/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Annika
Beauty Pro
22/07/25-14:55

Nyheter på gång från Urban Decay. Naked Shaped Multi-Tasking Eyeshadow Palette i Warm och Cool. Bilder tagna från @trendmood1.

Nyheter på gång från Urban Decay. Naked Shaped Multi-Tasking
Mimmi
Beauty Pro
22/07/25-10:42

Mitt senate köp från Kicks! Anastasias blush palett!

Mitt senate köp från Kicks! Anastasias blush palett!
Magic Touch Blush Trio Berry/Rose Trio
Ingrid
Beauty Pro
22/07/25-10:20

Efter många bad i både hav och sjö älskar jag mitt detoxschampoo extra mycket. Det blir som reset-knapp för håret och lämnar svallet så lätt och fräsht. Med en härligt återfuktande inpackning känns det som jag kommer direkt från frisören

Maxi Wash 250 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimmi
Beauty Pro
22/07/25-07:59

First Impression av LH Cosmetic The waterproof Mascara! Känner mig väldigt nöjd, den var lätt att bygga på och den blev inte klumpig! Fick längre och tjockare fransar! Absolut en keeper!

First Impression av LH Cosmetic The waterproof Mascara!
The Waterproof Mascara
Nikki
Beauty Pro
22/07/25-06:57

Marc Jacobs PERFECT Absolute EdP

Ännu en flanker på Marc Jacobs Perfect EdP har nyligen lanserats.

Den beskrivs som en djärv, sensuell och intensiv version av originaldoften.

Som så ofta har man valt att använda ett inarbetat namn och design till en ny parfym för förutom den otroligt fina flakongen så kan jag doftmässigt inte känna igen någonting från originalet som jag är väl bekant med (inne på min andra flaska).

Perfect Absolute EdP är söt och kraftfull, varm, fruktig och blommig.

Fikonnoten är framträdande och i början även karamell (tänker på karamelliserade popcorn). Därefter blommar jasminen ut och när ett par timmar gått är det mjuk amber med ett stråk av fikon jag känner.

Kommer troligen inte att köpa denna men vill provdofta den på nytt till hösten då jag är ganska säker på att jag kommer gilla den bättre som det höst- och vinterdoftsalternativ jag tror den är tänkt att vara med tanke på doftnoterna samt val av flakongens färg, djupt vinröd.

Har ni provdoftat den ännu?

Taggar även originaldoften och övriga flankers.

Marc Jacobs PERFECT Absolute EdP   Ännu en flanker på Marc
Perfect Absolute EdP 30 ml
Perfect EdP 50 ml
Perfect Intense EdP 100 ml
Perfect EdT 100 ml
Perfect Elixir EdP 30 ml
Farah
Beauty Pro
21/07/25-20:46

Touch up på språng

Anthelios UVmune Ultra Light Creme SPF50+ 50 ml
Oil-Infused Tinted Lip Elixir Syren
Glow-y Lip Oil Mint-y
Mark My Words Lip Liner Confident
Farah
Beauty Pro
21/07/25-20:40

☀️ Min sommarfrisyr: mjuka beach waves med mittbena – enkelt och snyggt! 💁‍♀️

✨ Favoriter just nu: – Olaplex No.5 för fukt – Davines SU Hair Milk för UV-skydd – Moroccanoil Light för glans och mjukhet

SU Hair Milk 135 ml
No.5L Leave-In Moisturize & Mend Leave-In Conditioner Hair Treatment 100 ml
Light Treatment 100 ml
Nellie Jessica
Beauty Star
21/07/25-20:27

bara jag som älskar denna produkt? man känner inte man har något och man ser så naturlig vacker ut! 🥰

bara jag som älskar denna produkt? man känner inte man har