/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
13/12/23-10:41
Torra läppar? 💋 Jag har fått en ny favorit som både vårdar, återfuktar och ger färg. Krämiga, uppvridbara Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm från Clinique. Det är ett färgat lip balm och jag har färgen Super Strawberry 🍓 som jag tycker är en fin kall berry-nyans. Vid ett lager ganska svag färg men den kan byggas på. Innehåller både shea- och mangosmör som gör läpparna mjuka. 💋
Torra läppar? 💋  Jag har fått en ny favorit som både
Jennifer
Beauty Star
13/12/23-10:15
Lucka nummer 13🎄🎄 brow wax och en bryn borste, både från Beauty Act! Älskar att endast ha brow wax på brynen. Det ser så cleant ut. Säg till om ni vill att jag ska testa och lägga ut här hur det blev!🥰
Lucka nummer 13🎄🎄 brow wax och en bryn borste, både från
Nikki
Beauty Pro
13/12/23-08:52
Har du testat någon av Lumene's olika toners? 💧 Jag har testat de flesta av dem och kan verkligen rekommendera dem som en bra och väldigt prisvärd produkt. De har lite olika inriktning men passar de flesta hudtyper. Den blå är särskilt för känslig hud och den rosa är den som återfuktar torr hud bäst (den är också mjölkig och inte klar som de andra). Jag har just nu den gröna, Deeply Purifying. Stora flaskor (200 ml) så de räcker länge. Alla är 100% veganska 🌸
Har du testat någon av Lumene's olika toners? 💧  Jag har
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Kristina
Beauty Star
13/12/23-01:56
Kommer alltid att vara min favorit, eller? Några fina tips? 🤷🏻‍♀️♥️⭐️
Kommer alltid att vara min favorit, eller? Några fina tips?
Kristina
Beauty Star
12/12/23-22:42
Grunden till att hålla sig fin är att rengöra ansiktet/peela. Det behöver inte kosta massor av pengar. Varmt vatten, en grov svamp, en bra rengöringskräm som återfuktar. Massera samtidigt ansiktet eller om du har använd en massagerulle.
Grunden till att hålla sig fin är att rengöra
Naomi
Beauty Star
12/12/23-22:21
Har beställt en hel del från Filorga, har hört en hel del om dessa, vad är era åsikter om dessa?
Har beställt en hel del från Filorga, har hört en hel del om
Naomi
Beauty Star
12/12/23-21:21
Kan någon rekommendera mig en bra charcoal peel off mask (eller någon annan som inte är charcoal om ni vet någon bättre)? Främst för porer på näsan och hakan 💞
Jennifer
Beauty Star
12/12/23-20:03
Lucka nummer 12🎅🏻 wow wow wow!! ÄLSKAR denna! Får ett så fint flow och min hud kan inte få nog av den! Full size 100% Organic Cold-pressed Borage Seed Oil
Lucka nummer 12🎅🏻 wow wow wow!! ÄLSKAR denna! Får ett så