Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Cakee
Beauty Star
07/12/23-14:49
Hej! Vad finns det för hårprodukter som är värda att testa? Mitt hår är slitet och växer väldigt långsamt. Har hört mycket om rosmarin och att det ska hjälpa med hårväxt!
Hej! Vad finns det för hårprodukter som är värda att testa?
Cakee
Beauty Star
07/12/23-14:46
Hej! Jag har funderat kring k-beauty men vet inte riktigt vad folk tycker? Är det bra? Dåligt? Jag har endast testat Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner från COSRX men vet inte vad annars jag borde testa. Jag gillar denna produkt och gillar hur den känns på huden men den har inte hjälpt min hud något. Jag har mycket akne problem som jag måste fixa innan jag kommer se resultat av denna. Vad borde jag testa för produkter? XD
Alexandra
Beauty Star
07/12/23-14:35
Behöver akut hjälp då den älskade budgie avocado bakuchiol ansiktskrämen nu har utgått...vilket var den bästa jag haft på år! Och min sista burk är snart slut 😭Är det något som har tips på någon liknande?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Jessica
Beauty Star
07/12/23-14:31
Världens bästa mascara! Kan inte leva utan denna 😍 har ni någon sak inom smink eller hudvård ni inte kan leva utan? Som ni kan tipsa om 😍
Emma
Beauty Star
07/12/23-14:26
Jag har haft så svårt att hitta min perfekta nude färg, så såg ett tips på tiktok jag måste dela med mig av! Kör din ögonbrynspenna som läppenna, gnugga läpparna mot varandra så den blandas ut (hjälper ibland till med fingrarna också) sedan avsluta med en gloss i valfri färg! Blir PERFEKT varje gång och ramar in ansiktet otroligt! 🥰🥰
jihan1188
Beauty Beginner
07/12/23-14:24
Ranna
Beauty Star
07/12/23-14:23
För en vanlig vardag, eller bara vara hemma body mist. Älskar lukten!!
För en vanlig vardag, eller bara vara hemma body mist.
Ranna
Beauty Star
07/12/23-14:20
Bästa värmeborsten!!
Bästa värmeborsten!!