/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Jennifer
Beauty Star
12/12/23-20:00
Lucka nummer 11🎄ett nagellack från Rouge! Dock lite för mörk färg för min smak, så ger bort till lillasyster🥰
Lucka nummer 11🎄ett nagellack från Rouge! Dock lite för
Nikki
Beauty Pro
12/12/23-18:46
❄️🖤 Lancôme Lucka 12 🖤❄️ I dagens lucka låg denna: Le Crayon Khôl Eyeliner Pencil i färgen 01 Noir (svart).
❄️🖤  Lancôme Lucka 12  🖤❄️  I dagens lucka låg denna:  Le
Andrea
Beauty Pro
12/12/23-17:14 (redigerad den 12/12/23-17:17)
🌟BeautyAct by KICKS🌟 På rekommendation valde jag att testa detta Iconic Contour kit och jag gjorde helt rätt!! Wow va pigmenterad och lätt arbetad. Det räcker med att ”dutta” borsten lite lätt. Och resultatet blir så bra!! Prisvärd för ett rätt stort kit. Jag lyckades beställa den från KICKS julkalender här om dagen, och kan säga att det är denna som gäller framöver. (Har även testat dyra märken och dom tar slut snabbt då man måste använda mycket för att få färg). Så nöjd 😍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Rebecca
Beauty Pro
12/12/23-15:23
Lucka 11 och 12 😍
Lucka 11 och 12 😍
Molly
Beauty Star
12/12/23-12:49
Lillasystern ville fixa mitt hår. Blev så bra!
Lillasystern ville fixa mitt hår. Blev så bra!
Nikki
Beauty Pro
12/12/23-12:37 (redigerad den 13/12/23-11:05)
🌞 Världens bästa solskydd (enligt mig): EVY Technology 🌞 Älskar deras Daily UV Face Mousse SPF50 och nu finns den i en rosa flaska med ett extra gott syfte.🥰 🌸🌞🌸🌞🌸 Läs här: We are passionate about education about the sun and sunscreen.  Skin cancer has been rising for decades and we unfortunately see no decline in that trend.  More than 80% of skin cancer is caused by uncareful exposure to UV radiation.  Therefore we give 1,5 € to skin cancer research for each pink bottle sold.  Finns redan nu att beställa på KICKS hemsida. 100% vegansk 🌸
🌞 Världens bästa solskydd (enligt mig): EVY Technology 🌞
Saga Levander Hellström
Beauty Star
12/12/23-12:21
Har någon tips på en moisturizer som är återfuktande samt har en ganska tunn formula (alltså inte en så fet kräm)
Rebecca
Beauty Pro
12/12/23-12:18
Lucka 10 - Lumene 😍 Bonusdottern hade koll på att denna skulle komma i kalendern så jag lär nog inte få ha den i fred🙈😂
Lucka 10 - Lumene 😍 Bonusdottern hade koll på att denna