/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linnea
Beauty Pro
07/10/25-05:01

Detta är mina två favorit parfymer just nu🥰

Caramel Dream EdP 30 ml
Eilish EdP 100 ml
Tatjana
Beauty Pro
07/10/25-00:11(redigerad den 07/10/25-00:12)

Nilens Jords C‑vitamin‑serie heter Hydra Glow Vitamin C.

Jag är mest taggad på Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Serum.

Nilens Jord kommer från Danmark.

Mimi
Beauty Star
06/10/25-22:37

1.Hydra Glow✨ 2.Cheek & Lips❣ 3.Danmark🇩🇰

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Tina
Beauty Beginner
06/10/25-21:59

1 - Hydra glow vitamin c 2 - Hair Serum. 3. Danmark Hoppas att det kan ge mitt hår lite mer glans och lyster!!

Tatjana
Beauty Pro
06/10/25-21:35(redigerad den 07/10/25-00:05)

😍Beauty First Impressions😍

🩷💛🤍Burberry Goddess 🤍💛🩷

Vill börja med att säga Wow wow, wow😍 Blev verkligen förvånad och överraskad utav denna underbara doft! Helt klart en ny favorit. Tycker den passar in/påminner lite om Lady one million, fast denna doft är i min smak mer "söt/vaniljig".

Om jag ska beskriva doften med tre ord -Sexig👄
-Söt🧁 -Fängslande⛓️🤩

Hur jag finner doftnoterna

🤍Basnoter ~ Lavendel och svaga drag utav hallon🤍

🩷Mellan noter ~söt och mjuk doft utav puder och förförisk sötma ~🩷

🤎Basnoter ~Söt och sensuell doft utav Vanilj och mörk trä~🤎

🤍Efter ungefär 6 timmar och endast en sprayning så känns den fortfarande ungefär 45% utav 100🤍

Får massor utav komplimanger och folk stannar för att fråga vad det är för parfym jag bär😀

Denna doft har blivit min favorit längst upp i listan! Den är verkligen Fängslande och luktar väldigt "sexigt" 😍 Utstrålar självsäker och modig.

💛Rekommenderar verkligen och tycker att man bör investera just i denna parfym! Priset är lite högt tycker jag men absolut värd 5/5 starka poäng! 💛

😍Beauty First Impressions😍           🩷💛🤍Burberry
Goddess Parfum 100 ml
Raghad
Beauty Pro
06/10/25-20:15

Behöver era tips! 💕

Jag funderar på att köpa en ny hårstyler men vet inte vilken som är bäst 😅 Vilken plattång eller hårfön rekommenderar ni? Jag vill ha något som gör håret slätt men inte sliter på det för mycket ✨

Anna
Beauty Pro
06/10/25-20:02
  1. Hydra Glow ✨
  2. Lash Definition 🖤
  3. Danmark🍺🌭
Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream 15 ml
Lash Definition Black
Cheeks & Lips 7723 Peach
Hydra Repair Intensive Moisturising Day Cream 50 ml
Anna
Beauty Pro
06/10/25-19:19(redigerad den 06/10/25-20:07)

För alla som är nyfikna på Nilens Jord, vilket jag är så hittade jag en bra film på Youtube med " Littlesisterholmgren" Olika produkter av märket Nilens Jord testas av mamma och dotter och jag blev jättesugen på både mascara, Cheek & lip-stick, highlighter och annan bas! Nilens Jord är ett äldre märke än vad jag trodde och passar för känslig hud😃🌸

För alla som är nyfikna på Nilens Jord, vilket jag är så
Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream 15 ml
Face Feature Contour Stick Highlighter 707 Sugar
Volume Mascara 788 Black
Lipliner 964 Cardinal Red