/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Amanda
Beauty Star
12/01/24-22:41
Har ni testat någon oil cleanser förut till ansiktet?💗 Isåfall vilken och vad tyckte ni om den? Har ganska torr hy så tror det skulle vara någonting för mig, ge gärna tips på bra😊
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
12/01/24-20:57
Köpte Morphe Cake Liners (sista bild) precis i slutet av 2023 eftersom mitt löfte för 2024 är att bli ännu bättre på graphic liner/ editorial och avant garde makeup!! Bild 1 & 2 är det jag brukar göra men vill bli bättre på mer kreativa och ”komplicerade” former❤️ är det någon annan som har ett likadant eller liknande löfte för i år?
Köpte Morphe Cake Liners (sista bild) precis i slutet av
Els
Beauty Star
12/01/24-20:31
Köpte urban decays setting spray och den är grym!! Sminket håller jättebra! förstår verkligen hypen!! Har ni några andra tips på hur man får sminket att hålla ännu längre?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Els
Beauty Star
12/01/24-20:04
Ännu ett clinique tips!! deras black honey blush kompletterar läppstifter enormt! 2023s favvo blush!! Och den är ju så himla söt!!!
Enna
Beauty Beginner
12/01/24-20:03
Clinique moisture surge face cream. Jag är nästan liten ledsen att jag gillar den då den är lite dyrare om jag skulle vilja köpa den igen. För det första är den rosa så man måste älska den (skämt åsido), för det andra är den väldigt lätt på ansikte. Även den har en gelaktig textur. För mig med normal hy tycker jag att den återfuktar direkt (och man behöver inte mycket produkt) och gör så att huden känns väldigt mjuk nästan direkt. 
Clinique moisture surge face cream. Jag är nästan liten
Els
Beauty Star
12/01/24-20:03
En all-time favorit som jag använt i flera ÅR är ju såklart cliniques black honey läppstift men måste typ erkänna att den nya pink honey är riktigt bra! Brukar numera köra pink honey mer vardagligt och sen black honey på kvällarna liksom! Kul med omväxling!!
Els
Beauty Star
12/01/24-20:01
Stort behov av tips på en bra foundation. Har fet hy som typ blir lite torr i vissa områden nu under vintern. Lite acne problem också tyvärr... Vill att den ändå ska ge lite cover!! Alla förslag uppskattas enormt!!!
Enna
Beauty Beginner
12/01/24-20:00
Gucci Gardenia. En underbar och fräsch doft. Härligt blommig och extra feminin. En favorit under våren. 🌸
Gucci Gardenia. En underbar och fräsch doft. Härligt blommig