Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nadila
Beauty Pro
05/12/23-12:49
Asssååå är sååå förälskad i färgen 💄+💅🏻=♥️
alicelof98
Beauty Star
05/12/23-12:13
Kan inte bli besviken på dessa produkter , man får ett sånt lyster och man ser så frisk ut och det blir så naturligt 😍
Nikki
Beauty Pro
05/12/23-11:45
Imorgon i Lucka 6 hittar vi ANASTASIA i KICKS Julkalender 🎄
Imorgon i Lucka 6 hittar vi ANASTASIA i KICKS Julkalender 🎄
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Charlotte
Beauty Pro
05/12/23-10:47
Mitt senaste köp blev denna shower gel från Biotherm, till min fästman. Han tycker doften är mycket fräsch & frisk. Den har blivit en favorit! 🙂✨️
Mitt senaste köp blev denna shower gel från Biotherm, till
Salena
Beauty Pro
05/12/23-10:32
❄️ lucka nr 5! Hårprodukt från Björn Axén. Aldrig testat innan men den doftar ljuvligt ☺️
❄️ lucka nr 5!  Hårprodukt från Björn Axén.  Aldrig testat
Danya
Beauty Beginner
05/12/23-10:27
Hej! Skulle vilja kolla vad ni tycker vilken blush tycker ni är bra? Asså krämig blush?
Beauty Tester
Klara
Beauty Pro
05/12/23-08:50
Jag är väldigt positivt överraskad av denna produkten. Jag brukar vara extremt känslig mot nya produkter men denna var så snäll mot min hy. Sjunker väldigt enkelt in i huden. Lämnar verkligen ett lagom matt ansikte, vilket enligt mig varit en perfekt bas under smink men även bara under ansiktskräm. Det enda som är ett lite minus enligt mig är priset, men trots detta kommer jag 100% köpa denna igen 😍🥰
Nikki
Beauty Pro
05/12/23-08:41
Lancôme Lucka 5 👀⭐️ Idag var det lilla julafton. 🎄 I Lucka 5 fick jag en fullsize av volymgivande Hypnôse Mascara. Berikad med vårdande provitamin B5.
Lancôme Lucka 5 👀⭐️  Idag var det lilla julafton. 🎄 I