/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Irena
Beauty Pro
14/12/23-11:31
Senaste köpet från dagen då Kicks hade 50% rabatt på alla skin treats produkter. Cleansern är en given favorit sedan någon månad tillbaka. Det ska bli roligt att testa de övriga produkterna som fått väldigt bra recensioner på sidan 😍
Senaste köpet från dagen då Kicks hade 50% rabatt på alla
Nikki
Beauty Pro
14/12/23-10:12 (redigerad den 14/12/23-10:12)
Hitta lugnet 🤍🌸 ... eller en bra och uppskattad julklapp 🎁 CONTINU Exfoliating Scalp Massager  En borste för hårbotten som masserar, stimulerar blodcirkulationen, exfolierar och rengör hårbotten. Vegansk 🌸
Hitta lugnet 🤍🌸 ... eller en bra och uppskattad julklapp
Nikki
Beauty Pro
14/12/23-09:54
🤎🎄🤎 BRUN Inspiration 🤎🎄🤎
🤎🎄🤎 BRUN Inspiration 🤎🎄🤎
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Ebba
Beauty Pro
14/12/23-09:30
Dagen lucka i kicks lilla kalender 😍😍
Dagen lucka i kicks lilla kalender 😍😍
Linnéa
Beauty Star
14/12/23-01:34
En blå favorit 💙
En blå favorit 💙
Loulou
Beauty Star
14/12/23-00:05
När jag gick och handlade i butiken gav de mig en liten sample. Min sambo provade det efter en lång tid. När jag kom hem sa jag att jag inte kände igen den här parfymen och att den doftade väldigt gott. Han sa till mig att det var sample jag gav honom. Det var en underbar slump. Nu har han ännu en vacker parfym till jul. 😍 Om du söker till herr julklappar, den är perfekt present!
När jag gick och handlade i butiken gav de mig en liten
Loulou
Beauty Star
13/12/23-23:50 (redigerad den 13/12/23-23:53)
Efter att ha jobbat runt i butiken i 8 timmar var jag väldigt glad över att min serumfoundation var så hållbar och lätt. Jag har en bra sminkkollektion och nästan många typer av foundation. Medan jag letade efter en lätt produkt kom jag över den här produkten och ville testa den. Jag använde de två produkterna LUMENE SERUM FONDAttion och Glow base honey, genom att blanda ihop dem och resultatet blev fantastiskt. Min hud kändes lätt och inte tung alls.😍❤️
Efter att ha jobbat runt i butiken i 8 timmar var jag
Loulou
Beauty Star
13/12/23-23:37
Om du vill känna dig mer vacker, feminin och klassisk utan att bli övermäktig måste du prova denna parfym. Tyvärr är det inte så känt men Guerlain är ett av de äldsta doftföretagen. Detta är min signaturparfym som jag använder i 5 år. Jag använder detta dagligen. Om jag vill känna mig starkare använder jag L’ interdit - Rouge (Mörkröd) 😍
Om du vill känna dig mer vacker, feminin och klassisk utan