/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Fia
Beauty Pro
19/10/25-18:27

💧 Jag har ofta många bollar i luften, så jag älskar produkter som funkar snabbt och enkelt. Origins Drink Up 10 Minute Hydrating Mask ger huden en riktig “drink” av fukt på bara tio minuter – perfekt efter träningen, före mötet eller när huden känns trött. Snabbt, fräscht och effektivt – precis som jag vill ha det. ✨

Drink Up 10 Minute Mask 75 ml
Maria
Beauty Pro
19/10/25-17:55

En budgetfavorit i söndagens basturutin med efterföljande skrubb av hela kroppen är denna Shower Power Peel från Skincity Skincare. Nu på Rea här hos Kicks. Jag skrubbar med en rivig handske och låter den sen vara kvar på kroppen några minuter innan jag sen tar ytterligare en skrubb med lite godare doft tex Coco Crush Body Scrub från All I Am. Doftar underbart om man gillar kokos! Efter det är huden silkeslen och jag smörjer sen in den med min favorit Skin Relief Body Oil Spray från Aveeno.

Coco Crush Body Scrub 250 ml
Shower Power Peel 50 ml
Skin Relief Body Oil Spray 200 ml
Maria
Beauty Pro
19/10/25-17:35

Söndagsmasken blev idag två, i mina nasolabialveck la jag på bägge sidorna Swiss Clinics Microneedle Patches och ovanpå la jag Dr Ceuracle Hyal Reyouth Lifting Sheet Mask. Tyckte verkligen att huden både blev återfuktad och uppstramad. Vecken blev synligt mer utslätande.

Söndagsmasken blev idag två, i mina nasolabialveck la jag på
Hyal Reyouth Lifting Mask
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Irena
Beauty Pro
19/10/25-14:25

Mitt senaste parfymköp - Libre flowers & flames! Det var en ren slump att jag och den här skönheten skulle finna varandra. Jag har aldrig gillat något av libredofterna på grund av föööör mkt lavendel som ibland kan ge mig lite sköljmedelskänsla. Sedan så uppskattar jag lavendel mer i herrdofter. Jag hittade ett litet sample hemma i byrån som jag säkert fått i någon Kicks tidning för 100 år sedan och poooofff så skedde magin 🙀

Denna Libre har en nedtonad lavendel som istället fått ge plats för lilja, palm blomma och kokos. Kollegor på jobbet frågade vad det var som doftade så gott hela dagen när jag hade min sample. Jag löpte och köpte 90 ml direkt 🍀

Mitt senaste parfymköp - Libre flowers & flames!  Det var en
Libre Flowers & Flames Eau de Parfum 90 ml
Hildelilla
Beauty Pro
19/10/25-13:31

Budgetfavorit 💸

Jag gillar denne Lip Plump mask från Cosrx , innehåller AHA, BHA och vitamin C . Jag använder den som primer för sminkning av mine läppor . Ger återfuktning , men inte så mycket plump . Håller mine läppor skön mjuka 🫦

Budgetfavorit 💸   Jag gillar denne Lip Plump mask från
Refresh AHA BHA Vitamin C Lip Plumper 20 g
Sandra
Beauty Star
19/10/25-12:41

Söndagsmasken

Så här ser min lyxsöndag ut - pepsi max i vinglas, polly och filt framför tvn. Biodance Collagen mask på för en glowigare måndag imorgon 👌🏻 Innehåller bl.a. hyaluronsyra, collagen och niacinamid som hjälper till att förbättra hudens elasticitet, fuktnivå och ger ett riktigt lyster.

Söndagsmasken  Så här ser min lyxsöndag ut - pepsi max i
Bio Collagen Real Deep Mask 1 pcs
Hildelilla
Beauty Pro
19/10/25-12:03

Min SöndagMask -är från Medik8 🫶😷 Lyxig sheetmask med mycket serum . Jag använder resterande serum på hals och dekolletage . Masken är i bio-cellulose som omsluter ansiktskonturerna så perfekt 👌 Återfuktar huden på en ny nivå . Verkan av Zink som är aktivt , regulerar hudens oljereserva så att huden blir rengjord på djupet och som oxå är lugnande . Masken verknad håller isig många dager . Som en askung mask som ger spänst och med rik återfuktning …,Lyxig mask som är beroande 凉

Jag är kär ❣

Min SöndagMask -är från Medik8  🫶😷 Lyxig sheetmask med
Ultimate Recovery Bio Cellulose Mask 6 pcs
Sally
Beauty Pro
19/10/25-11:29

Idag använder jag denna härliga ansiktsmask för att boosta huden lite extra!

Den rengör ansiktet och ger mig ett riktigt fint glow!

Idag använder jag denna härliga ansiktsmask för att boosta
Anti-Blemish Solutions Oil-Control Cleansing Mask 100 ml