/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
06/07/25-23:58

Budget vs. lyx – Ett lyxigt, dyrt blush jag nöjer mig med att titta på. 😅 Jag vet inte ens om dessa blush är bra, har inte sett någon hype kring dem? Men jag älskar att de är trekantiga haha. Och det ser ut att vara väldigt fin lyster och fina, naturliga färger.

Vanish Blush Stick Revel
Sofia
Beauty Pro
06/07/25-23:54

Budget vs. lyx – Ett väldigt prisvärt blush jag gillar. Krämigt puder, galet pigmenterat, fina färger. Bronzers och highlighters finns i samma serie, vilket är super om man gillar formulan!

Buttermelt Blush Back And Butta
Emmie
Beauty Pro
06/07/25-20:11

På min önkelista 🌸

En parfym jag vill testa är Maison Margiela Beach Walk Basnoter: Mysk, cederträ, benzoin -Hjärtnoter: Ilang-ilang, transluzone, heliotrop, kokosmjölk -Toppnoter: Bergamott, rosépeppar, citron

Efter ett inlägg av @Nikki är jag också sugen på Replica By The Fireplace Basnoter: Vaniljackord, perubalsam, kashmir Hjärtnoter: Kastanjeackord, olja av guajakträ, juniperolja Toppnoter: Rosépeppar, blad av apelsinblomma, kryddnejlikeolja

Replica Beach Walk EdT Refill 100 ml
Replica By The Fireplace EdT Refill 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Emmie
Beauty Pro
06/07/25-20:01

Budget vs. Lyx 👑

En av mina favorit foundations är Max Factor Facefinity All Day Flawless 3-In-1 Foundation - en av få foundations som passar min ojliga hy!

En lyxigare foundation är Lancôme Teint Idole Ultra Wear Foundation • Medium till full täckning • Känns lätt och behaglig på huden • Matt finish • Håller i upp till 24 timmar • Tål vatten, svett, fukt och värme • Har en bas med 81 procent hudvårdande ingredienser • Berikad med hyaluronsyra som återfuktar huden • SPF35-skydd • Passar även för känslig hud

Känns som att den skulle passa mig bra och står helt klart på min önskelista 😍

Facefinity All Day Flawless 3-In-1 Foundation 45 Warm Almond
Teint Idole Ultra Wear Foundation 125W
Cissi
Beauty Star
06/07/25-19:58

Jag testade att göra en färgglad cut crease inför en stor sommarfest. Blev riktigt nöjd!

Jag har hoodade ögon och har alltid kämpat med cut creases men jag tror att jag äntligen hittat en teknik och form som fungerar för mig. Självklart är det viktigt med en bra ögonskuggsprimer och pigmenterade paletter. 😍

Jag testade att göra en färgglad cut crease inför en stor
albashbatul
Beauty Star
06/07/25-19:23

”✨ Din doft säger allt – våga vara Good Girl ✨

”✨ Din doft säger allt – våga vara Good Girl ✨
Very Good Girl EdP 30 ml
Good Girl EdP 30 ml
Kristina
Beauty Pro
06/07/25-17:55

Budget VS Lyx.

Rosa 🩷💗

Jag har inte testat Diors palett, Diorshow 5 Couleurs – Cannage Limited Edition 857 Rose Organza. SÅ vacker är den.

MEN, det ska mycket till för att slå denna fantastiska palett från Morphe!

🌟🌟🌟🌟🌟

Budget VS Lyx.  Rosa 🩷💗  Jag har inte testat Diors palett,
Diorshow 5 Couleurs – Cannage Limited Edition 857 Rose Organza
Love Byte Eyeshadow Palette
Nikki
Beauty Pro
06/07/25-17:27(redigerad den 07/07/25-06:24)

🎉 Så mycket nytt på MILK's hemsida! 🎉

⭐️ Uppdatering: En del av dessa produkter (+mer) kom precis in på KICKS och finns att beställa online.

Dessutom Gåva på köpet:

Vid köp av två valfria produkter från MILK Makeup, får du Matte Bronzer Deluxe – Baked som gåva! Värde 163 kr.

Galactic Glow Setholographic Highlighter Trio

Jelly Lip Kit Stain + Lip Oil Duo (Se bild 2)

Balmade Electrolyte Tinted Lip Balm (för maximal återfuktning). Se bild 3

🎉 Så mycket nytt på MILK's hemsida! 🎉   ⭐️ Uppdatering: En
Cooling Water Jelly Tint PH MILK Cooling Water Jelly Tint PH
Jelly Lip Kit 1 pcs
Balmade Electrolyte Lip Balm Juiced
Balmade Electrolyte Lip Balm Werk Out
Balmade Electrolyte Lip Balm Quench