Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Nikki
03/02-16:11
Fick denna helt underbara kroppsskrubb i julklapp och jag älskar den ❤️. Rosa mineralsalt från Punjab, grova korn av sötmandelskal och ljuvliga kokos, sötmandel-och moringaoljor.
Rituals The Ritual Of Ayurveda Body Scrub 300 g
Rituals The Ritual Of Ayurveda Body Scrub 300 g
Se mer
Nikki
03/02-15:58 (redigerat)
Ljuvligt att våren snart är här men tänk på att även den riktigt tidiga vårsolen är starkare än man tror så börja skydda din hud i tid. Älskar EVYs produkter i mousseform. Lätta att applicera och täpper inte till porerna. Finns i SPF 10-50 samt After Sun Mousse och UV/Heat Hair Mousse. Passar även mycket solkänslig hud och vid allergi/soleksem.
EVY Technology Sunscreen Mousse SPF30 150 ml
EVY Technology Sunscreen Mousse SPF30 150 ml
EVY Technology After Sun Mousse 150 ml
EVY Technology After Sun Mousse 150 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
EVY Technology UV/Heat Hair Mousse 150 ml
EVY Technology UV/Heat Hair Mousse 150 ml
Se mer
Nikki
03/02-09:37
Är så nyfiken på den nya doften från DKNY, Be Delicious Guava Goddess. Kolla in locket! Har någon hunnit testa den ännu? Har tidigare haft DKNY´s Be Delicious Fresh Blossom som en av mina favoriter.
DKNY Be Delicious Guava Goddess EdT 50 ml
DKNY Be Delicious Guava Goddess EdT 50 ml
Se mer
Nikki
03/02-09:29 (redigerat)
Tyckte den här paletten hade väldigt fina färger som passar bra till TOLKA LOOKEN: Into the Sunset 💛💗💜. Är det någon som har erfarenhet av Milanis ögonskuggspaletter?
Milani Gilded Flora Eyeshadow Palette 220
Milani Gilded Flora Eyeshadow Palette 220
Se mer
Tova
KICKS-anställd
03/01-09:47
Porer på näsan. Jag undrar om ni kan tipsa om en produkt som (med synligt resultat) förminskar porerna? Känner hur de blir djupare och fler "med åldern".
Se mer
Sofia
Beauty Brands Ambassador
02/28-19:18
Kan vi snälla prata om hur UNDERBAR nya Black Opium Illicit Green är?? Hade på mig den idag och har blivit helt frälst i hur god den är! 🤤 Har ni som också älskar originalet hunnit prova den nya än? Doftnoterna är: ☕️ Energigivande svart kaffe 🍊 Saftig grön mandarin 💚 Krämig fikon 🖤Beroendeframkallande bourbon vanilj
Yves Saint Laurent Black Opium Illicit Green EdP 75 ml
Yves Saint Laurent Black Opium Illicit Green EdP 75 ml
Se mer
Emma
KICKS-anställd
02/28-13:56
#Whatkbtmademebuy Nu är det dags igen hörrni! KICKS Beauty talks har gjort det igen och min plånbok har blivit tunnare men HEJ vad gör det när man får superbra produkter ist 😃 Denna gång blev det endast 5 produkt och jag har endast hunnit utvärdera 1 av dessa och det är Master Patch spot treatment från Cosrx och ska man säga något om dessa så är det att DE FUNGERAR SUPER! Jag har problem med att få finnar lite då och då och jag har alltid ett problem att få bort de och har inte hittat en bra spot treatment tills jag provade dessa. Jag sätter på de när jag känner att det börjar komma en finne eller precis när den blossat upp och redan nästa dag kan jag känna att den börjar dra sig tillbaka :) 💛 och det bästa av allt är att det inte blir något ärr för jag har inte hunnit klämma finnen (jag vet att man inte ska göra det men kan inte rå för det hahah) Kommer definitivt köpa igen! Finns det något som ni köpt från att ha blivit inspirerade från KICKS Beauty Talks? 😍
COSRX Master Patch Original Fit Spot Treatment 24 pcs
COSRX Master Patch Original Fit Spot Treatment 24 pcs
Se mer
Vanilla Icy
02/27-07:35
My Sunday treat 💜 washed my hairs with Olaplex shampoo and then leave the Olaplex no 8 on my hairs for 20 mins then rinse it off. Smooth shine moisturize ♥️
Olaplex No.4 Bond Maintenance Shampoo 250 ml
Olaplex No.4 Bond Maintenance Shampoo 250 ml
Olaplex No.8 Bond Intense Moisture Mask 100 ml
Olaplex No.8 Bond Intense Moisture Mask 100 ml
Se mer