/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Månstråle
Beauty Star
26/12/23-13:34
Efter att ha läst topprecensionen på denna kunde jag inte låta bli att slå till och jag är verkligen SÅ glad att jag gjorde det! Den är något heeelt unikt verkligen. Inte bara blev den en otroligt bra julklapp åt min sambo som nu doftar helt otroligt, utan det bästa av allt är att den är unisex och funkar jättebra även på mig. Jag tycker den gör sig otroligt bra när man parar den med en varm vaniljig gourmand för att lyfta fram de fylliga och varma noterna i doften. Så nöjd!
fatf
Beauty Beginner
26/12/23-10:11
Matilda
Beauty Star
26/12/23-09:09
Någon som har tips på en bra plattång? Vill både kunna platta och locka. Har idag en från ga.ma. Men behöver en ny.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mirjana
Beauty Beginner
26/12/23-09:04
Karin
Beauty Star
26/12/23-04:57
Någon som har tips på hårprodukt till att ge håret lite textur innan lockning med locktång? Jag har s.k. glashår som är väldigt svårt att forma!
Bushra
Beauty Beginner
26/12/23-04:00
Jag har beställt YSL Libre 2 gånger inom 10 dagar. FANTASTISK 🤩
Ida
Beauty Pro
25/12/23-23:36
Sista luckan nr 24 från kicks stora adventskalender🥰😍
Sista luckan nr 24 från kicks stora adventskalender🥰😍
Nadila
Beauty Pro
25/12/23-21:43
Fick denna serumet, till fransarna någon som har testat den innan ??☺️😒
Fick denna serumet,  till fransarna någon som har testat den