty Pro
01/07/25-18:27

Min favoritborste

Det var otroligt svårt att välja EN favorit bland mina sminkborstar. Det fick tillslut bli den här från LH Cosmetics, en riktigt "skarp" snedställd detaljborste. Väldigt användbar! Speciellt när jag vill använda ögonskugga som eyeliner.

Valde just den här för att ingen annan av mina borstar kan göra det där detaljarbetet lika bra!

Min favoritborste   Det var otroligt svårt att välja EN
Angled Brush 333
Sofia
Beauty Pro
01/07/25-17:40

Har testat denna saltvattenspray några gånger nu så här kommer en liten first impression. 😊

Jag tror att jag egentligen är ute efter något lite annorlunda. Jag älskade en spray från Kerastase som inte säljs längre, så jag försöker hitta en ersättare till den. Men det var en texturspray, så det är dumt att jämföra med en saltvattenspray. Äpplen och päron liksom. 😄

Det jag är ute efter är främst volym, och en saltvattenspray är ju även nermattande och ger håret lite strävhet. Jag tror att det skulle vara en asbra produkt om jag t.ex. skulle locka håret eller göra någon uppsättning, för mitt hår är så glansigt så allt bara glider och hänger ut sig och blir rakt/platt. Det skulle säkert hjälpa att göra håret lite strävare!

Jag upplever inte att håret blir fett snabbare än vanligt eller att hårbotten kliar eller något sånt. Det är en riktigt bra saltvattenspray! Och den luktar gott, fräscht, lite blåbär typ. 🫐

Mitt sökande efter en texturspray som kan ersätta min gamla favorit fortsätter! 😄

Salt Water Spray 150 ml