/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Rebecca
Beauty Star
29/01/24-13:51
Hej alla! Jag är sugen på att köpa en ny YSL libre parfym men kan inte bestämma mig för vilken jag ska köpa. Har tidigare haft den ”originala” Libre Eau De Parfum vilket jag älskar. Jag är nyfiken på att veta vilken är eran favorit Libre parfym och varför? 🫶🏻
Hej alla!  Jag är sugen på att köpa en ny YSL libre parfym
Amanda
Beauty Pro
29/01/24-11:33
Mitt beautylöfte 2024 ✨ blir att fortsätta utveckla mina tekniker och att utmana mig själv att använda färger mer när det gäller smink. Jag ska också lägga mer tid på håret än jag tidigare gjort när det gäller styling. Har ett utmanande hår men det gäller att hitta rätt produkt 🙌🏼 är supernöjd med min Shark Flexstyle jag investerat i så kommer säkert lägga ut tips och tricks när jag hittat rätt produkter att använda för att få lockarna att hålla.
Mitt beautylöfte 2024 ✨ blir att fortsätta utveckla mina
Rebecca
Beauty Pro
29/01/24-10:57
Mitt beautylöfte 2024 är att fortsätta ta hand om min hy och lyxa till det 1-2 gånger i veckan med spakväll hemma (när bebisen tillåter här hemma😂). Dessutom INTE glömma spf !! Gällande smink skulle jag vilja våga testa mer och använda färgglatt läppstift🥰
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
annelid73
Beauty Beginner
29/01/24-09:39
Hej! Ny här, vill höra med er kring vilken foundation ni föredrar. Någon som är snäll för huden, täckande och ge fin lyster. Själv är jag 50 år, så helst tips för mogen hy. Tack ⭐️
Nikki
Beauty Pro
29/01/24-09:39 (redigerad den 29/01/24-10:12)
LUMENE Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir  🧡⭐🧡⭐🧡 Härligt serum som både ger huden strålande lyster och intensiv återfuktning.  Formulan känns lyxig och har en ljuvligt fräsch apelsinliknande doft. 100% vegan Ingår i den pågående kampanjen 20% på all Hudvård.
LUMENE Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir  🧡⭐🧡⭐🧡
Nikki
Beauty Pro
29/01/24-06:58 (redigerad den 30/01/24-06:30)
Nya dofter från Marc Jacobs 🌸🍋🌸💜🌸
Nya dofter från Marc Jacobs 🌸🍋🌸💜🌸
Maja
Beauty Beginner
28/01/24-23:16
Lösnaglar från kiss som ger ett salongs resultat😍💅 limmar på naglarna någon millimeter från nagelbandet och filar ner lösnagel kanten, sen lägger jag ett lager med gel top coat.
Lösnaglar från kiss som ger ett salongs resultat😍💅 limmar
Johanna
Beauty Pro
28/01/24-22:32
Ett tag hade Nars en primer som hette pore and shine control primer. Vet någon om en liknande? Hittar den inte att köpa någonstans och mitt smink har aldrig suttit så fint som det gjorde när jag använde den primern, har torr hy med det vart inte torrare utan sminket satt perfekt hela dagen.