/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Chuchu
Beauty Pro
12/08/25-18:29

Mitt senaste beaaaautyköp! 💄

köpte Becca x Smashbox Under Eye Brightener i färgen Medium på kicks härmodagen. Till skillnad från en vanlig concealer, som ofta täcker helt och kan se lite matt eller tung ut, känns den här mer som ett tunt, lystergivande filter. Den neutraliserar de mörka tonerna under ögonen med en persikoton, men låter hudens egen ton synas igenom. Resultatet blir piggare och mjukare utan att det ser “sminkat” ut. Perfekt nu på sommaren när jag inte vill ha fullt täckande bas men ändå se utvilad ut.

priset? 330 kr... återstår se om den är dryg eller ej!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Testat?
19Bidrag
Ja
Nej
Caias är bättre!
Becca Under Eye Brightening Corrector 02 Medium
Bella
Beauty Star
12/08/25-13:24

BACK TO SCHOOL DOFT

Dolce & Cabbana Light Blue är den doft jag alltid går tillbaka till både sommar och vinter.

Det är en väldigt fräsh och trevlig doft som har toner av citrus och frukt. Rekomenderar denna stark om man vill ha en doft som sticker ut samt är fräsh och trevlig☀

**BACK TO SCHOOL DOFT**  Dolce & Cabbana Light Blue är den
Virre
Beauty Pro
12/08/25-12:46

Återvinning ♻️

Vsr till återvinningen med lite kartonger och annat skräp. Passade såklart också på att lämna de skönhetsprodukter som tagit slut senaste tiden.

Återvinning ♻️  Vsr till återvinningen med lite kartonger
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Kristina
Beauty Pro
12/08/25-12:04(redigerad den 12/08/25-12:05)

Nej men snälla Fenty Beauty 😍

O M G Ni som älskar glitter, ni vet vad jag menar. Kolla in detta! Anlände i brevlådan idag (beställt från deras webb sida)

Limited editions.

Bild 2 DIAMOND BOMB ALL-OVER DIAMOND VEIL färgen Lavender 💖💜

Bild 3 GLOSS BOMB STIX HIGH-SHINE GLOSS STICK färgen How many carats

Försökt fånga det på bild.

Finns inte att tagga men taggar annan färg (how many carats) i Diamond bomb som också är superfin!

Let's sparkle 🌟🌟🌟🌟🌟

Nej men snälla Fenty Beauty 😍  O M G  Ni som älskar
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
NAS
Beauty Pro
12/08/25-11:09

perfume ✨️

Le Parfum Lumière EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
12/08/25-09:58

KICKS köp 👄

När den fortfarande fanns kvar till oslagbart pris och med höga betyg och omdömen var jag bara tvungen att klicka hem denna.

MAKETHEMAKE Hyaluronic Lip Oil

Läppoljan beskrivs som rikt fuktgivande och vårdande och med magisk glans. Den innehåller hyaluronsyra och E- och C-vitamin.

Finns fortfarande i lager online!

KICKS köp 👄  När den fortfarande fanns kvar till oslagbart
Hyaluronic Lip Oil
Linn
Beauty Pro
12/08/25-07:26(redigerad den 12/08/25-07:27)

Kylande deo? 💦 (First impression!)

Vill tipsa om en deodorant som har kylande effekt. Känns sval i värmen. Den doftar gott och färgar inte av sig.

Cool Me Deodorant 50 ml
Nikki
Beauty Pro
12/08/25-06:22

Landat hemma och solen skiner! ☀️🌞☀️

Vilken sommar vi haft! 🤗
Och än är den inte slut. Njuter liksom lite extra när man vet att den snart får lämna över till hösten...

Sovit ett par timmar, börjat sortera och första tvätten är startad.

I väntan på ett nytt KICKS Magazine bläddrar jag i det senaste medan jag njuter av mitt morgonkaffe. Det kommer bli några idag! ☕️😁

Kan inte ha läst detta nummer noga för innehållet känns nytt och högst aktuellt. Bus, solkysst, gyllene lyster med skimrande kroppsvårdsprodukter och bronzer-favoriter och hudvårdsglow med C-vitamin och peeling. Även Good HAIR Days för ett välmående sommarhår och FOSSINGAR i fokus. Mina har gått många steg... och kan verkligen behöva lite extra kärlek som tack. 🤗🥰

Och ett reportage om gourmanddofter... 😋

Frukter och bär, citronsorbet, marshmallows, äpplepaj, kaffe, kakao och vanilj. Mums!

Ha en jättefin dag oavsett om ni är på jobbet eller ligger i hängmattan, eller kanske befinner er någonstans mittemellan! 😘

Landat hemma och solen skiner! ☀️🌞☀️   Vilken sommar vi