/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maja
Beauty Star
07/09/25-21:17

halloj, ny medlem här

Mina
Beauty Star
07/09/25-19:46

✨ Hårtyp/behöv: Mitt hår är skadat, frissigt och nästan torrt – därför behövde jag något som verkligen kunde ge fukt och kontroll.

🧴 Användning: Jag har använt schampot ca 3 gånger i veckan.

👑 Första intryck: Doften är helt lyxig – som att vara på salong hemma! Redan efter första tvätten blev håret märkbart mjukare och fick en fin glans.

💧 Resultat över tid: Efter några veckor märkte jag stor skillnad – mycket mindre friss, mer återfuktat och lättare att styla.

💖 Plus & minus: Det bästa är hur otroligt fint håret känns efter varje tvätt. Det enda minuset är priset 💸 – men kvaliteten talar för sig själv.

🌟 Slutomdöme: Trots det höga priset tycker jag att det är värt det om man vill unna sig riktigt fint hår som doftar lyxigt och känns salongsfräscht varje dag.

✨ Hårtyp/behöv: Mitt hår är skadat, frissigt och nästan
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Malaze
Beauty Pro
07/09/25-19:44

❤Beauty First impression❤ Jag köpte den här "Sol de janeiro body lotion" för en månad sedan, tror jag, och jag blev förälskad i den efter första appliceringen. Jag är alltid partisk när det gäller Sol de Janeiro. Om vi pratar om första intrycket skulle jag säga att jag var såld direkt efter den lilla testappliceringen eftersom den var lätt och full av doft. Som en ork av karamell och vanilj, den ikoniska doften som jag tror att de som vet vad jag pratar om är den. Doften är långvarig och den återfuktar definitivt kroppen.

❤Beauty First impression❤       Jag köpte den här "Sol de
Body Badalada 400 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Pernilla
Beauty Pro
07/09/25-18:12(redigerad den 07/09/25-18:13)

Vill verkligen rekommendera Xlash eye patches! har alltid dessa burkar i kylen, bästa som finns på morgonen att göra en god latte och så på med dessa härliga svala eyepatches. Tycker också att det ger otroligt bra prepp inför sminket också!

Vill verkligen rekommendera Xlash eye patches! har alltid
Pernilla
Beauty Pro
07/09/25-18:07

Look of the day, med bland annat en stor favorit hos mig, Dior forever glow star filter, helt fantastisk produkt, Dior forever glow maximizer, anastasia glam to go paletten, och favorit läppkombo, läpp penna från Dior och clarins läppglans.

Look of the day, med bland annat en stor favorit hos mig,
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 017 Nude
Vanish Airbrush Concealer Sand 1.45
Lip Perfector 05 Candy Shimmer
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 5N
Eyeshadow Palette Mini Glam To Go
Nikki
Beauty Pro
07/09/25-18:04

Atelier Des Ors - Blue Madeleine EdP

En väldigt vacker flakong och spännande doftnoter också!

Vad tror ni, blir de bra tillsammans?

Atelier Des Ors - Blue Madeleine EdP    En väldigt vacker
Blue Madeleine Eau de Parfum 100 ml
Minna
Beauty Star
07/09/25-16:32

hejj! ny medlem på kicks här :))

Nikki
Beauty Pro
07/09/25-15:16(redigerad den 07/09/25-22:52)

Nya hemsidan...

Tycker inte nya hemsidan funkar så bra ännu. Svårt att hitta alla nyheter då man fortfarande inte kan sortera på nyaste/senaste. Går inte att tagga alla produkter och knappt några färger. Sedan så stämmer ju inte alltid text och bild heller som här då det att döma av priset måste vara LH Cosmetics mascara man får och inte parfymen från Juicy Couture som visas på bilden.

Hoppas verkligen inte de jobbat klart även om det nu nästan redan gått 2 veckor.

Vad tycker ni andra?

?

Nya hemsidan...  Tycker inte nya hemsidan funkar så bra
The Waterproof Mascara