/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
24/09/25-10:09

✨️⭐️ GOLD FEVER ⭐️✨️

Jodå, allt är guld som glimmar... 😁

✨️⭐️ GOLD FEVER ⭐️✨️   Jodå, allt är guld som glimmar... 😁
Kristina
Beauty Pro
24/09/25-07:43

Dagens budgettips är absolut Kiko Milano Lip Balm.

Jag har använt detta ett tag nu och det ger mina läppar en sådan behaglig och mjuk känsla 😍. Håller länge på läpparna och inte kladdig utan bara smooth och wow.

Hur najs! 👌💗

Njut av din onsdag 🌞

Dagens budgettips är absolut Kiko Milano Lip Balm.  Jag har
Lip Balm 4,18 g
Nikki
Beauty Pro
24/09/25-06:45(redigerad den 25/09/25-05:07)

Cashmere & Vanilla Essence EdP 🤍

Den senaste doften i Donna Karan's Cashmere Collection finns nu på KICKS.

Tror den, om än odoftad, kan bli en utmanare främst till populära Cashmere & Palo Santo EdP.

Stora, tunga och riktigt lyxiga flakonger. Måste upplevas!

Cashmere & Vanilla Essence EdP 🤍   Den senaste doften i
Cashmere Collection Vanilla Essence EdP 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
24/09/25-06:26

Morning Happiness ☕️☀️

Vilken lycka att få öppna en ny kaffeförpackning på morgonen och samtidigt se solen gå upp. Andas in och andas in och andas in... 🤗

På morgonen direkt efter att man har vaknat fungerar vårt luktsinne som allra bäst och man är då bättre på att uppfatta dofter än senare på dagen. Så stå på dörren till butiken när den öppnar om du letar ny parfym. 😃

Intressant att veta: Kvinnor har generellt ett bättre luktsinne än män.

Ge inte upp: Du kan träna upp ditt luktsinne genom att regelbundet lukta på starka och varierande dofter, som t ex kaffe, kryddor och blommor. ☕️🌸

Dagens doft måste bli Black Opium EdP. Den passar så bra till min halsduk! 🧣😁

Ha en underbar dag! 🧡☀️

Morning Happiness ☕️☀️   Vilken lycka att få öppna en ny
Black Opium EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
23/09/25-22:51

💧 L'Eau Pure EdP - ny unisexdoft från Kenzo 💧

Särskilt en av doftnoterna väckte mitt intresse! 😃

Har inte provdoftat den ännu men den finns i Sverige. Har dock inte sett den på KICKS ännu.

💧 L'Eau Pure EdP - ny unisexdoft från Kenzo 💧   Särskilt
Nikki
Beauty Pro
23/09/25-16:39(redigerad den 23/09/25-16:41)

BIOTHERM Tips! 🎁💸

Gjorde precis ett inlägg om mitt senaste KICKS-köp under Hudvårdsinlägg men kunde inte posta och få med allt jag ville.

Så här kommer mina tips! 😃

Tips 1: Gåvan finns kvar och fås vid köp av 2 produkter, även lite billigare som t ex sheet masks. 🎁

Tips 2: Jämför priser mellan förpackningarna. Jag sparade mycket genom att köpa 2 × 30 ml på tub istället för burken på 50 ml (och fick dessutom mer produkt). 💸

Tips 3: Har jag nog tipsat om förut men förtjänar att upprepas. I giftboxen får du förutom en fullsize 50 ml även en superbra löddrande oljerengöring och en body lotion för 1 kr mindre än ordinarie pris för 50 ml! 💸

BIOTHERM Tips! 🎁💸   Gjorde precis ett inlägg om mitt
Aquasource Hydra Barrier Cream 30 ml
Aquasource Hydra Barrier Cream 50 ml
Aquasource Hydra Brarrier Holiday Set
Maribelle
Beauty Pro
23/09/25-15:04(redigerad den 23/09/25-17:11)

Jag har testat flera maskaror genom åren men jag går alltid tillbaka till Loreal Telescopic! köpte nyligen en påfyllning på den. Ingen annan maskara har fått mina fransar att se så långa ut✨☀

Jag har testat flera maskaror genom åren men jag går alltid
Telescopic Mascara Black
Kristina
Beauty Pro
23/09/25-13:16

Det här får bli min look of the day idag. 🌸🍁

BÄSTA tisdagen till dig 💗

Läppar Charlotte Tilbury - Unreal Lips Healthy Glow Nectar Oil - Juicylicious Strawberry Vanilla

Ansikte Caia Dewy Drops LH cosmetics Duo Dimension i färgen Element - går ej att tagga rätt färg

Ögon LH cosmetics Crayon i färgen Siren (finns ej på Kicks, tror jag)

Skugga - Morphe Love Byte Eyeshadow Palette

Sol de Janeiro Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist

Det här får bli min look of the day idag. 🌸🍁  BÄSTA
Unreal Lips Healthy Glow Nectar Oil Juicylicious Candy Fig
Duo Dimension Charming
Love Byte Eyeshadow Palette
Cheirosa 48 Perfume Mist 90 ml