/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Ericka
Beauty Star
03/10/25-11:45

excited to test a new scandi beauty brand

Elin
Beauty Star
03/10/25-11:28
Bella
Beauty Pro
03/10/25-11:27

Så rolig tävling! ✨

Nilens Jord känns verkligen som ett märke jag vill upptäcka mer av.

1. Nilens Jords c-vitaminserie heter Hydra Glow Vitamin C.

2. Den produkt jag är mest taggad på är Skin Tonic. Jag älskar att ge huden en frisk och uppfriskande boost, och den här låter perfekt för det.

3. Nilens Jord kommer från Danmark.

Jag håller verkligen tummarna för att få testa mer från detta märke och kanske hitta nya favoriter i min vardagsrutin. 🌱

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Madeleine
Beauty Star
03/10/25-11:21
  1. Hydra Glow är Nilens Jords C-vitamin serie.
  2. Jag är intresserad av flertalet produkter från Nilens Jords, är väldigt spänd på deras dagkräm. Hydra Repair Intensive Moisturizing Day Creme. 3 Danmark.
Miss N
Beauty Star
03/10/25-11:14

Hejsan,

Jag är lite nyfiken och undrar om ni har eller kommer investera i någon adventskalender i år? Vilken isåfall? Eller om ni tycker det är onödigt?

Själv har jag köpt Bangerheads adventskalender men tyckte kicks hade fina kalendrar i år. Brukar vanligtvis inte ha adventskalender men i år ville jag lyxa till det lite.

Lare
Beauty Pro
03/10/25-11:13

Nilens Jords c-vitaminserie heter “Vitamin C” (ibland kallad C-Vitamin Series). 2. Den produkt jag är mest taggad på är Hydra Glow Magic Tint SPF15 – perfekt för en naturlig glow med lite extra skydd! 3. Nilens Jord kommer från Danmark.

Chuchu
Beauty Pro
03/10/25-11:06

Jag har på senaste tiden blivit riktigt nyfiken på märket Saie. Deras produkter verkar ge en naturlig, glowig look och jag vill gärna utforska mer av deras sortiment... särskilt deras populära blushes och basprodukter, som trion med nyanserna Baby, Sweetie och Spicy. Har ni nägon erfarenhet? tycker de är så söta!

Jag har på senaste tiden blivit riktigt nyfiken på märket
Miss N
Beauty Star
03/10/25-11:06(redigerad den 03/10/25-17:55)
  1. Nilens Jords c-vitamin serie heter Hydra Glow Vitamin C.
  2. Jag är väldigt nyfiken på flera av Nilens Jords produkter men Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 har jag fastnat lite extra för.
  3. Danmark.

Älskar no-makeup makeup och Nilens Jord har väldigt många fina produkter som jag tror hade passat mig. ☀️😌

Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream 15 ml