/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Rebecka
Beauty Pro
01/06/24-03:44
Skulle behöva tips på en riktigt bra förstastegsrengöring! Använder idag en olja från cerave men den får inte bort vattenfast smink utan att man behöver gnugga väldigt mycket och det vill jag undvika då jag har en rätt känslig hud. Så vad har du för favoritrengöring? 🤩
Sara
Beauty Star
01/05/24-20:24
Hii you all! Jag är helt ny här i gruppen, ett spontant beslut nu när jag egentligen skulle fortsatt med en skoluppgift. Jag skulle behöva lite tips. Jag är ute efter en "mörkare" parfym då jag har lätt för att vara avundsjuk på min sambo. Han använder en parfym som håller väldigt länge på kroppen, vilket jag också vill ha. Jag har även en tendens i min avundsjuka att tvätta om hans kläder om de luktar parfym. Någon här som har något parfymtips? Den "mörkaste" parfymen jag har testat är Lady Million.
Zimam
Beauty Star
01/05/24-18:00
I just received this perfume as a gift from my husband and im loving it 😍
I just received this perfume as a gift from my husband and
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Amanda
Beauty Star
01/05/24-17:27
Vad tycker ni om Hickap bronzer stick? 🤎🥰
Amanda
Beauty Pro
01/05/24-15:55
Är sugen på att testa en Dyson airwrap eller liknande (Shark) men innan jag tar beslutet måste jag göra min research som vanligt inför större investeringar. Vill veta alla knep för att hålla volym/lockar på plats så länge som möjligt. Hört att saltvattenspray ska vara bra, men vilket märke? Ge mig alla tips ni har 😍
Är sugen på att testa en Dyson airwrap eller liknande
Nikki
Beauty Pro
01/05/24-11:14
KICKS köp - litet men väldigt fint! 🌺 Tyckte denna kollektionen, Autumn Sky var så fin när den släpptes i höstas. Glömde dock av dem så när jag såg dem igen nu på rean slog jag till på dessa två. Superfina färger och mycket glitter.
KICKS köp - litet men väldigt fint! 🌺  Tyckte denna
Amanda
Beauty Pro
01/05/24-10:48
Har även uppdaterat schampo och inpackningslagret med en av mina favoriter som dessutom är utmärkt om man har extensions då den inte torkar ut eller innehåller något som kan skada löshåret. Pendlar mellan Björk och Evos fuktserie och nu var det dags för variation.
Har även uppdaterat schampo och inpackningslagret med en av
Amanda
Beauty Pro
01/05/24-10:45
Mitt senaste inköp i Rose Inc familjen. Detta är en highlighter i cremeformat, har inte hunnit testa den ännu eftersom jag varit sjuk i princip hela december. Köpte den i nyansen Brilliant. Får återkomma med vad jag tycker nästa vecka när jag planerar att vakna till liv igen.
Mitt senaste inköp i Rose Inc familjen. Detta är en