/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
28/08/25-16:16

Love my Badalada 🌞🥰

Testade denna utomlands i sommar så när den nu kom till Sverige också tvekade jag inte.

Köpt på KICKS.

Love my Badalada 🌞🥰   Testade denna utomlands i sommar så
Body Badalada 400 ml
pierre_lekander
Beauty Beginner
28/08/25-14:45

Hej! en god höstdoft för herrar?

Jeanna
Beauty Star
28/08/25-14:22

Jag blir sällan kär i en produkt men Kiko Milanos Lip Volume Transparent är något helt annat! Jag älskar den verkligen! Jag skulle dock kanske inte helt kalla den för genomskinlig, men det märks bara i förpackningen.

Jag blir sällan kär i en produkt men Kiko Milanos Lip Volume
Lip Volume Transparent
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
28/08/25-11:51

Tröttnar aldrig på Valentino's Donna Born In Roma EdP! 🩷

Om du också älskar Donna Born In Roma så är detta en ljuvlig nyhet att spana in:

Donna Born In Roma Body Shimmer 🌸✨️

Tröttnar aldrig på Valentino's Donna Born In Roma EdP! 🩷
Born in Roma Donna Eau de Parfum 30 ml
Virre
Beauty Pro
28/08/25-11:06(redigerad den 28/08/25-11:06)

Efterlängtad läsning i brevlådan idag 💕

Efterlängtad läsning i brevlådan idag 💕
Mimmi
Beauty Pro
28/08/25-07:14(redigerad den 28/08/25-07:15)

Beauty First Impressions! Jag säger bara Fenty Beauty summertime Wine! Den blev exakt som den var i färgen på kinden och då har jag provat ett antal blush den senaste tiden! Detta kommer jag använda mycket och det är defenitvt en keeper!

Beauty First Impressions! Jag säger bara Fenty Beauty
Nikki
Beauty Pro
27/08/25-19:45(redigerad den 27/08/25-22:28)

Mitt senaste beauty köp

Betalade under 250 kr för detta set. Det redan rabatterade priset var 273 kr och så hade jag 10% extra rabatt.

Det innehåller förutom en fullsize (!) Hypnôse Mascara även en liten ögonmakeup-rengöring (superbra och ingår nästan alltid i Lancôme's mascara kit) samt ett litet ögonserum. Kul, då det nästan alltid brukar vara en liten eyeliner (som jag redan har) med annars.

Även KICKS brukar ha dessa s k value kit så tänk på det nästa gång det är dags att köpa mascara. Brukar även finnas kit med Idôle Mascara.

Även Clinique har ofta prisvärda kit med sin High Impact Mascara som också är en av mina favoriter. Min go-to särskilt under pollensäsongen.

Jag hade aldrig haft råd med en del dyrare alternativ om jag inte var både ekonomiskt lagd och nästan gjort det till en sport att hitta bästa dealen.

Vad har ni för trick, tips och metoder för att spara pengar?

Köpte även en annan liten spännande produkt men den får bli ett annat inlägg... 😃

Ledtråd: 👀

Mitt senaste beauty köp    Betalade under 250 kr för detta
Hypnôse Mascara Waterproof 01 Black
Bi-Facil Waterproof Eye Makeup Remover 125 ml
Advanced Génifique Yeux Light Pearl Eye Cream 20 ml
Irena
Beauty Pro
27/08/25-19:13

French Avenue är ett av många märken som gör dupes på dyrare dofter. De har även egna kollektioner som inte är inspirerade av andra parfymer, bland annar genesislinjen som inspireras av olila stjärntecken. Har spana in denna doft för oss lejon i någon månad nu och är sugen på att testa. De kostar runt 500 kronor för 90 ml och har fått bra betyg på fragrantica.Någon mer som vill ha en doft inspirerad av sitt stjärntecken 😍🍀

French Avenue är ett av många märken som gör dupes på dyrare