/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Zumrad K
Beauty Star
03/01/24-15:18
Kicks egna märke BeautyAct, wooow!! Speciell primer & blush. Kan inte leva utan dem
Anna-Karin
Beauty Beginner
03/01/24-15:14 (redigerad den 07/01/24-14:44)
Redo för jobbdag. Finaste Anastasia Modern Renaissance Eyeshadow Palette. Clinique Even Better Makeup Foundation med Huda beauty löspuder. På läpparna Nyx penna o loreal läppstift. #morgonrutin
Redo för jobbdag. Finaste Anastasia Modern Renaissance
Stina
Beauty Pro
03/01/24-15:02
DENNA var ett riktigt kap på rean! Köp om ni ser! Använder på läpparna, som highlighter och på ögonen. Sjukt fint :)
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Alexandra
Beauty Star
03/01/24-15:00
Kommer aldrig tröttna på denna doften. Arianas parfymer luktar så gott😫
arazu
Beauty Pro
03/01/24-15:00
Jag köpte flera olika ögonbrynspennor, men L'Oreal-pennan jag precis köpte kan jag säga att den är ”fantastisk”. ger mig bra resultat jag är mycket nöjd med den 🌷
Alexandra
Beauty Star
03/01/24-14:59
Vet någon hur man använder denna rätt? Köpte den i augusti för att jag har hört så mycket bra om den men har inte vågat använda den än. Jag får upp tiktoks på hur man använder, men man får ju inte använda den varje dag. Hur ofta använder man den och kan man använda den över hela kroppen? Jag har sett vissa som använder den under armhålorna för att hjälpa med pigment osv. Jag vet att det är lite dumt att köpa något när man inte vet hur det används men jag ville verkligen testa den. Är bara lite orolig att jag typ ”bränner” mig. HJÄLP!!!
Vet någon hur man använder denna rätt? Köpte den i augusti
Stina
Beauty Pro
03/01/24-14:56
Min nya doft för 2024, switchat från Billie eilish no1 till något helt annat! New year, new (smelling) me ;)
Min nya doft för 2024, switchat från Billie eilish no1 till
Alexandra
Beauty Star
03/01/24-14:55
Gott nytt år (sent) (vill göra 5 inlägg så jag får poäng)