/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Valentina
Beauty Pro
25/09/25-08:38

Labello som funnits med mig sen jag var tonåring, just pearly shine som inte bara är en läppsyl utan har ett tunt vackert rosa skimmer som funkar sminkad som osminkad. Min favvo under (höst/vinter) helt enkelt.❤

Labello som funnits med mig sen jag var tonåring, just
Nikki
Beauty Pro
25/09/25-07:41

This is Her! EdP, this is me...

Tror att man antingen älskar eller inte gillar Zadig & Voltaire's This is Her! Men unik är den!

Har provdoftat många parfymer och detta är en jag alltid kan urskilja. Finns så många fina dofter men när jag får taxfreebutiks-känsla av en doft är den inget för mig.

Jag vet att jag är petig men med dofter är det ju högst individuellt vad man gillar. Det sägs att vi t ex omedvetet väljer partner efter hens doft och då pratar vi inte parfym så dofter påverkar mer än vi tror.

Parfymer är ett av mina stora intressen och jag kan lätt gå ut genom dörren på morgonen utan minsta makeup men aldrig utan parfym. Då känner jag mig naken.

Jag har perioder när jag är "doft-trött" och då är det rena enkla dofter som gäller, gärna av mästaren av denna ofta akvatiska kategori, Issey Miyake eller någon av alla Clean Classic.

Men nu tillbaka till denna obeskrivbara doft. Vore roligt om ni som ännu inte provdoftat den gör det nästa gång (och om ni vill försök gärna beskriva hur ni upplever den).

Om jag ändå gör ett försök:

Den är söt och mjuk, krämigt mjölkig, tränotstrygg men aldrig tråkig. Vispgrädde, vanilj, cashmere och kastanjer. Men så bor där också en liten rebell i form av rosépeppar som både adderar lite extra sting och gör doften edgy.

Tror denna doft passar alla, student, småbarnsföräldrar eller äldre (om man gillar den), för den är inte vare sig typiskt ungdomlig eller tantig. Den är en attityd och känsla. Och vem vill inte (om så bara för en stund) gå på Paris gator med en naturligt cool och självklar utstrålning.

Hoppas jag gjort någon lite nyfiken! 🌰🤍

Ha en underbar dag! 🌹🍂

This is Her! EdP, this is me...   Tror att man antingen
This Is Her! EdP 30 ml
Marian
Beauty Pro
25/09/25-06:48(redigerad den 25/09/25-06:50)

Lite nytt att testa, förutom NYX Concealer som är en påfyllning

Lite nytt att testa, förutom NYX Concealer som är en
Luminous Silk Bronzer 120
Pro Balance Pure Deep Cleansing Oil 155 ml
Make Me Blush Bold Blurring Blush 12
Grippy Serum Primer 30 ml
Double Wear Stay-In-Place Concealer 2W
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
NAS
Beauty Pro
24/09/25-21:36

favorite lip moisturiser for this weather 🍂

favorite lip moisturiser for this weather 🍂
Shea Ultra Rich Lip Balm 4,5 g
Farah
Beauty Pro
24/09/25-19:51

CeraVe Moisturizing Cream 🧴✨ • Rik och krämig men absorberas ändå snabbt. • Innehåller ceramider och hyaluronsyra som stärker hudbarriären och bevarar fukten. • Perfekt för både ansikte och kropp när huden känns extra torr under höst och vinter.

Moisturising Lotion 236 ml
Maribelle
Beauty Pro
24/09/25-19:46

En favorit för både varmare och kallare dagar! Har väldigt oljig hy och denna håller min hy fin och slät utan att göra den fettig. Håller ansiktet väldigt återfuktad under dagen också, perfekt för det kommade kalla vädret✨

En favorit för både varmare och kallare dagar! Har väldigt
Nathalie
Beauty Pro
24/09/25-18:06

Ett hudvårdsköp från Kicks 😊 Allt är för mig nya produkter

Ett hudvårdsköp från Kicks 😊 Allt är för mig nya produkter
KLAIRS Freshly Juiced Vitamin Essence Toner 180 ml 180 ml
Full Fit Propolis Light Cream 65 ml
Vegan Active Berry Lifting Cream 75 g
Daily Comfort Hand Cream 50 ml
Malaze
Beauty Pro
24/09/25-17:28

🍂Höstens bästa produkt! 🍂 Jag tycker att höst och vinter är helt enkelt ofullständiga utan läppbalsam. Det är det viktigaste för mig hela tiden, men det här får mer hype på hösten och vintern. Om man använder ett färgat läppbalsam, vad mer behöver man då?

🍂Höstens bästa produkt! 🍂 Jag tycker att höst och vinter
Lips & Dry Spots Balm 30 ml