/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linda-Marie
Beauty Pro
24/06/26-09:53

Har länge tänkt att fixa fötterna, i dag är jag ledig så jag har ett litet hemma spa. Lite fotsalt varmt vatten, sen filar jag dom med min elektriska fotfil. smörjer in dom, sist målar jag tånaglarna så blir dom sommarfina. ✨😻

Fotbad
Linda-Marie
Beauty Pro
24/06/26-09:49

Återvinning av produkter jag köper igen! 💚✨ Fick denna kroppsskrubb i min KICKS kalender som hag vann här på communityt. Brukar inte gilla scrubb är så känslig i huden och många är alldeles för grova. Men denna är perfekt och lämnar huden mjuk och len.

Återvinning
Linn
Beauty Pro
24/06/26-09:39

Idag köpte jag The Ordinary Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner delvis för att jag hört att den ska vara bra för fötterna. Någon tipsade om att applicera den på hälarna med en bomullsrondell på kvällen och att det ska fungera mot förhårdnader.

Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
24/06/26-09:24

Vill du alltid ha med dig ditt lipgloss så kanske det här kan vara något för dig?

Hack - glöm inte ditt läppglans! 👄
Angelica
Beauty Pro
24/06/26-08:35

Clarins Beauty Flash Balm.En riktig klassiker som ger huden en omedelbar boost.Återfuktar, jämnar ut och ger en fräsch lyster som får huden att se piggare och mer utvilad ut.

Elixir Niactil 4%. En effektiv och skonsam favorit som hjälper till att lugna huden, jämna ut hudtonen och ge fin lyster. Perfekt för dig som vill stärka hudbarriären och få en klarare hud.

Återvinning ♻️
Beauty Flash Balm 50 ml
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
24/06/26-08:27

Älskar den här bronzern! Ger en naturlig värme och lyster till huden, är lätt att tona ut och ser väldigt naturlig ut. Definitivt en ny favorit i sminkväskan🤎

Senaste köp
Ambient Lighting Bronzer Luminous Bronze Light
Linn
Beauty Pro
24/06/26-06:45(redigerad den 24/06/26-06:58)

En jättebra SPF som jag tycker mycket om. Detta är min andra flaska. Man applicerar med sprayfunktion. Det är parfymfri och bra i konsistensen. Har en ny nu men kan absolut tänka mig att köpa den här igen.

♻️Återvinning - emptie♻️
Elle
Beauty Star
23/06/26-22:01

Återvinner min moisturizing lotion från Cetaphil

Återvinning ♻️
Moisturising Lotion 473 ml