/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Miss N
Beauty Star
16/08/25-11:37

Blev lite mer återvinning ♻️ Tyckte denna ansikskräm med spf 50 var helt ok. Najs med solskydd i ansikskrämen med det funkade inte med min concealer utan det blev väldigt fläckigt.

Blev lite mer återvinning ♻️ Tyckte denna ansikskräm med spf
CeraVe Facial Moisturising Lotion SPF50 AM 52 ml
Nikki
Beauty Pro
16/08/25-09:38

RARE EdP

Selena Gomez skönhetsmärke Rare Beauty lanserar nu sin allra första parfym, inte så överraskande, en gourmanddoft. Namnet är helt enkelt Rare EdP.

För tillfället säljs Rare Beauty i Sverige endast på Sephora.

RARE EdP   Selena Gomez skönhetsmärke Rare Beauty lanserar
Mimmi
Beauty Pro
16/08/25-09:27

Var på Clas Olsson i morse och inhandlade denna sminkställning! Tyckte det var mer praktiskt än att gräva i en korg! Fick plats med allt jag ville och lite till! Det är alltid kul att pyssla lite!

Var på Clas Olsson i morse och inhandlade denna
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
16/08/25-08:38

Testat och gillar! 🥰

Kunde fortfarande köpa MAKETHEMAKE's Hyaluronic Lip Oil så köpte 3 till. (för mindre än ordinarie pris för 1!).

Kan nog vara ett av årets bästa KICKS-köp (om än lite enformigt 😂)!

Testat och gillar! 🥰  Kunde fortfarande köpa MAKETHEMAKE's
Hyaluronic Lip Oil
Nikki
Beauty Pro
16/08/25-08:14

Chokladkakor som inte smälter i solen 🍫☀️😋

Köpte två av Sabrina Carpenter's parfymer utomlands i vintras innan de kommit till Sverige. Inte använt dem så mycket men nu till hösten passar de bra.

Båda är gourmanddofter men relativt lätta. Passar därför även dagtid. För att vara EdP är de riktigt prisvärda. Dock är hållbarheten inte den bästa, men bättre än jag mindes då jag sprayade på dem, en på varje arm, för ca 2 timmar sedan och jag känner fortfarande båda dofterna tydligt.

Sweet Tooth Cherry Baby EdP doftar sött bärigt, körsbär och choklad.

Sweet Tooth Caramel Dream EdP doftar sött, vanilj och karamell med ett stråk av fräsch citrus.

Passar även för layering.

Chokladkakor som inte smälter i solen 🍫☀️😋   Köpte två av
Cherry Baby EdP 75 ml
Caramel Dream EdP 75 ml
Nikki
Beauty Pro
16/08/25-07:27

Powder Love EdP by Juliette Has A Gun

Fluffiga rosa moln av marshmallow och sockervadd. Precis vad världen kan behöva.

Veganskt spännande varumärke som nu lanserar ännu en doft. Powder Love EdP beskrivs som en söt, pudrig myskdoft.

Älskar den matta frostade rosa flakongen med silverkork.

Powder Love EdP by Juliette Has A Gun    Fluffiga rosa moln
Nikki
Beauty Pro
16/08/25-07:19

Intressanta tider med mycket som händer... även på parfymfronten! 😃

Yves Saint Laurent släpper en lyxig Limited Edition flanker på sin Libre, Libre Vanille Couture EdP ⭐️

Originaldoftnoterna får bl a sällskap av en stor dos vanilj och rom.

Ska bli spännande att se hur de får ihop proportionerna i den kompositionen.

Finns redan ett helt gäng Libre-flankers men taggar originaldoften för den som först vill lära känna den. Alltid en bra utgångspunkt, tycker jag. 😃

Intressanta tider med mycket som händer... även på
Libre EdP 50 ml
Amanda.josefin95
Beauty Star
15/08/25-23:07

Någon som har tips på hur jag blir av med svarta pormaskar? speciellt på näsan och hakan