/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
26/05/26-05:10

Vilket beautymärke är din favorit? Du får bara välja ett!

Jag väljer Dior.

Bilden är lånad!

👁️💄Favoritmärke?💄👁️
Susanne
Beauty Pro
25/05/26-21:48

Många av oss verkar ha samma tips, just Rituals gåvoset 😍 Flera olika dofter att välja mellan o storlekar på setten. Jag brukar ha som tradition att ge ett Rituals set, nattlinne o en tidnings prenumeration som pågår över sommaren. Brukar vara mycket uppskattat. 🌸

The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025
The Ritual of Sakura - Large Gift Set 2025
The Ritual of Karma - Large Gift Set 2025
The Ritual of Jing - Medium Gift Set 2025
Caroline
Beauty Star
25/05/26-21:27
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Caroline
Beauty Star
25/05/26-21:08(redigerad den 25/05/26-21:23)

Mitt bästa morsdag presenttips är nog en parfymkit. Speciellt ifrån Ysl, jag tycker att det ger en lyxig känsla. Och hur perfekta är inte dessa ifrån kicks? Sen skulle jag även tipsa om att ifall man känner sig osäker och inte vet vad personen kan vilja ha så kan man alltid köra säkra kortet och köpa ett kicks presentkort.

Morsdags present 🎁
Black Opium EdP 50 ml
Black Opium EdP 30 ml Gift Box
Farah
Beauty Pro
25/05/26-19:10

Ett lyxigt serum eller en parfym är enligt mig den perfekta mors dag-presenten 💖✨

Advanced Night Repair Serum 75 ml
Libre Le Parfum 30 ml
Nathalie
Beauty Pro
25/05/26-18:18

Matas Striber har snabbt blivit ett favoritmärke hos mig. Jag har bara testat en produkt från dem som jag inte gillat, resten har jag inte kunnat förstå hur de kan vara så bra och till det priset.

Duscholjan köpte jag efter tips från @Virre (igen) och tror att jag kommer tycka om den lika mycket som hon gör. Det har varit svårt att hitta en handtvål, till ett bra pris, som inte innehåller linalool eller något annat jag är allergisk mot och som inte är uttorkande. Matas Striber har några olika så jag börjar med att testa den här bjässen på hela en liter!

Senaste köpet från Kicks 😊
Argan Shower Oil 500 ml
Mild Liquid Hand Wash 1000 ml
Sreeja
Beauty Pro
25/05/26-17:44

Mature skin, tired eyes, needs a hydrating collagen boost to skin and a good compact as one and done overall complexion with a lipstick is what everrymom needs, dont you guys agree??

here are my tips to gift mom's, including my mom

Mother’s Day post 🌼
Collagen Body Care Kit
The Peptide Collagen Hydrogel Eye Patch 60 pcs
Charlotte's Mini Viral Beauty Icons
Studio Fix Powder Plus Foundation N5
Virre
Beauty Pro
25/05/26-17:42

Två väldigt trevliga budgetprodukter tog båda slut i morse vid duschning. När jag åndå skulle lämna annan återvinning så fick de hänga med direkt. Kommer definitivt köpa om båda två!

Återvinning ♻️
Argan Shower Oil 500 ml
Nivea Body Lotion Repair & Care Fragrance Free 400 ml