Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
08/12/23-16:40
Lancôme LUCKA 8 💧 I dagens lucka hittade jag en återfuktande toner, Tonique Douceur. Har inte testat den innan så det ska bli spännande. Så här beskrivs den: Tonique Douceur är en alkoholfri tonic för normal/torr hud. Den innehåller rosenvatten och extrakt från fläderbär vilket gör att  huden lämnas återfuktad, fräsch och mjuk.
Lancôme LUCKA 8 💧  I dagens lucka hittade jag en
Uma
Beauty Star
08/12/23-14:39
har precis beställt forever skin glow foundation, happas att nyansen blir bra 🙏
Rebecca
Beauty Pro
08/12/23-13:09
Lucka 8 eyebrow gel🥳 perfekt, det som fattades i min sminkväska🤩
Lucka 8 eyebrow gel🥳 perfekt, det som fattades i min
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
ninweyoken
Beauty Star
08/12/23-13:08
Just nu använder jag mig utav lumenes CC cream, och anastasia liquid bronzer för vardgligt bruk, när jag känner att jag vill ha lite lättare smink. Är det någon som kan rekommendera en lite rosig rougje i liquid form? 🥰
Gabriella
Beauty Star
08/12/23-12:49
#Eyemakeup!!! I detta inlägg har jag använt mig av isadoras singel power eyeshadow 07. Ser ni hur det glittrar!!??? Älskar denna, produkten finns länkad i ett av mina tidigare inlägg🥰✨
Jabeen
Beauty Pro
08/12/23-12:46 (redigerad den 08/12/23-12:47)
My third and last purchase of the last week is this gift box from BeautyAct that contains Hydra Repairing Melting cream and Hydra Repairing Melting Eye cream. Trying these amazing products first time and I hope they will work well on my skin.
My third and last purchase of the last week is this gift box
alicelof98
Beauty Star
08/12/23-12:46
Har testat denna concealer nu ett tag och wow den täcker verkligen ens mörka ringar under ögonen 🫶
Har testat denna concealer nu ett tag och wow den täcker
Emm
Beauty Beginner
08/12/23-11:40
Vilken ansiktsmask är bäst för torr hud?