/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Melina
Beauty Pro
26/01/24-18:18
Nyhet från Kylie 🩷
Linda-Marie
Beauty Pro
26/01/24-17:01
Enkel och fräsch makeup för dom dagar man inte orkar men ändå vill se pigg ut. Älskar verkligen att ha fina kreativa sminkningar! men det finns dagar då jag inte orkar men ändå vill se pigg och fräsch ut. Jag använder sällan foundation utan använder en återfuktande hudvårdsrutin innan sminket. Och sedan bara concealer och kräm rouge och självklart higlighter som jag inte kan leva utan 😜✨. Något som jag på senare tid börjat använda är detta setting powder ifrån Fenty, har aldrig gillat setting powder förut då jag bara sett torr ut. Men detta puder lägger sig bara som en fin slöja över huden torkar inte ut eller ser torrt ut,sitter fint under hela dagen jag har det i färgen lavender som är lite rosa i tonen. Det ger en lite uppljusande effekt och huden ser bara helt fantastisk ut. Ett annat trick är en vit penna i undre ögonvrån och sedan lägga en ljus brun skugga precis under fransraden, för att få intrycket av en mer öppen och vaken blick. I dag orkade jag inte ens mascara men gillar looken ändå. Och pricken över i ett fint läppstift kan pigga upp vilken look som helst! 💄✨ Nyfiken på hur eran snabba och fräscha makeup rutin ser ut dom dagarna ni inte orkar!
Enkel och fräsch makeup för dom dagar man inte orkar men
💡Bra svar
Sofia
Beauty Brands Ambassador
26/01/24-14:25
💗Nu har Lancôme kommit med en efterlängtad produkt inom deras Idôle serie: Idôle Eye Tints! Nu är KICKS även lanseringspris på dessa skönheter 💗 Det här är definitionen av en multiuse produkt då den går att använda som ögonskugga, eyeliner, blush, highlighter, color corrector och säkert mer haha! 😍 Den kommer i 7 snygga färger som finns i både skimmer och matta finishes. Jag har än så länge lyckats få tag på 6 av nyansera som ni får se här! Vilken nyans är er favorit? 💗
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Annika
Beauty Pro
26/01/24-13:35
Köpt 24H All Wear Complexion Foundation och Luminous Complexion Concealer, och fick prover på 2 andra produkter. Jag gillar att man på Kicks får prover på produkter som man vill testa, något som jag behöver göra då jag har allergi.
Köpt 24H All Wear Complexion Foundation och Luminous
Nikki
Beauty Pro
26/01/24-13:27
Senaste KICKS köpet! En ögonskuggspalett från BeautyAct 🤎🍑💙💛
Senaste KICKS köpet!  En ögonskuggspalett från BeautyAct
Nikki
Beauty Pro
26/01/24-10:28 (redigerad den 26/01/24-10:29)
Årets trendfärg 2024 : 🍑 PERSIKA 🍑 I år lämnar vi kalla rosa toner och på kinderna ses i stället varmare toner på rouge. Solmogen aprikos och söt persika är säsongens stora inspiration i val av färger och nyanser.  Prisvärt produkt-tips: BeautyAct Iconic Blush Kit Rougepalett i 4 olika nyanser, från vacker rosa till härlig persikofärg. Iconic Blush Kit innehåller både skimrande och matta rouger. Paletten är parfymfri och dermatologiskt testad. 100% vegansk 🌸🍑
Årets trendfärg 2024 : 🍑 PERSIKA 🍑  I år lämnar vi kalla
Nikki
Beauty Pro
26/01/24-06:35
Vi går mot ljusare tider och det är fredag! I väntan på mer sol och värme kan jag verkligen rekommendera denna härliga väldoftande mist för en naturligt solkysst look med fint glow. 🌞 Ha en fin dag!
Vi går mot ljusare tider och det är fredag!   I väntan på
Jessika
Beauty Pro
26/01/24-04:53
Beautylöfte 2024 Nytt år, nya möjligheter! I år vill jag ta hand om min hy, men också våga mer när det kommer till smink. Mer färg, gå utanför min neutrala comfort zone och leka med min kreativitet. Vilket är ditt beautylöfte?