/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Hodi
Beauty Star
12/05/26-08:23

La Roche-Posay Cicaplast är seriöst helt fantastisk när huden känns torr, irriterad eller behöver extra kärlek. Den räddar verkligen huden varje gång ✨

Centella-tonern har också blivit en stor favorit, speciellt för aknebenägen hud. Den känns lugnande, återfuktande och hjälper huden utan att irritera 🫶

Och Jean Paul Gaultier Divine… alltså WOW. En så lyxig och feminin doft som håller hur länge som helst 😍

Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 40 ml
Madagascar Centella Toning Toner 210 ml
Gaultier Divine EdP 50 ml Gift Box
Hodi
Beauty Star
12/05/26-08:11

Embryolisse är en sån produkt som folk köper om och om igen eftersom den funkar till typ allt, torr hud, glow under smink och när huden känns trött och stram. Den gör huden mjuk direkt utan att kännas tung eller fet.

Det bästa är att den känns lyxig trots att den fortfarande ligger på budgetnivå jämfört med många andra krämer på KICKS.

Lait-Crème Concentré 75 ml
Mariam
Beauty Pro
11/05/26-19:49

Den lip stain från loreal är en exakt kopia av Dior. jag har använt denna Dior plump på länge och nu känner jag ingen skillnad mellan båda. Samma produkt med lite prisskillnad.

Lipstain / yes or no
Dior Addict Lip Glow Oil 015 Cherry
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mariam
Beauty Pro
11/05/26-19:31

Den lip stain från loreal är en exakt kopia av Dior som ni ser nedan på bilden som jag har bifogat. jag har använt denna Dior plump på länge och känner ingen skillnad mellan båda (bara pris skillnad :)

Senast köpt från kicks
Mariam
Beauty Pro
11/05/26-19:20

en måste i smink väskan :) denna maskaran ger långa fina fransar och är inte klumpig. En KEEPER

Beauty först impression
Malaze
Beauty Pro
11/05/26-19:06

Jag älskar idén med lip stain, men varje gång jag använde lip stain blev mina läppar nariga och torra. De är bara konstiga och inte lena. Även om jag återfuktar mina läppar, tar bort död hud eller skrubbar dem, fungerade det helt enkelt inte.

Lipstain- yes or no
Lip I.V. Hydrating Gloss Stain 02 Hydra-Honey
Louiseemretsson
Beauty Pro
11/05/26-18:56

har ni testat Armanis Power of you parfymen? en helt otrolig gourmand-parfym som öppnar med fruktighet och lägger sig sen varmt på huden ☀️ looken jag gjorde här var inspirerad av dess doft ❤️ simpel, varm och med lite färg ❤️

🌸 P O W E R O F Y O U 🌸
Emporio Armani Power of You EdP 30 ml
Helena Edström
Beauty Star
11/05/26-18:44

Hej, någon som har tips om blekning för ansiktshår som verkligen fungerar?