/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
hejgirl89
Beauty Beginner
01/01/24-14:47
Super bra primer!!!! Köpppp! Håller sminket sååå länge
Super bra primer!!!! Köpppp! Håller sminket sååå länge
Helena
Beauty Star
01/01/24-13:02 (redigerad den 01/01/24-13:26)
Favorit läppkombo just nu som ger återfuktande och glansiga läppar
Favorit läppkombo just nu som ger återfuktande och glansiga
Nikki
Beauty Pro
01/01/24-12:27 (redigerad den 01/01/24-12:30)
Benefit - Hello Happy Velvet Powder Foundation Puderfoundation med medium täckning och neutral eller matt finish - rakt in på rean 50% Hur glad blir man inte när man ser denna?! 😀
Benefit - Hello Happy Velvet Powder Foundation
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
01/01/24-11:54
2024 - ett nytt spännande år! Och vi går redan mot ljusare tider... 🌞 Visst är det kul och spännande att öppna adventskalendrar men det riktigt roliga tycker jag börjar nu när man får börja testa alla nya produkter. Produkter man annars kanske inte skulle ha köpt, haft råd med eller upptäckt. Jag har gjort ett litet inlägg för varje lucka jag öppnade men tänkte ändå visa innehållet jag fick i min Lancôme kalender lite tydligare och är ju dessutom väldigt nyfiken på vad ni tycker om ni redan har testat några av produkterna eller har favoriter att rekommendera. Börjar med 3 små parfymer varav 2 även med tillhörande body lotion. Trésor EdP, Idôle EdP och La Vie Est Belle EdP.
2024 - ett nytt spännande år! Och vi går redan mot ljusare
Molly
Beauty Star
31/12/23-22:37
Mitt nyårssmink🤩hoppas ni får det bra
Mitt nyårssmink🤩hoppas ni får det bra
Michelle
Beauty Beginner
31/12/23-17:05
Måste tipsa om denna så här till nyår! 24k Gold från Peter Thomas Roth. Jag blandar den i min vanliga bodylotion. Vilket resulterar i ett alldeles lagom skimmer. Ännu snyggare blir det på sommaren när man fått lite färg. Så vackert skimmer. Och cremen är otroligt dryg!
Måste tipsa om denna så här till nyår! 24k Gold från Peter
Tiffany
Beauty Star
31/12/23-11:11
Hej! Jag har länge försökt hitta en concealer för just under ögonen som sitter bra och som inte skapar creases men jag lyckas aldrig få till det riktigt. Har ni några tips på bra concealers samt runt appliceringar för att minska creases under ögonen? Tack och gott nytt år i förväg! :D
Jessika
Beauty Pro
31/12/23-05:54
Jag är på jakt efter ett snyggt, kallt läppstift som inte torkar ut mina torra läppar. Tips?