/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
14/09/25-17:42(redigerad den 14/09/25-17:48)

Lancôme's Juicy Tubes

Lavender Latte 💜 och Cocoa Macchiato 🤎

Lancôme's Juicy Tubes    Lavender Latte 💜 och Cocoa
Juicy Tubes 04 Miracle
Hogge
Beauty Pro
14/09/25-14:56(redigerad den 14/09/25-14:58)

Funderar mellan dessa två som en under eye-concealer (när det är rabatt på rabatt!) :

🍁 IT Cosmetics Bye Bye Dark Spots Concealer (11 Fair Neutral)

🍁 NYX Bare With Me Concealer (4 Beige)

Jag är en torris så är ute efter mycket hudvård (fukt!!!) med medeltäckning, som inte går åt det röda/rosa hållet. Fick dessa förslag när jag var inne på Kicks idag.

Vad tror ni eller har ni andra förslag? 🖌

Bye Bye Dark Spots Concealer 58 Deep Neutral
Bare With Me Concealer Serum 13 Deep
Mimmi
Beauty Pro
14/09/25-14:16(redigerad den 14/09/25-14:21)

Denna paletten är nr 24 i min kalender! Men jag kommer nog använda den innan! Jag tyckte de var så användbara färger som passar till mycket!Den är från Anastasia!

# Denna paletten är nr 24 i min kalender! Men jag kommer nog
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linda-Marie
Beauty Pro
14/09/25-13:38

Hämtade precis ut min test produkt ifrån Charlotte Tilbury 😻✨. så lyxigt @KICKS att få detta lyxiga läppstift och testa!

Hämtade precis ut min test produkt ifrån Charlotte Tilbury
Novalee
Beauty Beginner
14/09/25-13:24

Jag behöver hjälp att hitta ett bra ögonfransserum då mina fransar gått av lite:)

Mimmi
Beauty Pro
14/09/25-12:54

Mitt första intryck av LH Cosmetic ögonfrans böjare var att den var lite svår att få in fransarna men efter tre försök gick det bra! Jag märkte stor skillnad och fick betydligt längre fransar!

Mitt första intryck av LH Cosmetic ögonfrans böjare var att
Linn
Beauty Pro
14/09/25-07:29

♻️Dags att återvinna♻️

Det var på tok för längesedan.

♻️Dags att återvinna♻️  Det var på tok för längesedan.
Wahida
Beauty Beginner
13/09/25-21:40

Måste bara dela med mig av min absoluta favoritparfym – YSL Libre! ✨ Doften är så lyxig, kvinnlig och självsäker på samma gång. Varje gång jag bär den får jag komplimanger ✨ och den sitter kvar hela dagen utan att försvinna.

Som ni ser börjar min flaska ta slut 😅 så en ny Libre står helt klart högst upp på min lista just nu! 💕

Är det någon mer här som också älskar Libre lika mycket som jag? 😍✨

Klicka på ett alternativ för att rösta
Är YSL Libre också en favorit hos dig? ✨🤩
20Bidrag
Ja, älskar den 😍
Har inte testat än 👀
Måste bara dela med mig av min absoluta favoritparfym – YSL
Libre EdP 30 ml Gift Box