/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
18/09/25-16:48

Nu finns YSL's Libre Vanille Couture EdP på KICKS! ⭐️

Någon mer än jag som är taggad på att provdofta?

Hur snygg och lyxig är inte denna flakong! ⭐️✨️

Nu finns YSL's Libre Vanille Couture EdP på KICKS! ⭐️
Nathalie
Beauty Pro
18/09/25-16:42

Egentligen skulle jag inte vara i närheten av en Kicks-butik idag men tack vare min morfar som svängde förbi en butik innan vi åkte på en utflykt så fick jag tag på en mascara från Nilens Jord ändå!

Jag kom in i butiken kl 10.40 och frågade om det fanns någon kvar och lite uppgivet sa butiksbiträdet att hon inte hade hittat mascarorna alls och för att hon var själv i butiken kunde hon inte leta allt för noga på lagret heller. Men kl 11 kom en till personal och de hittade dem tillslut.

Ska bli väldigt spännande att testa!

Egentligen skulle jag inte vara i närheten av en Kicks-butik
Mimmi
Beauty Pro
18/09/25-14:46

Det blev ett till köp, passsde på när de var så billiga!

Det blev ett till köp, passsde på när de var så billiga!
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Anna
Beauty Pro
18/09/25-14:03(redigerad den 18/09/25-14:04)

Mutt senaste köp! Peptide-serum till ögonen som jag är jättenyfiken på. Har serumet till resten av ansiktet redan💕 Nu är det verkligen på tiden att jag också testar den här prisade och älskade under ögon concealern! En jättetunn ögonbrynspenna, har andra ögonbryns-produkter från Depend och allt är bra hittills 😍

Mutt senaste köp!  Peptide-serum till ögonen som jag är
Pro-Collagen Peptide Firming Eye Serum 5 ml
Bye Bye Under Eye Concealer 40.0 Deep Tan (W)
Virre
Beauty Pro
18/09/25-11:15(redigerad den 18/09/25-13:49)

Nilens Jord 🥳

Stannade till på min lokala Kicks idag när jag passerade för att kika in Nilens Jord som släpps idag. Kikade runt lite, mem var nog föe tidigt där, det enda de hade framme än var Hydraglow. Den lät intressant! Men får kika mer nästa gång istället då de verkar ha en hel del spännande produkter. De hade mascara som de bjöd på feån märket, väldigt trevligt! 🤩 Ska bli roligt att testa mascara från ett märke jag inte alls känner till sen innan 😌

Kan inte tagga något från märket just nu!

Nilens Jord 🥳  Stannade till på min lokala Kicks idag när
𝐋𝐞𝐥𝐨𝐬
Beauty Star
18/09/25-09:58

✨ Rituals Ayurveda ✨ Body lotion + body mist = pure magic ❤ Silkeslen hud, varm doft av ros & mandel, och en känsla av spa hemma. 🌿❤ Ett måste för alla beauty lovers!

Nikki
Beauty Pro
18/09/25-09:38

Ny doft från Ariana Grande:

R.E.M. Cherry Eclipse EdP 🍒🩷

En fruktig och blommig gourmanddoft som prickat in två av den senaste tidens stora trenddoftnoter, KÖRSBÄR och MARSHMALLOW! I basen amber och mysk.

Ny doft från Ariana Grande:  R.E.M. Cherry Eclipse EdP 🍒🩷
Lana
Beauty Pro
18/09/25-07:04

Fantastisk dagcreme! Huden känns genast mjuk och återfuktad och efter två veckor såg jag mindre fina linjer och mer lyster. Perfekt för torr hud och absorberas snabbt utan att kladda💕

Fantastisk dagcreme! Huden känns genast mjuk och återfuktad