/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Angelica
Beauty Pro
06/07/26-19:08(redigerad den 06/07/26-19:09)

jag är sen på bollen när det gäller denna produkt men nu har den inhandlats. Har använt den efter dusch/hårtvätt och tycker den doftar ok och att den reder ut bra, återkommer längre fram om jag tycker den är värd sitt pris osv.

Beauty First Impressions 💖
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
Kristina
Beauty Pro
06/07/26-12:40

Och anledningen till att jag köpte nytt var att den andra var slut.

💜 Naturie Hatomugi Essence och Skin Condition Gel

Igen, jag rekommenderar varmt Naturie. Ett bra märke. En populär hudvårdsprodukt från Japan. Formulan är mild och parfymfri. De absorberas snabbt och ger en uppfriskande känsla.

Återvinning ♻️
Hatomugi Essence 500 ml
Hatomugi Moisturizing Gel 180 g
Kristina
Beauty Pro
06/07/26-12:35

💜 Naturie Hatomugi Moisturizing Gel Återfuktande gel med pärlkornsextrakt har en lätt och mjuk konsistens, som inte kladdar och som återfuktar huden på djupet. Använder den både som kräm och bas under min makeup. Rekommenderar denna varmt och är eett bra budgetkap!

💗 Nästa budetkap är KICKS Beauty Mini Touch-Up Razors 3-p just nu för 10kr!

Senaste inköp 🌸
Hatomugi Moisturizing Gel 180 g
Mini Touch-Up Razors Pink 3 pcs
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Angelica
Beauty Pro
06/07/26-10:15

Hickaps Honey Glow ger ett riktigt fint och naturligt glow, och produkten känns härlig på huden. Tyvärr drar förpackningen ner betyget – pumpen slutade fungera ganska snabbt, vilket gjorde den mindre smidig att använda. Själva produkten är dock jättebra och värd att test

Återvinning ♻️
Bronze Glow Priming Moisturizer 50 ml
Mimmi
Beauty Pro
06/07/26-09:58

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Idag var det dags att återvinna lite kartonger! Jag har gärna kvar kartongerna till mina produkter men nu var det dags att få lite mer plats!

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Idag var det dags att
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
05/07/26-20:13

Nu har jag äntligen köpt d'Alba White Truffle First Spray Serum!Jag har sett den överallt och läst många positiva recensioner, så jag blev riktigt nyfiken. Den beskrivs som en återfuktande ansiktsspray med serum som ska ge huden ett fint glow, kännas lätt på huden och fungera både före och över makeup. Precis det jag har letat efter! Ser verkligen fram emot att testa den de kommande veckorna och se hur den fungerar på min hud. Har någon här provat den? Dela gärna era erfarenheter och bästa tips! 💛

Senaste köp
Emilia
Beauty Star
05/07/26-19:26

Äntligen har jag beställt mina första sol de janiro produkter!!

Vilken doft från sol de janiro är din favorit?

Sol De janiro
Cheirosa 87 Rio Radiance Perfume Mist 90 ml
Cheirosa 62 Perfume Mist 90 ml
Zubaidah
Beauty Star
05/07/26-18:49

Testade Morphes foundation borste som jag fick i födelsedagspresent tillsammans med rom&nd eyeshadow och villa visa hur fin och jämn mitt smink blev

Dagens smink
M104 Domed Foundation Brush
Better Than Palette 06 Peony Nude Garden