/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lana
Beauty Pro
26/05/26-10:04(redigerad den 26/05/26-10:11)

Till mors dag skulle jag välja en blandning av egentid och vardagslyx 💖 En favorit är Estée Lauder Advanced Night Repair för glow och återhämtning tillsammans med en parfym som Jo Malone Peony & Blush Suede som känns som vår och sommar i en flaska ✨

Unwrap Your Glow Rescue + Reset + Repair Gift Box
Peony & Blush Suede Cologne Travel Spray 10 ml
Elle
Beauty Star
26/05/26-09:41(redigerad den 27/05/26-09:08)

Gel builder-kitet från Depend alltså, så glad att jag testade det! Tycker instruktionerna var enkla att följa och resultatet blev jättefint! Man kan också kombinera med en fin färg från gel iq. Snygga naglar i sommar är säkrade! 💅

Gel Builder Startkit
Gel iQ Happy Red
Elle
Beauty Star
26/05/26-09:31

Missa inte denna som första och sista steget när du använder Depend Gel builder. Rengöring så att lacket fäster bättre och yar bort den klibba ytan när du är klar.

Gel Builder Cleanser Nordisk 35 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Elle
Beauty Star
26/05/26-09:18

The Ritual of Sakura tycker jag är en perfekt morsdagspresent eftersom den innehåller flera härliga produkter som gör mammas egentid till lyxigare. Doften av körsbärstomater borde också falla de flesta i smaken. 🌸

The Ritual of Sakura - Small Gift Set 2025
The Ritual Of Sakura Scented Candle 290 g
Mariam
Beauty Pro
26/05/26-09:08

Det bästa present till Morsdag enligt mig är att ge kvalitistid. Fira med en Lyxig brunch och boka in ett avkopplande spaeftermiddag .

ZiiZii
Beauty Pro
26/05/26-08:32

dags att återvinna igen! Denna gången Anastasia brozer som jag älskar! har redan en ny eftersom jag använder den mycket ❤ återvinns med plast ♻

♻️återvinning♻️
Bronzing Powder Saddle
Serap
Beauty Pro
26/05/26-07:45

Jag blev utvald att testa Aloe, Cucumber & Green Tea Facial Spray från Mario Badescu men har ännu inte fått produkten. Jag undrar därför om något blivit fel i utskicket?

En fråga till kicks community
Aloe, Cucumber & Green Tea Facial Spray 118 ml
Assie
Beauty Pro
26/05/26-07:24

Hej!

Oj länge sen jag var här. Har haft tuff period.

Jag tänker passa på att fråga om Smuuti produkter, om dom är bra eller? Vegan produkter. Jagbhar ingen allergi men vill fråga.

Sen en annan sak också. Kicks katalog har jagbinte fått dom på flera månader. Vad kan det bero på? Önskar er alla en underbar tisdag.