Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Berrak
06/09-05:26
Det finns 30 nyanser och 024-025 skulle passa till mig tror jag. Man ska ha alltid ren hud innan smink, hudvård kommer först sen ä det smink. Innan smink viktig med solskydd och efter setting spray.
Se mer
Matilda
06/09-05:02
1. Finns 30 nyanser, min är 105w 2. Bästa foundation tricket är att dricka tillräckligt med vatten så du har en återfuktad hud!
Se mer
Michaela
06/09-04:55
✨️Det finns 30 nyanser ✨️Min nyans 305 ✨️Väl rengjord hud, fuktkräm, MAC Prep + Prime Fix före och efter applicering av foundation 😁👏
Se mer
Malin
06/09-04:48
30 nyanser och 105W är min. Rengjord hud, lätt bas på sommarhalvåret och lite mer täckande på vintern. Och så solskydd såklart! #30nyanseravbeige
Se mer
Elisabeth
06/09-04:19
Det finns 30 nyanser, den som passar mig bäst är 355N. Det bästa resultatet får man genom en rengjord och återfuktad hud.
Se mer
Anna
06/09-04:18
1. Det finns 30 nyanser och min nyans är 125 W. 2. Att förstå att skönhet faktiskt kommer inifrån är mitt bästa skönhetstips, både genom kosten och med motion som ger din hud lyster och hälsa. Att hjälpa till med det bästa produkterna för att hitta din look och ett glow är steg 2.
Se mer
Frida
06/09-04:15
Det finns 30 nyanser, vilket är fantastiskt! Jag tror att färgen 420W hade passat mig. Mitt bästa glow tips är att alltid börja med en bra bas, fukt är nyckeln. Använd en primer som funkar för just dig och din hy. Nästa steg är att applicera foundationen med en fluffig foundation borste. Det sista steget är att använda en fukt och lyster givande settingspray ☺️
Se mer
Pia
06/09-04:03
30 nyanser finns 330N hade varit den bästa för mig Tips: använd rengöringsprodukter morgon & kväll och använd dag/nattkräm. Rekommenderar dock att det är av samma märke.
Se mer