/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lana
Beauty Pro
18/09/25-07:04

Fantastisk dagcreme! Huden känns genast mjuk och återfuktad och efter två veckor såg jag mindre fina linjer och mer lyster. Perfekt för torr hud och absorberas snabbt utan att kladda💕

Fantastisk dagcreme! Huden känns genast mjuk och återfuktad
Lana
Beauty Pro
18/09/25-06:53
Eira
Beauty Pro
17/09/25-19:51(redigerad den 17/09/25-19:51)

Nej, men absolut tråkigaste! Ligger hemma med ögoninflammation och OJ jag har aldrig saknat att sminka mig mer. Vågar knappt röra vid mitt ansikte. Längtar såå tills jag får sitta och pilla med allt mitt smink igen ❤

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Vanja
Beauty Star
17/09/25-18:16

Måste bara tipsa om dessa två produkter som kom med mig hem. De framhäver verkligen ens ögon och ger ett litet lyft. Jag har naturligt långa ögonfransar men denna mascaran va magi. Blivit kär i de bägge två och kommer definitvt köpa om de ❤

Har någon annan testat? Vad tycker ni?

Epic Ink Liner Waterproof 01 Black
Full Fat Lashes Glossy Black
Ilmiyat
Beauty Pro
17/09/25-17:21

Bästa mascarorna jag har testat någonsin! Asså fransarna blir så långa och fylliga, och det håller sig hela dagen, men samtidigt är det enkelt att få bort mascarorna med vanligt missär vatten. Jag brukar först applicera Maybelline mascara och sedan L’oreal mascara på topparna.

Bästa mascarorna jag har testat någonsin! Asså fransarna
The Viral Beauty Duo Gift Box
Telescopic Mascara Black
Nikki
Beauty Pro
17/09/25-17:08(redigerad den 17/09/25-17:08)

Men vad ser jag - Ouai och Too Faced på KICKS!

Men vad ser jag  - Ouai och Too Faced på KICKS!
Mimmi
Beauty Pro
17/09/25-15:08

Mitt första intryck av denna settingspray från Idun var att det var en jämn spray som fördelades bra över ansiktet! Man fick en väldigt slät och lystrig hy! 5 av 5 ! bättre än de jag haft innan!

Mitt första intryck av denna settingspray från Idun var att
Ready Set Fix Setting Spray Travel Size 50 ml
Chuchu
Beauty Pro
17/09/25-12:07(redigerad den 17/09/25-12:07)

Okej, haft en liten break pga omständigheter, men förhoppningsvis tillbaka till detta fina community nu igen... SAKNAT!! Meanwhile har jag gjort slut på hur mycket produkter som helst, tas detta fortf emot i kicks-butik? Eller hur gör ni? husets egna återvinningscentral fungerar eller?