/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Julia
Beauty Beginner
07/02/24-15:59
Hej! Min rengöring för ansiktet håller på att ta slut, och behövet en ny! Har känslig och torr hud, har använt mig av CeraVe tidigare🥰
Lisa
Beauty Star
07/02/24-15:59
Halloj! Nu letar jag med ljus & lykta efter den bästa budgetögonkrämen. Några tips? 🫶🏼
Natalie
Beauty Star
07/02/24-15:44
Hej, när tycker ni att man kan börja med anti ageing produkter?🥰 är 25 snart 26. Börjat med retinol ögonkräm. Vad mer kan man implementera i hudvården?✨✨
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Malin
Beauty Pro
07/02/24-15:42
Det har blivit dags för en ny concealer. Vilken är er favorit? Jag har tidigare använt Nyx bare with me serum concealer men är sugen på att testa någon ny!🌸
Leen
Beauty Beginner
07/02/24-15:41
Hej! Är det någon som vet hur ofta man ska använda retinol som nybörjare? Hur många gånger i veckan kan vara bra att börja med?😊
Amanda
Beauty Star
07/02/24-15:38
Hejsan! Vilken är det bästa produkten för acnebenägen och kombinerad hud? Vad har funkar för er?🤗
Malin
Beauty Pro
07/02/24-15:27
Mitt senaste köp är denna rengöringsspray från Flaer. Jag kände att det var dags att införskaffa sig en ordentlig rengöring då jag tidigare endast använt mig av tvål 🙈
Amina
Beauty Star
07/02/24-15:25
Wow!! Så bra läppmask som återfuktar superbra!! Rekommenderas starkt!🌸
Wow!! Så bra läppmask som återfuktar superbra!!