/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
BeautyliftByKristina
Beauty Pro
31/01/24-16:00
Måste tipsa om dessa hårprodukter från Continu! 🙏🏼 Schampo & balsam som gjort mitt hår sååå glansigt och lent! Tips tips tips verkligen! 😍
Måste tipsa om dessa hårprodukter från Continu! 🙏🏼 Schampo
Nikki
Beauty Pro
31/01/24-11:40
Vågar ni färgglada eyeliners? 🌈 Måste erkänna att jag är lite feg när det kommer till andra färger än svart, grått, brunt och vitt. Älskar det dock på andra. Har dessa två från L'Oréal Paris men har ju även både spanat på och testat de från BeautyAct i butik också. Så snygga färger, känns smidiga att applicera och sitter jättebra.
Vågar ni färgglada eyeliners? 🌈  Måste erkänna att jag är
Nikki
Beauty Pro
31/01/24-10:05
Ett original (kolla in betyget!) och så många fantastiska flankers (varianter)! Vilken är din favorit?
Ett original (kolla in betyget!) och så många fantastiska
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
KICKS
Official
31/01/24-09:35 (redigerad den 31/01/24-09:37)
Så kul att se att recensionerna av Beauty Acts Luminous Skin Primer Gel börjat komma in! ✨ Era åsikter betyder mycket när vi tar in en ny produkt. Gå till Beauty Tester Reviews i menyn för att läsa inläggen från utvalda Beauty Testers. Bild lånad från fina @Malin med en otrolig lyster!
Så kul att se att recensionerna av Beauty Acts Luminous Skin
Nikki
Beauty Pro
31/01/24-08:57 (redigerad den 31/01/24-08:58)
Detta kan vara den bästa hårborste jag haft! KICKS Beauty Paddle Brush nu 25% rabatt för medlemmar i KICKS Club. Paddelborste som reder ut mitt ganska långa och tjocka hår superbra utan att fastna och jag behöver inte slita och dra.  Känns skonsam mot hårbotten och otroligt skön att hålla i.  Lyxig känsla och helt i klass med betydligt dyrare borstar.
Detta kan vara den bästa hårborste jag haft!  KICKS Beauty
Dragana
Beauty Pro
30/01/24-21:56 (redigerad den 30/01/24-22:06)
Dagens köp!🥰 Om ni har skadad och torrt hår, så rekommenderar jag det här schampo, håret blir så fin och len och dessutom luktar detta schampo sååå gott☺️☺️
Dagens köp!🥰 Om ni har skadad och torrt hår, så
Sofia
Beauty Pro
30/01/24-20:40
Dagens Kicks-leverans! Kan ni gissa mitt favoritsminkmärke? 😂 Har aldrig använt fransböjare men upplever att mina fransar har blivit lite mindre böjda naturligt så tänkte att jag skulle testa. LHs fransböjare ska ju vara typ guds gåva till ögonfransarna också. 😄 Sen blev det min favoritbrynpenna i en mörkare färg och ett litet läppstift i en ny, underbar rosa nyans. 😊
Dagens Kicks-leverans! Kan ni gissa mitt favoritsminkmärke?
Lovisa
Beauty Beginner
30/01/24-18:48
Mina senaste tillskott från bästa Kicks!!🖤  Är galet imponerat över: kylie jenners fina blush, nars concealer, laura mercier pudret & giorgo armani fluid sheer🥰 Tips,tips,tips!!
Mina senaste tillskott från bästa Kicks!!🖤   Är galet