/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Valle
Beauty Beginner
06/13/24-18:47

Älskar!! men 68 är fortfarande min nr 1 﫶

Valle
Beauty Beginner
06/13/24-18:39

Tips på en bra och prisvärd bronzer?

Delila
Beauty Star
06/13/24-17:39

Måste bara höja Depends Gel iQ ❤ Att kunna göra fina naglar hemma snabbt & enkelt

Måste bara höja Depends Gel iQ ❤ Att kunna göra fina naglar
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Jennifer
Beauty Pro
06/13/24-16:45 (redigerad den 06/13/24-18:31)

Köpte hem två prdoukter från florence by mills. Har aldrig testat något från märket men varit väldigt nyfiken. Väldigt fina förpackningar också.💜

Har ni testat något från hennes märke och vad har ni tyckt om produkterna? någon favorit? ✨

Köpte hem två prdoukter från florence by mills. Har aldrig
ebruukskn
Beauty Beginner
06/13/24-16:08
Elisabeth
Beauty Beginner
06/13/24-15:07

Hej! Jag söker en produkt som ska ersätta min ansiktscleanser. Den heter Simple Moisturising Facial Wash. Den är snäll mot känslig och torr hy och rengör på djupet. Gärna ett bra budgetalternativ. Tips?

Felicia
Beauty Star
06/13/24-13:53 (redigerad den 06/13/24-15:17)

Det här läppbalsamet är helt otroligt! Har använt den endast i några dagar och jag märker STOR skillnad! Mina läppar är inte längre fnasiga/torra och de har även fått mer spänst. Doften är helt otrolig också, den doftar typ jordgubbsgodis/jordgubbssorbet! Magi på tub verkligen!

Felicia
Beauty Star
06/13/24-13:31

Har länge letat efter en snabb, enkel och effektiv sminkborttagning och nu har jag äntligen hittat den! Denna är super bra och jag kommer absolut att köpa en ny när den tar slut!

Har länge letat efter en snabb, enkel och effektiv