/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
06/11/24-18:46

Nya produkter på rean - massor av BABOR

Nya produkter på rean - massor av BABOR
Veronica
Beauty Star
06/11/24-16:52 (redigerad den 06/11/24-16:58)

Mitt senaste köp, Anastasia Nouveau 😍 Har spanat på den ett tag, men slog äntligen till häromdagen. Den är så fin 🤩

Mitt senaste köp, Anastasia Nouveau 😍 Har spanat på den ett
Nikki
Beauty Pro
06/11/24-16:10

💧 CLEAN Classic Beach Vibes EdT 💧

En akvatisk marin doft med fräscha blommiga och fruktiga inslag.
Perfekt vardagsdoft och lätt sommardoft.

Den inleder med fräscha noter av mandarin, päronblomma och bellini.
I hjärtat hittar vi näckros och apelsinblomma och i basen framträder salt bärnsten och varma, lugna tränoter.

100% vegansk 🌸

💧 CLEAN Classic Beach Vibes EdT 💧  En akvatisk marin doft
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Malin
Beauty Pro
06/11/24-15:52

Igår kom detta trevliga paket hem!
3 underbara nyheter.

Morphes 9 Pan Going Platinum Artistry Eye Shadow Palette med helt fantastiska skuggor. 4 skimmer, 4 matta och en liten kronjuvel i form av en metallisk skugga. Alltså wow! Vill bara göra massa fina sminkningar med denna.

Vidare även två nyheter från Nyx.
Dels deras buttermelt bronzer som jag sett så
mycket bra om på TikTok så det ska bli så spännande att testa denna. Jag hoppas att kunna få till ett lika fint resultat som videosarna jag sett men jag var lite skeptisk när jag swatchade den på handen för jag tyckte mig se att den blev lite ojämn när jag försökte jobba ut den. Jag hoppas att den är lättare att jobba ut med en borste i ansiktet än med mitt finger på handryggen. Upp till bevis helt enkelt!

Sen kunde jag inte heller motstå butter gloss bling i färgen 01 bring the bling. Detta lipgloss ser verkligen ut att vara helt metalliskt och det skimrade så vackert när jag provade detta. Kan tänka mig att detta kommer bli så fint över en nudelip ✨

Igår kom detta trevliga paket hem! 3 underbara nyheter.
💡Bra svar
Tilda
Beauty Star
06/11/24-14:58

hej alla fina
jag skulle behöva tips på brun utan sol. mina krav på bus är att den inte ska kladda då jag svettas en del även att den verkligen ska se ut som en tan och inte spm en bus på. är ginger och dåligt pigment så brukar gå in med brun utan sol men skulle behöva tips på vilken eller vilka jag ska köpa hem

Aaron
Beauty Pro
06/11/24-14:51

nu testar vi lite basprodukter! ♡ vi börjar med..

Charlotte Tillbury Airbrush Flawless Foundstion, 1 Cool Froid, 52€:
+Den färg korrektar bra. Ser fin ut på fotton med blixt!
-Täcker inte mina acne ärr, och förstorar mins porer. Färgen känns för blek för min underton tyvär. Torkar snabbt även efter dagkräm så flagnar den på huden..

Lumene Blur Longwear Makeup Spray, 14€:
-Ser inte mycket bra skillnad alls mer än att den vattnar ut min foundation och tar bort täckningen. Min första setting spray, ska de verkligen vara såhär? Jag håller mig till puder tack.🫶

Hojo Oil control powder, 02 ivory white, 129sek: Detta pudret är räddaren i nöden för alla foundation baser jag använder, vare sig jag är torr i huden eller inte. Den fulländar och mattifierar, suddar ansiktet så väl, det hjälper även att burken är så himmla mysig att se på. En fröjd för ögonen och huden!

YZS Concealer, 3 colors, 8€:
I 3 hudtoner kommer den och jag demonstrerar då den ljusaste. Den täcker verkligen inte någonting MEN den suddar mina porer vilket säkert ger den bra användning på just kinderna under foundation.

Hur många basprodukter kör ni med? Ha en fortsatt fin vecka!

Amal
Beauty Star
06/11/24-12:29

denna rougepalett från beautyact är bästa som jag har köpt.
väldigt pigmenterade och håller hur länge som helst✨✨✨
dessutom samlar den de finaste färgerna.

denna rougepalett från beautyact är bästa som jag har köpt.
Jennifer
Beauty Pro
06/11/24-12:01 (redigerad den 06/11/24-12:08)

Denna produkt från hickap har verkligen blivit en sommarfavorit🌸✨
Man ser verkligen så sommarfräsch ut med glow och en solkysst look☀

Tycker den är väldigt enkel att arbeta in om man använder deras borste till. Den är lite kladdig vid första applikation men efter det torkat in lite så upplever jag inte att den är kladdig på huden