/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Simone
Beauty Pro
08/08/25-18:01

Min senaste beställning från kicks!! :)

Min senaste beställning från kicks!! :)
Farah
Beauty Pro
08/08/25-17:10

Nu lämnar jag grejerna på återvinningsstationen ♻️💚💙! Så viktigt att ta hand om vår planet och sortera rätt.”

Nu lämnar jag grejerna på återvinningsstationen ♻️💚💙! Så
Nikki
Beauty Pro
08/08/25-15:56(redigerad den 09/08/25-07:38)

OMG!

Shimmering Butta Drop Smurf Edition

FENTY Beauty's prisbelönta kroppskräm Butta Drop i en begränsad upplaga med holografiskt skimmer och Smurfberry-doft.

Innehåller 7 olika oljor och andra godsaker. Läs den nästan oemotståndliga beskrivningen på produktsidan!

Vill ha! 😍

Nej, jag har inte vuxit upp (tillräckligt)! 😂

OMG!   Shimmering Butta Drop Smurf Edition    FENTY Beauty's
Butta Drop Smurf Shimmering 75 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
08/08/25-15:25

Min doftfavorit i hemmet 💚 är definitivt Rituals serie Jing; doften av lotusblomma och jujubär är så lugnande för kropp & själ!

Min doftfavorit  i hemmet 💚 är definitivt Rituals serie
The Ritual Of Jing Mini Fragrance Sticks Diffuser 70 ml
Jenny
Beauty Pro
08/08/25-13:45

En budgetfavorit jag verkligen gillar är Crayolas pennor. Lättapplicerade och går att använda till så mycket ögon-make up; skugga, eyeliner, kajal. Finns olika färger, även för läppar.

En budgetfavorit jag verkligen gillar är Crayolas pennor.
NAS
Beauty Pro
08/08/25-13:39

home ✔️

English Oak Scented Classic Candle English Oak Home Candle
Pomegranate Noir Home Diffuser 165 ml
Anna
Beauty Pro
08/08/25-12:23(redigerad den 08/08/25-12:32)

Nu åker de med till återvinnings-stationen 💚💙🌏! Så otroligt viktigt att slänga saker på rätt plats. Igår på kvällspromenaden så låg ett slängt ( eller tappat) batteri mellan gatustenarna jag såg det och min man tog upp det snabbt som blixten. A

Nu åker de med till återvinnings-stationen 💚💙🌏!  Så
Simone
Beauty Pro
08/08/25-12:17

this night is sparkling, dont you let it go...

Min look till Taylor Swift förra maj! var du där?

this night is sparkling, dont you let it go...   Min look