/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
04/08/25-18:42

Mitt senaste köp från Kicks

Tänk att du är ute efter en ny puderborste och tänker att du köper en sen när den du tittat ut är på rea, du svänger in på Kicks och åker förbi rea-bordet som du redan tittat på flera ggr och redan köpt allt du vill ha från, bara för att upptäcka att en puderborste från It Cosmetics plötsligt ingår i rean och är nedsatt med lite drygt 70%. Då funderar man inte så mycket utan köper bara!

Mitt senaste köp från Kicks   Tänk att du är ute efter en ny
Rosa
Beauty Beginner
04/08/25-18:40

Nu när augusti är här börjar man redan längta lite till hösten ~ Det gör jag iallafall 😅

Därför har jag tagit fram mina parfymer inför hösten/vintern och jag fastnade för en speciell flaska - Billie Eilish No. 1 ♡

Den här ljuvliga doften kickade igång mitt intresse för parfymer och är den ultimata formulan för kyligt väder.

~ Koncentrerad, söt vanilj med kryddig bas som kompletterar hösten och vinterns typiska dofter (kanel, kryddnejlika etc.) ☕️

~ Syrlig och fruktig not som ger den kalla luften en fräschhet och samtidigt lyfter fram aromen som de fermenterade äpplena på marken ger ifrån sig. 🍎

Jag rekommenderar den här parfymen till alla vanilj älskare, men även dom som är nya i parfymvärlden och inte vet vart dom ska börja. Billie Eilish No. 1 är en gudomlig höst/vinterdoft som håller länge och är prisvärd.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Om du har testat Eilish No. 1, vad tycker du om den?
18Bidrag
Jag är ett stort fan!
Den är helt okej
Inte för mig
Nu när augusti är här börjar man redan längta lite till
Eilish EdP 100 ml
Farah
Beauty Pro
04/08/25-17:53

Doftfavorit i hemmet

The Ritual Of Karma Fragrance Sticks 250 ml
The Ritual Of Sakura Fragrance Sticks 250 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
04/08/25-16:36

Mina doftfavoriter nr 1 för hemmet är doftljus! De har allt – fina som inredningsdetaljer, luktar gott och hög mysfaktor när man tänder dem, speciellt när det är mörkt och kallt. 🕯

IKEA har faktiskt de bästa doftljusen enligt mig. Så otroligt bra pris (jag skulle inte ens köpa ett dyrt ljus om jag vore rik, snacka om att bränna pengar, bokstavligen), underbara dofter och snygga behållare som kan återbrukas när man eldat upp ljuset. 👌🏼 Älskar värmeljusen med doft!

Även Rituals har helt otroliga doftljus dock. Lyxigt att kunna matcha ljus med andra produkter i samma serie! ✨️

Mina doftfavoriter nr 1 för hemmet är doftljus! De har allt
The Ritual Of Jing - Medium Gift Box
The Ritual Of Karma - Medium Gift Box
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Box
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Box
Carro K
Beauty Pro
04/08/25-14:36(redigerad den 04/08/25-19:01)

✨ Golden sparkle från Kiko - ett av mina senaste inköp från Kicks ✨

Plumpar lagom med en härlig glans!

✨ Golden sparkle från Kiko - ett av mina senaste inköp från
3D Hydra Lipgloss 18 Golden Sparkle
Kristina
Beauty Pro
04/08/25-13:18

Mitt senaste köp 😍 LH Cosmetics

Blomma palett 🌸 underbara både matta och skimrande färger (hur många paletter får man lov att ha 😜😇)

Sparkl Adore - flytande skuggor och toppers. Du kan variera intensiteten genom att applicera tunt eller bygga på i flera lager för mer täckning. Det bästa är att den är supermultifunktionell och kan användas på ögon, kinder och läppar!

Duo Dimension Area - krämiga skuggor som smälter in i din hud. Byggbar täckning som gör att du kan välja hur du vill det ska se ut.

Ett kit som dett kan få mig att känna mig så glad och självsäker villen dag som helst 😍

Happy monday 🦋🦋🦋

Mitt senaste köp 😍 LH Cosmetics   Blomma palett 🌸
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Adore
Blomma Palette
Duo Dimension Area
Emmie
Beauty Pro
04/08/25-12:55

Doftfavorit i hemmet 🌸

Älskar både doftljus och doftpinnar och speciellt från Rituals, just nu har jag Rituals doftpinnar i The Ritual Of Ayurveda i badrummet, perfekt med de små doftpinnarna där inne!

Doftfavorit i hemmet 🌸  Älskar både doftljus och doftpinnar
The Ritual Of Ayurveda Mini Fragrance Sticks 70 ml
Malaze
Beauty Pro
04/08/25-12:33

Mitt senaste köp från kicks.... Den stod länge på min önskelista... så jag köpte den idag till min man.

Mitt senaste köp från kicks.... Den stod länge på min
Eau d'Ombré Leather 100 ml