Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Linn
Beauty Pro
11/28/23-11:28
Hur ofta byter ni mascara?
Hur ofta byter ni mascara?
Gladys
Beauty Beginner
11/28/23-07:18
Hej 😍 Jag är ute efter en bra Sterings spray som kan hålla o inte bli kladdig, jag har använda caia men vill testa ny, jag har fet hy så det svårt att hitta rätt.
Linda
Beauty Beginner
11/27/23-23:44
Hej till er fina människor där ute . Jag hsr oftast bara använt maskara ögonbrynspenna men ögonbrynen blir hemskt lyckades en gång och blev super nöjd mrn sen gav jag upp Jag har skaffat mig en fondation, puder conceler, stick med både brunt och en som rosa som skulle vara som rose Och ge alla er tips även på att läpparna ser större ut Tack för att ni orkade läsa och kramar till er
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Bedur
Beauty Pro
11/27/23-23:03
Att jag alltid ska lyckas klämma in en beställning i sista minuten😂 med 3 minuter kvar tills cybermonday erbjudandet skulle utgå hann jag klicka hem Mac’s populära Glow Play Blush, bland annat! Är så ivrig på att testa den😍
Att jag alltid ska lyckas klämma in en beställning i sista
Evelina
Beauty Pro
11/27/23-22:46 (redigerad den 11/27/23-22:47)
Vinterrutinen kom tidigt i år.  Här i norra Norrland har sjöarna och älvarna fryst och all fukt i luften har lagt sig som frost i träden.  Morgonrutinen börjar med kallt vatten och ingen tvål för att bevara de naturliga oljorna. Byte till en fetare ansiktskräm och om jag cyklar till jobbet blir det handkräm runt ögonen och på kinderna. Det här är enda årstiden jag behöver återfuktning för läpparna och området runt/under näsan behöver lite extra kärlek. Håret blir inte frissigt utan statiskt och jag använder dubbelt så mycket hårolja utan att behöva tvätta det oftare. Hur är vinterrutinen för er andra? På västkusten och i söder får ni väl inte så torr luft utan kall fuktig luft som gör att man fryser hela tiden?
Sara
Beauty Beginner
11/27/23-21:28
Älskar kicks då dom har väldigt många bra märken och ett stort utbud av både smink, hudvård och parfym. Ett märke jag dock önskar skulle kunna säljas på kicks är Elf. Tycker dom har fantastiska produkter men synd att det inte finns mycket av Elf i Sverige.
Denise
Beauty Beginner
11/27/23-19:07
Hej Jag har använt mig av monsun face exfoliator och gillar den verkligen. Gillar att den ger värmande känsla samt har korn som känns, (känns som vissa har minimalt med korn). Är det nån som har tips på en annan bra exfoliator som påminner om monsun? Gärna i budget prisklass
Alice
Beauty Star
11/27/23-16:19
Hejhej! Har sedan ett tag tillbaka använt mig av Urban Decays all nighter settingspray och den funkar sjukt bra men finns det någon som är ungefär lika bra men billigare? Kan även tipsa om Nyx primer (plump right back) då den får sminket att hålla hela dan utan att huden känns torr!🌟