/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
05/09/25-12:50

Jag blev inspirerad av Nikki igår, att göra en egen Julkalender! Jag har beställt lite på Kicks som kommer nästa vecka och ögonbrynspennan köpte jag för 40:- och ögonbrynsmascaran var på rabatt, så det är en bra början!

Jag blev inspirerad av Nikki igår, att göra en egen
Nikki
Beauty Pro
05/09/25-10:04

SÖTCHOCK 🏠

Julaskar från NYX

SÖTCHOCK 🏠   Julaskar från NYX
Fat Oil Gingerbread House Kit
Fat Oil Lip Drip Gloss Trio Kit
Buttermelt Face Palette Blush/Highlighter
Buttermelt Face Palette
Nikki
Beauty Pro
05/09/25-06:49

Helt ljuvlig!

Har nu använt min Badalada ett litet tag och den är bara så härlig. 🤗

En lätt och snabbabsorberande formula som gör huden silkeslen utan att den känns fet. Känns väldigt återfuktande. Innehåller bl a brasilianskt sockerrör och en blandning av hyaluronsyror.

Har Sol de Janeiros ikoniska gourmanddoft Cheirosa 62, så varm och söt och med noter av pistage, salt karamell och vanilj.

Helt ljuvlig!  Har nu använt min Badalada ett litet tag och
Body Badalada 400 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
05/09/25-06:02

Vilken positiv överraskning och start på dagen!

Har inte mycket kvar på min Burberry Goddess EdP, en av mina favoritparfymer. Älskar denna kryddiga vaniljdoft på hösten och vintern.

Efter att originaldoften kom för några år sedan har Burberry även lanserat Goddess Intense EdP (med patchouli) och nu senast även Goddess Parfum (med hallon och läder).

När nya flankers lanseras är chansen som störst att man kan fynda de tidigare så vilken tur att det är just originalet som är min favorit!

Överraskning nummer 2 - vem köper 30 ml?! 😂

Ha en fin fredag! 🍁

Vilken positiv överraskning och start på dagen!    Har inte
Goddess EdP 50 ml
Goddess EdP Intense 150 ml Refill
Goddess Parfum 100 ml
Annika
Beauty Pro
04/09/25-19:25(redigerad den 04/09/25-19:30)

✨️Rituals Intuitia Limited Edition✨️ ✨️Velvet Foaming Shower Gel ✨️Body Cream ✨️Velvet Aura Edp. Det finns fler i denna serie som är spännande de också. Dofter av saffran, sandelträ och vanilj. Har varit på Rituals och doftat, testat den och blev glatt överraskad. Blir ett köp framöver. Finns ännu inte på Kicks. (bilder från Rituals)

✨️Rituals Intuitia Limited Edition✨️ ✨️Velvet Foaming Shower
Mimmi
Beauty Pro
04/09/25-15:55(redigerad den 04/09/25-15:57)

Kiko Milano har nog blivit mitt favorit gloss märke! Det sitter relativt länge, de har fina färger och är inte klibbigt! Denna gången köpte jag 3d Hydra nr 17 och trivs redan bra i färgen! .Helt enkelt ett riktigt bra gloss!

Kiko Milano har nog blivit mitt favorit gloss märke! Det
3D Hydra Lipgloss 04 Pearly Peach Rose
Nikki
Beauty Pro
04/09/25-13:03

TIPS!

Tänk på att man kan använda ett personligt erbjudande vid köp av adventskalender och därigenom få ner priset lite! 🎄

TIPS!   Tänk på att man kan använda ett personligt
Advent Calendar 2025
Advent Calendar - 24 Nordic Beauty Secrets Gift Box
Mariah Geijer
Beauty Pro
04/09/25-12:35

Två funderingar som säkert någon här har koll på.

Vad betyder "freebie alert" som vissa produkter är märkta med i senaste numret av Kicks?

Och varför får man prov med i tidningen ibland och ibland inte?

Två funderingar som säkert någon här har koll på.  Vad