/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Johanna
Beauty Pro
09/01/24-10:11
Hej alla! Någon som testat denna från sol de janerio? Bra/dålig? Vad tycker ni? Funderar på att köpa den.
Nikki
Beauty Pro
09/01/24-09:53
PIXI Beauty In A Bag Finns flera att välja bland men jag har varit lite extra nyfiken på 🤍 Milky 🤍 som ska vara mild och återfuktande för torr och känslig hud, så den blev mitt val. Produkterna innehåller bl a havreextrakt och sheasmör. Taggar även några av mina andra favoriter från PIXI. Kommentera gärna om du har någon favorit!
PIXI Beauty In A Bag   Finns flera att välja bland men jag
Irena
Beauty Pro
09/01/24-07:39
Nyhet på intåg i parfymvärlden. Låter väldigt lockande med alla noter. Förhoppningsvis inte så sliskigt söt utan mer gourmand 😍
Nyhet på intåg i parfymvärlden. Låter väldigt lockande med
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mahsa
Beauty Star
09/01/24-00:45
Min senaste köp på kicks!
Min senaste köp på kicks!
Lily
Beauty Star
08/01/24-21:06
Tips på brow gel? Har nyligen använt got2b glued, men tycker inte den funkar så särskilt bra:/
Rebecka
Beauty Pro
08/01/24-21:02
Ni som har små barn, vad har ni för tips för att hinna med att fixa er på dagarna? Det känns som att jag aldrig hinner med det (har en dotter på 2,5 månad) men skulle verkligen behöva för sinnets skull! 😅 Jag hinner mest göra en ordentlig sminkning då och då när sambon är hemma men skulle vilja kunna få in en rutin med hudvård och lite smink varje dag igen!
Zimam
Beauty Star
08/01/24-18:07
So excited to try Delina in Kicks store 💕
AdHe
Beauty Pro
08/01/24-11:12 (redigerad den 08/01/24-11:12)
Birthday gift 🎉
Birthday gift  🎉