/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Linn
Beauty Pro
07/06/24-18:21 (redigerad den 07/06/24-18:22)

Shopping på GeKås!

Shopping på GeKås!
Bahoz
Beauty Star
07/06/24-17:54

Dagens köp blev en parfym som var med på rean. Lukter super gott. Jag var bjuden på student mottagning och tog den med mig.

Dagens köp blev en parfym som var med på rean. Lukter super
Nikki
Beauty Pro
07/06/24-10:49 (redigerad den 07/06/24-13:12)

🍉 Urban Decay Hyaluronic Acid Setting Spray 🍉

Testade Urban Decay's nya setting spray på KICKS igår! 😃
Dewy finish med extract och doft av vattenmelon.🍉
Finns ännu inte på hemsidan så kan tyvärr inte tagga den.

🍉 Urban Decay Hyaluronic Acid Setting Spray 🍉  Testade
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Annika
Beauty Pro
07/06/24-10:43

Dagens köp blev 2 sminkborstar från Flaer och påfyllning av Micellar Beauty Water. Borstarna från Flaer är bäst och Micellar Beauty Water är så otroligt bra.

Dagens köp blev 2 sminkborstar från Flaer och påfyllning av
Nikki
Beauty Pro
07/06/24-08:07

Parfymer på rea

Det verkar som om de parfymer som är med på KICKS rea helt har försvunnit från hemsidan.
Skulle tro att de sålt slut och kanske inte ska komma tillbaka i lager (?).

Såg dock senast igår eftermiddag bl a dessa två i butik så har du möjlighet kan det vara värt att besöka en butik för fynd utöver hemsidans reaprodukter. Utbud och sortiment kan nog dock variera ganska mycket från butik till butik.

Parfymer på rea  Det verkar som om de parfymer som är med på
Nikki
Beauty Pro
07/06/24-07:54

50% på CONTINU

Continu är ett svenskt och veganskt hårvårdsmärke.

Har ni inte testat det innan så passa på nu!

50% på CONTINU   Continu är ett svenskt och veganskt
Sofia
Beauty Brands Ambassador
07/06/24-07:35

Visste ni att Lancôme har kommit med 12 stycken nya lipliners? 😍 Hät visar jag mina favoritnyanser 🩷

Nikki
Beauty Pro
07/06/24-07:15

⭐️ SKINCITY Daily Tint SPF30 ⭐️

Allt-i-en produkt (fuktcreme, primer, foundation, solskydd, glow). 🥰

Just nu: Weekend Deal 20% online och i butik!

En multifunktionell fuktcreme med solskydd som verkar lystergivande och färgkorrigerande.
Den ger en lätt och skir täckning, med naturlig lyster och silkeslen finish.

Cremen innehåller ett mikroinkapslat pigment som frisätts genom den friktion och värme som uppstår när du applicerar och masserar in produkten.
Berikad med närande och barriärstärkande ceramider och glykolipider för mjuk och återfuktad hud.

Passar hudtoner inom light till medium/light oavsett underton.

Passar alla hudtyper, även känslig.

Se gärna även mitt lilla klipp med denna fina produkt på SKINCARE - Inlägg! 😃 (kunde tyvärr inte tagga produkten där men lyckades bättre här så ni vet vilken det är).

⭐️ SKINCITY Daily Tint SPF30 ⭐️  Allt-i-en produkt