/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Jenny
Beauty Pro
08/02/24-00:21
Jag som många andra är besatta av denna goda parfym. Jag tycker den håller jätte bra på kläder men inte lika bra på kroppen. På mig är parfymen väldigt söt vanilj
Jag som många andra är besatta av denna goda parfym. Jag
Moni
Beauty Beginner
08/02/24-00:18
Tips på läpp pennor , inte för rosa och inte för mörk. Helst någon nude pink typ ? 🩷
Bina
Beauty Star
08/02/24-00:14
Den här parfymen är min favorit just nu. Fräsch doft med smak av fruktiga blommiga noter & dessutom kvinnlig!! Rekommenderar starkt.
Den här parfymen är min favorit just nu. Fräsch doft med
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linnéa
Beauty Star
08/02/24-00:14
Har i så många år tänkt att jag inte kan sminka mig med blå ögonskugga för det kommer se ut som en blåtira. Sen jag provade har jag nu inte kunnat sluta 😅 här är gårdagens och dagens blåa ögonlock 🫶🏻
Har i så många år tänkt att jag inte kan sminka mig med blå
Moni
Beauty Beginner
08/02/24-00:14
Bra contour? Är trött på att min ska se orange ut. 🩷
Medina
Beauty Star
08/02/24-00:13
Måste rekommendera denna nu när alla hjärtans dag närmar sig.❤️  Ni förstår inte när jag säger att jag är blir besatt om en kille har på sig denna, Ugh, så fin doft! 😍
Bina
Beauty Star
08/02/24-00:11
Hej, vilken highlight hade ni tipsat om? ❣️
Kimberly
Beauty Star
08/02/24-00:10
Hej! Finns det någon mild vaniljparfym som ändå håller ett bra tag? Har så svårt att hitta bra parfymer med vanilj som inte luktar syntetiskt😕