/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Meryem Hassek
Beauty Pro
03/10/25-07:58

men man prufom

men man prufom
Meryem Hassek
Beauty Pro
03/10/25-07:58

Vorrei qualche consiglio su un trucco valido ma economico, adatto sia per tutti i giorni che per le occasioni festive

Julia
Beauty Pro
03/10/25-07:50
  1. Hydra Glow 🍀
  2. Svårt att bara välja en, men måste nog säga Pro-age Repair Multi Correcting Eye Balm 🍀
  3. Danmark 🍀
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maysen
Beauty Pro
03/10/25-07:50

Min doft garderob! För mig är doft väldigt stort och förknippar direkt en doft med en person/plats/årstid. Har därför svårt att rensa ut - så många här används inte ens…

💜All time favorite - Valentino Donna Born In Roma

❄️Vinter 🍂Höst - Sunna musk, Royal platinum

☀️Sommar 🌸Vår - Prada Paradoxe EdP, Armani Sì EdP, Gucci Flora Gorgeous Gardenia EdP

👩🏻‍💻Jobb 🎓Skola - Rabanne Fame EdP, Sol de janerio

🥂Kvällar: Valentino Donna Born In Roma Intense

Min doft garderob! För mig är doft väldigt stort och
Born in Roma Donna Eau de Parfum 30 ml
Paradoxe EdP 100 ml, Refill
Giorgio Armani Sì Eau de Parfum 100 ml
Fame Eau de parfum 30 ml
Donna Born In Roma Intense 50 ml
Filippa
Beauty Beginner
03/10/25-07:47
  1. Deras C-vitaminserie heter Hydra Glow vitamin C
  2. jag hade gärna velat testa något utav deras cheeks&lips, då dom ser otroliga ut
  3. Danmark
Batoul
Beauty Beginner
03/10/25-07:45
  1. Nilens Jords C-vitaminserie heter Hydra Glow Vitamin C.

2. Den produkt jag är mest taggad på är Hydra Glow Magic Tint SPF 15 — en perfekt kombination av glow, lätt färg och skydd — men jag ser också jättemycket fram emot Hydra Repair Intensive Moisturizing Day Creme för daglig fukt och vård.

3. Nilens Jord kommer från Danmark.

Caro.Croth
Beauty Star
03/10/25-07:36
✨Min säsongsbaserade doftgarderob✨

🌱Våren: Giorgio Armani - Acqua di gioia En doft med fräscha gröna toner med viss fruktighet. Lätt och väldigt clean girl friendly. Perfekt till våren när vädret inte blivit allt för varmt!

🌞Sommar: Xerjoff - Lira Söt vanilj med en hint av citrus. Vanilj, bergamot, jasmin och karamell är några av noterna. En doft som funkar så bra till sommaren!

🍂Höst: layering av Jo Malone Scarlet Poppy + Jo Malone Myrrh & Tonka Denna layering kombination är perfekt när vädret blivit lite kallare. Scarlet poppy ger noter av blomma, tonka böna och mysk medans Myrrh & Tonka gör denna layering mer djup med sina noter av amber och myrrh som ger en viss träighet och rökighet.

❄️Vinter: Kilian - Angel’s’ Share En parfym som doftar kryddig äppelpaj. Noterna är djupa och får en att tänka på en god likör. Vanilj, pralin och kanel är några av noterna som gör denna parfymen så bra till vintern.

Acqua Di Gioia EdP 30 ml Gift Box
Lira EdP 30 ml
Angels' Share Paradis EdP 50 ml
Scarlet Poppy Cologne Intense 100 ml
Myrrh & Tonka Cologne Intense 100 ml
Maria
Beauty Beginner
03/10/25-07:32
  1. Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Serum
  2. Taggad på att testa Hydra Glow Magic Tint
  3. Nilens jord kommer från Danmark.