/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Fadia
Beauty Beginner
07/02/24-23:20
Finns det ens någon parfym som kan nå In love with you parfymnivån?😍
Medina
Beauty Star
07/02/24-23:20
Hej❤️ Jag måste bara rekommendera denna! Från någon med extremt tjockt, lockigt, torrt och frissigt hår så har denna varit räddaren i nöden under vinterhalvåret. Alla mina curly girls måste testa denna😍!!!!
Medina
Beauty Star
07/02/24-23:17
Hej. Vill STARKT! rekommendera denna. Är något så otroligt kär i denna, har ca 60 parfymer hemma just nu (har använt upp typ 100st 😂). Ett tips är att använda sig av SDJ, 40 body lotion innan för layera denna. Ni förstår inte kombon. Älskar även att använda 40 duschkrämen i duschen innan så luktar man MAGISKT hela dagen! 💋
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
garz
Beauty Star
07/02/24-23:10
Jossan
Beauty Star
07/02/24-23:09
Någon som har tips på en primer för torr hud?
garz
Beauty Star
07/02/24-23:06
Im so happey i LoVe KicKs!
Im so happey i LoVe KicKs!
Elma
Beauty Star
07/02/24-23:03
Hej! Jag var inne hos kicks häromdagen och då var det en tjej som rekommenderade att blanda två parfymer. En från sol de janeiro ( vet inte vilken det var) och en parfym. Mer specifik doft på misten var kaka.. Skulle jättegärna vilja få dessa två som testers innan jag bestämmer för att köpa ☺️
Amanda
Beauty Star
07/02/24-23:01 (redigerad den 07/02/24-23:02)
om ni letar efter en prisvärd väldigt återfuktande kräm måste jag rekommendera origins nattmask, den lämnar din hud super skön dagen efter.😍