Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Melody
Beauty Star
10/12/23-21:06
Har någon bra tips på fransserum? Testat xlash innan men fått utslag och blivit otroligt irriterad runt ögonen
Melody
Beauty Star
10/12/23-21:05
Vill verkligen testa denna produkt, vet någon om den funkar?
Melody
Beauty Star
10/12/23-20:58
Perfekt för ett silkeslent resultat efter duschen✨
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Jenny
Beauty Pro
10/12/23-19:16
Mina senaste inköp från Kicks. Blev alldeles för dyrt men var några produkter jag verkligen ville testa. Oribe har underbara produkter som är så lätta att använda och doftar ljuvligt. Är svåra att misslyckas med. Nars har jag bara haft en concealer och mascara ifrån tidigare, ville nu testa fler produkter. Hade gärna provat deras upplysande kräm som ska dölja mörka ringar. Använder inte concealer till vardags så den verkar perfekt. Vet att Smashbox har någon liknande den men Nars verkar bättre tycker jag. Älskar känslan av att inte vara så fixad men ändå fräsch på ett naturligt sätt. Den är lätt att skapa med många av Oribes och Nars produkter.
Mina senaste inköp från Kicks. Blev alldeles för dyrt men
Evelina
Beauty Pro
10/12/23-17:47 (redigerad den 10/12/23-17:49)
Nu blir det att dregla över nobellfesten. Klänningarna, smyckena, frisyrerna och i år ska jag försöka spana på sminkningarna också. Min favoritfärg har alltid varit lila (eller, allt mellan rött och blått) och både Silvia och Viktoria bär toner av lila. Pepp!
Agnes
Beauty Star
10/12/23-16:13
Bästa julklappen för en ”It girl”! Trendiga men användbara produkter som kommer uppskattas.
Jennifer
Beauty Star
10/12/23-15:59
Lucka nummer 10, kicks egna kalander 🎄 Marshmellow primer från nyx, denna ska bli rolig att testa! Någon annan som provat denna?
Lucka nummer 10, kicks egna kalander 🎄 Marshmellow primer
Nikki
Beauty Pro
10/12/23-13:42 (redigerad den 10/12/23-14:41)
🌸🎄🎀 Hittar inspiration i det mesta... 🎀🎄🌸
🌸🎄🎀 Hittar inspiration i det mesta... 🎀🎄🌸