/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Amanda
Beauty Pro
03/10/25-15:37

Så trevligt med ny hudvårdsserie! ❤

1. Deras c-vitamin serie heter: Hydra Glow Vitamin C

2. Blev väldigt taggad på dagkrämen då min börjar ta slut och vill gärna prova någon ny till hösten! 諭

3. Danmark

Hydra Repair Intensive Moisturising Day Cream 50 ml
Face Oil 30 ml
Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream 15 ml
Pro-age Repair Multi Correcting Night Creme 50 ml
Fatemeh
Beauty Beginner
03/10/25-15:26

Här är mina svar: 1. Nilens Jords C-vitaminserie heter Hydra Glow Vitamin C  2. Den produkt jag är mest taggad på är Hydra Glow Magic Tint SPF 15 – spännande kombination av hudvård + lätt färg + solskydd 3. Nilens Jord kommer från Danmark 

Lycka till till mig 😉 och alla andra deltagare!

Nikitha
Beauty Star
03/10/25-15:23

Köpte idag min favorit herr parfym rill min sambo, Armani you intense som en helg present när man får hela 20% på doft får man passa på vilken herr parfym är er favorit?

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maria
Beauty Star
03/10/25-15:09

Min ögonkräm är snart slut och jag vill testa en ny. Är det någon som testat den här eller som kan tipsa om någon annan? Jag vill ha en som är återfuktande och den får gärna passa till känsliga ögon.

Toleriane Dermallergo Eye Cream 20 ml
Valentina
Beauty Pro
03/10/25-15:03

Jag blev lite besviken när jag inte fick chansen att prova någon av Charlotte TIllburys produkter så jag klickade hem denna efter att ha läst alla era fantastiska recensioner. Är så glad att denna sidan finns där vi hjälper varandra med tips och inspiration. Så tack hörrni❣❤❣

Jag blev lite besviken när jag inte fick chansen att prova
Sotnosen
Beauty Pro
03/10/25-14:37

Min doftgarderob är skapad utifrån känslan, älskar att förstärka känslor genom dofter 💕 sol de janeiros 62:a gick tyvärr inte att tagga....

💕 Förstärka känslan av glädje, lekfullhet och nyfikenhet? Då väljer jag sol de janeiro 💕 en perfekt sommardoft att ha tex på after beach eller vid en härlig grillkväll!

💕 Förstärka känslan av självförtroende och boosta sig själv? Då väjer jag eilish no.2 ~ känner mig som en gudinna i denna🤗

💕 För att maximera myset och en riktigt cozy känsla, lätt val! Jag väljer eilish EdP.

💕 För att förstärka känslan av njutning och att känna det lilla extra, som vid en härlig utekväll ~ då faller valet på parfymen från boss, the scent 🥰

Min doftgarderob är skapad utifrån känslan, älskar att
The Scent For Her EdP 30 ml
Cheirosa 59 Perfume Mist 90 ml
Eilish EdP 100 ml
Eilish No.2 EdP 30 ml
Stephanie
Beauty Star
03/10/25-14:26

1, Serien heter C-vitamin Complex. 2, Jag tror att jag är mest taggad på C-vitaminserumet från Nilens Jord! Jag gillar verkligen serum eftersom de känns så effektiva och snabbt kan ge resultat. C-vitamin är ju grymt för huden, och ett serum känns som det bästa sättet att få in det i min rutin 3, Nilens Jord kommer från grannlandet Danmark

Nikki
Beauty Pro
03/10/25-14:16

SÖTCHOCK 🍫

SÖTCHOCK 🍫
Sweet Tooth EdP 30 ml
Caramel Dream EdP 30 ml
Me Espresso EdP 75 ml
Cherry Baby EdP 75 ml