/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nathalie
Beauty Star
13/01/24-11:31
Mitt senaste köpt var detta setting spray, har också testa ett annat från detta märket. Rekommenderar er att testa😍
Mitt senaste köpt var detta setting spray, har också testa
Linn
Beauty Star
13/01/24-08:42
Mina senaste inköp från kicks! Påfyllning av min favorit setting spray och en ny bronzer som ska bli spännande att testa💄✨
Mina senaste inköp från kicks! Påfyllning av min favorit
Esperanza
Beauty Star
13/01/24-08:14
Godmorgon lördag och alla beauties! Köpte hem Kylie Skin, mitt första köp därifrån! Hennes vitamin C -serum, den har en liten lukt som kanske inte är något man gillar jättemycket men vad tycker ni om effekten?🫣🤠
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
m.mansson89
Beauty Star
13/01/24-07:11
Hur gör ni för att sminket ska hålla hela dagen?? Vilken settingspray har ni?
Sofie
Beauty Pro
13/01/24-00:34 (redigerad den 13/01/24-00:34)
Någon här som haft Isadoras gamla foundation förut och hittat nån ersättare i nått slag/märke? 🙏🏽🙏🏽 Och även Lumenes Matt Foundation oil-free? Mina favoriter finns ju ej. Köpte hem l'oréals fresh wear men min hud haaatade den. De gjorde ont i ansiktet 🫣
Någon här som haft Isadoras gamla foundation förut och
Sofia
Beauty Pro
13/01/24-00:14
Min senaste Kicks-order när det var 20 % på hårvård. Continu har varit så sjukt bra för mitt hår så jag passade på att fylla på med mitt favoritschampo och -balsam. Ska även testa ett av deras torrschampon och en saltvattenmist. 😁 Vem vet, kanske blir 2024 året då jag orkar styla mitt hår lite?!
Sofia
Beauty Pro
12/01/24-23:58
📣 LYSTRING PARFYMNÖRDAR! 📣 Många känner säkert redan till Fragrantica men jag måste ändå tipsa om det ifall någon parfymälskare missat det. De har en app men finns även på Fragrantica.com. Där kan man söka på all världens parfymer, se vilka noter de har, läsa recensioner (och recensera själv), få rekommendationer baserat på vilka parfymer man gillar, se vilka doftfamiljer en parfym tillhör, läsa senaste nytt om parfymer och mycket mer. Jag använder appen ofta, älskar den! Framförallt är den till så mycket hjälp när man vill hitta en ny parfym. 🙌🏼
📣 LYSTRING PARFYMNÖRDAR! 📣 Många känner säkert redan till
Sofia
Beauty Pro
12/01/24-23:47
Parfymjunkie som jag är så har jag blivit helt galen i det danska märket Zarkoperfumes. 😍 Har deras Pink molecule som snabbt blev en av mina absoluta favoritdofter. Snart ska jag ge mig ut för att dofta på fler av deras parfymer – särskilt intresserad är jag av Cloud-kollektionen och Inception. Någon mer som älskar Zarkoperfumes? Kanske har någon av dofterna jag är nyfiken på? 👀