/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Raghad
Beauty Pro
02/10/25-09:53

Look of the day!癩

Look of the day!癩
Gloss Bomb Oil Rose Amber
Volume Million Lashes Panorama Mascara Brown
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Shellie Mini Blush Medium Pink
Zana
Beauty Beginner
02/10/25-09:52
  1. Serien heter Hydra glow C-vitamin
  2. önskan få testa Hydra Glow spf 15
  3. produkterna från Nilens jord kommer från. Danmark
Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream 15 ml
Mari
Beauty Beginner
02/10/25-09:50

C-vitamin serien heter Hydra Glow Vitamin C. Jag vill gärna prova Hydra Glow Vitamin C Boosting Serum. Nilen Jord kommer från Danmark.

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Pernilla
Beauty Pro
02/10/25-09:47

Nilens Jords C-vitaminserie heter Hydra Glow Vitamin C Om jag skulle välja en produkt från Nilens Jords sortiment som jag personligen skulle vara mest “taggad” på att testa, skulle det nog vara Nilens Jord Second Skin Serum Foundation. Nilens Jord kommer från Danmark

Den verkar intressant för att den kombinerar hudvård och makeup – en lätt foundation/serum som troligen ger en naturlig finish och vårdande egenskaper.

Mari
Beauty Pro
02/10/25-09:47
  1. Den heter Hydra Glow Vitamin C. 2. Jag är mest taggad på Hydra Glow Magic Tint. 3. Nilens Jord kommer från Danmark.☺
Liza
Beauty Beginner
02/10/25-09:24
  1. Nilens Jords C‑vitaminserie heter Hydra Glow Vitamin C
  2. Jag är mest taggad på Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Serum – ett serum brukar vara ett kraftfullt steg i hudvårdsrutinen och det låter intressant med blandningen av C‑vitamin och fuktgivande ingredienser.
  3. Nilens Jord är ett danskt varumärke, alltså från Danmark.🇩🇰
beika
Beauty Star
02/10/25-09:20
  1. Hydra glow vitamin C 🌺
  2. Lash Definition 🌺
  3. Nilens Jord kommer från Danmark 🌺
Lash Definition Black
Pia-Marie
Beauty Star
02/10/25-09:20
  1. Hydra glow C-vitamin