/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
21/07/25-13:07

1 produkt - 3 funktioner! - fukt💧, solskydd 🌞, foundation 🤍:

KLAIRS Illuminating Supple Blemish Cream SPF40

Klairs Illuminating Supple Blemish Cream är en koreansk bb-cream som innehåller fukt, anti-aging, solskydd och foundation i ett. Passar alla hudtyper, även fet och känslig. SPF 40

Dryg, utjämnande (innehåller niacinamid) och lätt till medeltäckande med neutral och naturlig finish.

OBS! Passar ljusa hudtoner!

Kan nog t o m bli lite för ljus för mig i slutet av sommaren. Funkar dock jättebra att blanda i någon bus-droppe eller mörkare foundation vid behov.

Köpte denna efter rekommendation av en av Skincity Skincare's hudterapeuter efter min positiva erfarenhet av deras Daily Tint SPF30. Taggar även den.

1 produkt - 3 funktioner! - fukt💧, solskydd 🌞, foundation
Illuminating Supple Blemish Cream 40 ml
Daily Tint SPF30 50 ml
Mimmi
Beauty Pro
21/07/25-11:28

Mitt senaste köp från Kicks kom just på posten! Tack Virre och Sofia för inspiration!

Mitt senaste köp från Kicks kom just på posten! Tack Virre
The Waterproof Mascara
Kristina
Beauty Pro
21/07/25-11:19

Då har jag fyndat på Kicks igen. 😍

Mitt senaste köp denna gång blev ännu en body mist från Sabrina Carpenter sweet tooth. Dottern fick min så det blev en ny till mig. 😊

Den doftar så fint och sitter på ganska länge också.

Och så slog jag till på riktiga läpp fynd från MAKETHEMAKE 💜.

Då har jag fyndat på Kicks igen. 😍  Mitt senaste köp denna
Cherry Baby Body Mist 236 ml
Lipid Lip Balm Forever Young
Lipid Lip Balm Go Figure
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Carro K
Beauty Pro
21/07/25-11:12

Inspirerad av @Nikki doftkombo av Sol de Janeiro 39 och Valentinos Born in Roma Donna the gold så inhandlades den nya Sol de Janeiro misten! Och vilken kombo! Doftar underbart av sommar!

Inspirerad av @139653542 doftkombo av Sol de Janeiro 39 och
Born in Roma Donna The Gold EdP 50 ml
Le Cheirosa 39 Perfume Mist 90 ml
Malaze
Beauty Pro
21/07/25-11:06

Mitt senaste köp hos kicks kunde inte tagga produkt vet inte varför... nyansen är 115

Mitt senaste köp hos kicks kunde inte tagga produkt vet inte
Kristina
Beauty Pro
21/07/25-11:06

Touch up på språng som alltid finns med i min väska är lipgloss. 🥰

Kiko Milanos och Buxom följer alltid med mig.

Och en som är helt fantstisk för läpparna är Korres lip balm. Den har jag också alltid med mig. 😍😍😍

Touch up på språng som alltid finns med i min väska är
3D Hydra Lipgloss 17 Pearly Mauve
Full On Plumping Glossy Lip Oil Dolly
Lip Balm Thyme Honey
Carro K
Beauty Pro
21/07/25-11:02

✨ Touch up på språng ✨ Dessa produkter, blush/lippies/parfym i någon form i detta fall ett stick från Dior, hänger alltid med i min väska just nu 👛

Beroende på väder och vind kan även en bodymist och ansiktsspray få hänga på!

✨ Touch up på språng ✨ Dessa produkter, blush/lippies/parfym
Backstage Rosy Glow Blush Stick 001 Pink
Dior Addict Lip Glow 48-Hour Hydrating Lip Balm 001 Pink
Miss Dior EdP 50 ml
Small Boxy Make Up Bag Pink
Mimmi
Beauty Pro
21/07/25-10:58(redigerad den 21/07/25-11:11)

Klickade precis hem den här på nylanserings pris! Olika blush som man kan mixa, från Anastasia! Skall bli jätte kul att testa!

Klickade precis hem den här på nylanserings pris! Olika
Magic Touch Blush Trio Berry/Rose Trio