/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Malaze
Beauty Pro
25/08/25-17:47

Påfyllning, återköp och återvinning ♻️

Påfyllning, återköp och återvinning ♻️
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
The Ritual Of Jing Body Creme 220 ml
pierre_lekander
Beauty Beginner
25/08/25-14:05(redigerad den 25/08/25-14:31)

vilken herr parfym doftar bäst? vill ha fräsch och inte för söt doft!

Born In Roma Coral Fantasy Uomo EdT 50 ml
Uomo Born In Roma EdT 50 ml
Uomo Intense EdP 50 ml
Mimmi
Beauty Pro
25/08/25-07:40

Mitt första intryck av den här balsam sprayen från amika var verkligen över all förväntan! Jag provade först i torrt hår för jag kunde inte hålla mig! Frisset lade sig med en gång och håret blev lent och mjukt! sedan provade jag den i handdukstorkat hår och där märkte jag också stor skillnad! Kan verkligen rekomendera denna!

Mitt första intryck av den här balsam sprayen från amika var
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Lana
Beauty Pro
25/08/25-07:21

🌸The Ordinary Niacinamide 5% Face & Body Emulsion jämnar ut hudtonen och stärker hudbarriären – perfekt för både ansikte och kropp.

🌸Instant Glow Beauty Serum ger naturlig lyster samtidigt som den vårdar – ett måste för fräsch och glowig hud.

🌸CeraVe Facial Moisturising Lotion SPF 30 återfuktar på djupet och skyddar mot solen utan parfym – enkel men så pålitlig i vardagen. En rutin som verkligen levererar både fukt, skydd och glow 💖

Invisible Illumination Vegan Collagen Serum in Foundation SPF30 4
Niacinamide 5% Face & Body Emulsion 100 ml
Facial Moisturising Lotion SPF30 AM 52 ml
Lana
Beauty Pro
24/08/25-22:20
Anna
Beauty Star
24/08/25-21:32

Älskar Mabyline new yorks grippy serum primer. Den är super klibbig på huden och håller verkligen sminket på plats hela dagen!! Jag uppskattar även glas förpackningen som får en budget produkt att kännas så lyxig!!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Håller ni med?
7Bidrag
JAA älskar den!!
Nja sådär
Älskar Mabyline new yorks grippy serum primer. Den är super
chole
Beauty Star
24/08/25-19:14

Jag frågar åt en vän! :D (på riktigt faktiskt!)

En tonårstjej som blir flottig / fettig i håret fort. Jag har förstått att tjejen tvättar med produkter som finns på normal och sånt. Jag fick frågan om tips på produkter som kan hjälpa tjejen att få håret att kännas rent längre än 24h. Skandinaviskt, rätt långt, jag upplever det ofärgat eller väldigt sparsamt. Det finns absolut bra tips och tankar om det här tänker jag! =) All in med bästa tipsen - och även tips på vad man inte ska göra ;)

Tina
Beauty Star
24/08/25-18:23

Nyligen beställde jag dne här hår produkten. Min syster som haft väldigt torr och förstört hår, älskar den här produkten och det går att se hur väl den har räddat hennes hår. Inte alls lika slutet eller torrt även när hon plattar håret varje dag. Därför har jag köpt den.

Nutritive Nectar Thermique Heat Protection 150 ml