Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Hassibe
Beauty Beginner
30/03/24-07:04
Jag måste bara rekommendera min nya favorit hår mist . JO malone London velvet rosé & oud , som jag bara älskar , allt från doften i håret som håller till hur lent mitt hår känns . Produkten innehåller även arganolja. Fått många komplimanger när jag har haft denna produkt i håret
Jag måste bara rekommendera min nya favorit hår mist . JO
Madelón
Beauty Star
30/03/24-05:35
Colorwow mist-ical shine spray är besviken på doften som är en frän stark lukt som är dålig. Kommer inte köpa flera såna här. Blev fin i håret men får nog hitta något annat colorwow värmeskydd.
Colorwow mist-ical shine spray är besviken på doften som är
Refaela
Beauty Star
29/03/24-23:48
Det är alltid en bra idé att köpa parfym som 🎁 till din pappa, man, bror eller vän. Lite tips på vad jag gillar.😍 En bra parfym är alltid kopplat med en fint minne ✨
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Madelón
Beauty Star
29/03/24-23:44
Jag tvättade mitt hår med L’oreal color vive den röda och sedan hade jag i balsam i samma serie och till sist 2 timmar inpackning samma serie i en handduk. Mitt hår blev jättemjukt. Efter det fönade jag mitt hår och sprayade på borsten av denna spray det går att göra det. Efter det använde jag min värmeborste och efter det plattade jag håret. Efter det sprayade jag igen för finish och glans 💖 jag blev nöjd ☺️ då det är mycket jobb.
Jag tvättade mitt hår med L’oreal color vive den röda och
Nikki
Beauty Pro
29/03/24-23:25
ANASTASIA 30% Har ännu inte blivit besviken på någon av Anastasias produkter! 🥰 Ikoniska brynprodukter, ljuvliga lipgloss, härliga bronzers (både kräm och puderformula), magiska highlighters och superfina paletter (Soft Glam är min favorit). Dewy Set Setting Spray håller makeupen på plats och ger en fräsch finish med mycket lyster. Passar även jättebra att använda utan makeup. Doftar gott av kokos och vanilj. Finns i två storlekar. Har du någon favorit från Anastasia så kommentera och tipsa gärna! 😀
ANASTASIA 30%  Har ännu inte blivit besviken på någon av
Rebecca
Beauty Pro
29/03/24-21:47
Någon som testat dessa bronzer stick från beauty act?🥰 Använder alltid i puderform men sugen på att testa ett krämstick🤔 torr och känslig i hyn.
Moa
Beauty Pro
29/03/24-21:17
Har tänkt att jag ska köpa ny bronzer och har tänkt köpa Anastasia bronzing puder men den finns inte i min butik så kan inte testa den. Jag är ljus och kall i min hudton. Vilken färg tror ni skulle passa om ni har testat den själv ☺️
Har tänkt att jag ska köpa ny bronzer och har tänkt köpa
Matilda
Beauty Star
29/03/24-15:36
Hej! Jag funderar på att köpa Anastasia glow seeker highlighter pearl men är lite osäker. Vet någon av er om den är bra? 🤔 Eller är glow seeker highlighter sun idol en bättre färg? 🤔 Vilken info som helst skulle hjälpa otroligt mycket!!!! ❤️