Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Charlotte
Beauty Pro
16/11/23-02:42
Ibland talas det om att SPF inte behövs när det är mulet. Det är en myt! Solens skadliga UV-strålar kan ändå tränga igenom och påverka huden med för tidigt åldrande. 🙂✨️ #myth buster
astrid.sjoberg
Beauty Beginner
15/11/23-23:36
Jag vill bara rekommendera Voce Viva Intensa från Valentino. Jag tycker att intense-versionen doftar mycket godare än den vanliga! Det är en blommig parfym som passar perfekt till både dag och kväll. Den är inte för tung och varje gång jag använder den kan jag inte sluta lukta🥰
Jag vill bara rekommendera Voce Viva Intensa från Valentino.
Irena
Beauty Pro
15/11/23-17:25 (redigerad den 15/11/23-18:01)
Mitt senaste köp. Passade på att unna mig massa nytt när vi hade så bra erbjudanden på Kicks förra veckan. Jag lämnar bronzetonerna bakom mig en aning och går ner mot berry 🍇. Är så sugen på att testa ögonskuggorna, blushet och läppstiftet imorgon. Det blev även en ny cleanser samt min stora kärlek Fat water som jag rekommenderar alla med porer och fet hy att köpa hem 👍
Mitt senaste köp. Passade på att unna mig massa nytt när vi
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Rebecca
Beauty Pro
15/11/23-16:46
Mina senaste köp, köper om och om igen, älskar!!!✨
Doruntina
Beauty Pro
15/11/23-16:28
Mina senaste köp på Kicks: Morphe continuous mist - underbar spray och luktar gott! Jag använde tidigare Urban Decays all nighter, men ville testa något nytt och mer prisvärt. Clarins lip oil - något tunnare i konsistensen än Diors lip oil som jag har och älskar. Men mer prisvärd! Budgies lip oil - beroende! Älskar att den har mini-korn som skrubbar/masserar läpparna och gör dom mjukare. Luktar gott också. Bobby Browns metalliska ögonskugga är väldigt dyr men så prisvärd. Otrolig på ögonlocken, man verkligen glänser och glittrar på långt håll. Får angel vibes!
Linda-Marie
Beauty Pro
15/11/23-13:34
Mina naglar blev så otroligt långa nu när jag var sjuk, här är omålade naturliga och sedan målade i silver. Vad gillar ni att ha för färg på naglarna den här årstiden?
Mina naglar blev så otroligt långa nu när jag var sjuk, här
Louiseemretsson
Beauty Pro
15/11/23-12:37
Hej alla beauty lovers! Kan ni snälla tipsa om en bra plattång? Jag har ganska kort hår (typ rak page), tunna fina hårstrån och behöver en ny plattång 🧖🏽‍♀️☁️
Nikki
Beauty Pro
15/11/23-10:16 (redigerad den 15/11/23-10:17)
KICKS Julkalender LUCKA 18 - 50% på allt från ESCADA TIPS: Om man gillar lite fräschare dofter eller vill ha en ny inför vår och sommar så kan jag rekommendera den senast lanserade: 🌺💙 SANTORINI SUNRISE EdT 💙🌺 Det är en uppfriskande sommardoft som är både fruktig  ( mycket citrus - mandarin och bergamott), lite blommig ( bl a jasmin), söt men ändå fräsch.  Även rosépeppar ingår som doftnot och i basen finns lite jordigare doftnoter.  På mig håller den väldigt länge för att vara en Eau de Toilette.  100% vegansk 🌸 Provdofta i butik redan nu! Själv hade jag kunnat slå vad om att ananas ingick som doftnot men det gör den inte. 🍍😀
KICKS Julkalender LUCKA 18 - 50% på allt från ESCADA  TIPS: