/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Vendela
Beauty Pro
26/11/24-16:25

ett nytt till samlingen, som jag älskar depend geliq 懶

Välj en eller flera svar
Har ni testat? ☺️
5Bidrag
Ja 🤍
Nej 🫶🏽
Skicka
ett nytt till samlingen, som jag älskar depend geliq 懶
Anna
Beauty Pro
26/11/24-15:57(redigerad den 26/11/24-16:04)

🖤 Svart Skönheter🖤 Underbar parfym som är varm och kryddig och passar perfekt att använda nu när det är kallt🖤

🖤 Svart Skönheter🖤 Underbar parfym som är varm och kryddig
L'Interdit Intense Absolu EdP 35 ml
Linn
Beauty Pro
26/11/24-15:52

Mitt senaste inköp!

Hoppas bli nöjd med denna krämbronzer!

Har ni testat den?

**Mitt senaste inköp!**  Hoppas bli nöjd med denna
Cream Bronzer Amber
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Emma
Beauty Pro
26/11/24-13:54

Min absoluta favoritparfym just nu! Passar alla tillfällen och kan nästan garantera att du får minst en kommentar om att du doftar gott. Klart värt den hype den fått! <3

Min absoluta favoritparfym just nu! Passar alla tillfällen
Virre
Beauty Pro
26/11/24-12:57(redigerad den 26/11/24-12:59)

Och där var min sista Budgie-produkt slut!

Bunkrade en hel del när märket las ner och produkterna såldes ut billgt. Bland att detta torrschampo i mousseform som jag verkligen tycker om. Håret blir fräscht samtidigt som det får lite volym. Passar mitt hår jättebra, så det är synd att det inte finns kvar. Gillade också många av deras andra produkter.

Och där var min sista Budgie-produkt slut!   Bunkrade en hel
Sara
Beauty Star
26/11/24-12:37

Vilken matt primer skulle ni rekomendera till kompinerad hudtyp som håller sminket bra, som inte kostar alldelses för mycket. För jag har både torr och väldigt oljig hud och tycker att det är så svårt att hitta rätt.

Julia
Beauty Star
26/11/24-12:29

tänkte bara kolla om det är nån som vet vad det är för skillnad på alla ögonfransböjare eftersom det finns både billigare o dyrare ? är de dyrare bättre eller blir det samma resultat som oavsätt böjare?

Virre
Beauty Pro
26/11/24-07:27(redigerad den 26/11/24-07:28)

Svarta skönheter som båda är värda att kolla lite extra på idag när det är 25% på makeup🖤

Alla mascaror från Lancôme är bra och en av mina favoriter från dem är Idôle. Man får superfina separerade fransar med den och mascaran sitter otroligit bra utan att smula eller kladda. Den foundation jag använt längst är Teint Idole, den är högtäckande och sitter fint hela dagen. En produkt jag köper om och om igen trots att den är dyr. Men man får passa när den är på rabatt som idag 👌🏻

Svarta skönheter som båda är värda att kolla lite extra på
Teint Idole Ultra Wear Foundation 115C
Lash Idôle Mascara Black