/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
29/08/25-06:11

Äntligen!

Fredag och nypremiär för min Black Opium Le Parfum. 🖤

Detta är den mest intensiva tolkningen av YSL's ikoniska doftfamilj.

De karaktäristiska doftnoterna från originaldoften, kaffe, vita blommor och vanilj finns kvar men i denna flanker är allt maxat.

Det fylliga mörka kaffet, buketten av feminina vita blommor (jasmin och apelsinblomma) och hela 4 olika, helt ljuvliga, varma, lena och söta vaniljnoter. Som vanilj ska dofta, äkta och inte syntetiskt sötsliskigt.

En inandning och man vill aldrig lämna denna förföriska doftvirvel av varm kryddighet, fräscha blommor och mjuk sötma.

Önskar alla en alldeles underbar dag! 🖤

Äntligen!   Fredag och nypremiär för min Black Opium Le
Black Opium Le Parfum 30 ml
Black Opium EdP 50 ml
Black Opium Over Red EdP 30 ml
victoria.ralfsson
Beauty Star
28/08/25-16:51

måste bara säga hur gott den blåa versace parfymen för herrar är! alla killar spring och köp!!

Eros EdT 50 ml
Nikki
Beauty Pro
28/08/25-16:31

Sweet Tooth Me Espresso EdP

Förra året lanserades Sabrina Carpenter's fjärde Sweet Tooth-parfym, Me Espresso EdP.

Doftnoter som är en dröm för kaffeälskare. Styrka och hållbarhet dock mer "Americano" än Espresso. ☕️😃

Även denna är en söt gourmanddoft.

Sweet Tooth Me Espresso EdP    Förra året lanserades Sabrina
Me Espresso EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
28/08/25-16:16

Love my Badalada 🌞🥰

Testade denna utomlands i sommar så när den nu kom till Sverige också tvekade jag inte.

Köpt på KICKS.

Love my Badalada 🌞🥰   Testade denna utomlands i sommar så
Body Badalada 400 ml
pierre_lekander
Beauty Beginner
28/08/25-14:45

Hej! en god höstdoft för herrar?

Jeanna
Beauty Star
28/08/25-14:22

Jag blir sällan kär i en produkt men Kiko Milanos Lip Volume Transparent är något helt annat! Jag älskar den verkligen! Jag skulle dock kanske inte helt kalla den för genomskinlig, men det märks bara i förpackningen.

Jag blir sällan kär i en produkt men Kiko Milanos Lip Volume
Lip Volume Transparent
Nikki
Beauty Pro
28/08/25-11:51

Tröttnar aldrig på Valentino's Donna Born In Roma EdP! 🩷

Om du också älskar Donna Born In Roma så är detta en ljuvlig nyhet att spana in:

Donna Born In Roma Body Shimmer 🌸✨️

Tröttnar aldrig på Valentino's Donna Born In Roma EdP! 🩷
Born in Roma Donna Eau de Parfum 30 ml
Virre
Beauty Pro
28/08/25-11:06(redigerad den 28/08/25-11:06)

Efterlängtad läsning i brevlådan idag 💕

Efterlängtad läsning i brevlådan idag 💕