/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
01/02/24-22:35 (redigerad den 01/02/24-22:36)
JORGOBÉ  Ett danskt hudvårdsmärke för både män och kvinnor.  Jorgobé startade 2010 och alla produkter är utvecklade och framställda i Danmark utan användning av skadliga ämnen, mineraliska oljor, silikoner, färgämnen och paraffiner.  På Jorgobé Skin Care går effekt, miljö och hälsa alltid hand i hand. Lite nyfiken på detta varumärke. Är det någon som har testat något?
Irena
Beauty Pro
01/02/24-21:43
Snart i din närmaste Kicks (förhoppningsvis) 🩷
Snart i din närmaste Kicks (förhoppningsvis) 🩷
Louise
Beauty Beginner
01/02/24-21:10
Self-care för mig är att tappa upp ett varmt bad och få njuta av en bra bok eller en podd 😍👌🏼💭 Jag tänder gärna även ett doftljus, häller upp något gott att dricka och lägger en sheetmask för extra lyx. Doftljuset Bubble Bath från Maison Margiela passar perfekt. Jag gillar att lägga Xlash sheetmask Hydro Gel Mask på kvällen eftersom den både svalkar och återfuktar. Hur ser er self-care rutin ut? 🧖🏼‍♀️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Bedur
Beauty Pro
01/02/24-21:05
Tittat länge på paletten från smashbox och nu äntligen beställde jag hem den🥰🥰 läppglanset från dior hade jag sen tidigare och blev helt fast i den, 10/10 värd sina kronor.
Tittat länge på paletten från smashbox och nu äntligen
annvillezon
Beauty Beginner
01/02/24-20:44
• Diorshow Pump ’N’ Volume HD Mascara 090  Noir/Black gives extra volume, lifted and fuller lashes and that because of its new improved formula. • TERRY Hyaluronic Hydra-Powder blurs out unevenness on the skin and creates a perfect finish without becoming powdery. Suitable for all skin types - Matt finish with a transparent coverage - 100% vegan formula - 100% natural formula • Rouge Dior Couture Colour Refillable Lipstick 100 Nude Look. For more natural look, matte finish and super pigmented.
Nikki
Beauty Pro
01/02/24-20:27
THE BASIC MAKEUP Tack @KICKS för en härlig, lärorik behandling och inspirerande upplevelse. Då jag oftast har en väldigt naturlig och inte så täckande basrutin önskade jag mig högre täckning och mer av allt och jag kunde inte vara mer nöjd med resultatet. Jag gav min både duktiga och väldigt trevliga makeupartist fria händer. Hon började med Ceramidin Cream Mist från Dr.Jart+ och sedan följde en rad fina produkter som jag taggat. Ni som fått detta fina erbjudande, glöm inte att boka in din behandling.
THE BASIC MAKEUP   Tack @136092963 för en härlig, lärorik
Irena
Beauty Pro
01/02/24-20:24
Märks att det är nytt år och dags att fylla på skafferiet. Kunde inte motstå att köpa Guerlains Mon Guerlain intense nu när det är 20% på valfri doft. Efter att ha testat flera olika sol de janeiro mists fastnade jag till slut för nr 71! Dras inte vanligtvis till så här söta dofter, men denna kändes speciell 🤎. Anastasias foundation får hänga med ett tag nu för den var precis rätt för min hy. Budgies hudvård har jag aldrig testat förut men har läst att denna är väldigt lik blodmasken från The Ordinary så det ska bli kul att se vad den levererar 🫶🏼
Märks att det är nytt år och dags att fylla på skafferiet.
Melina
Beauty Pro
01/02/24-19:01
Måste testa när mitt schampo är slut 🦋