/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maria
Beauty Beginner
03/10/25-07:32
  1. Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Serum
  2. Taggad på att testa Hydra Glow Magic Tint
  3. Nilens jord kommer från Danmark.
Maria
Beauty Star
03/10/25-07:31

Kul tävling! Hoppas på lite tur! 1: Hydra Glow Vitamin C Radiance Bosting Serum 2: jag har aldrig testat Nilens Jords produkter, så alla produkter är intressantq och det skulle vara spännande att få möjlighet att testa. 3: Niles Jord kommer från Danmark

Marcia Alejandra
Beauty Star
03/10/25-07:26

hej! trevlig fredag till er alla där ute

jag skulle vilja ha tips på bra men budget variant smink både till vardag o festligheter.

Själv är jag väldigt förtjust i morphes nya produkter och tycker de är väldigt prisvärda. Jag har kombinerad hy med oljig t-zon men torr om kinder o haka

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Emma
Beauty Star
03/10/25-07:26

Deras C-vitamin serie heter Hydra Glow. Finns flera produkter jag skulle vilja testa, men om jag måste välja en så väljer jag Hydra Glow Magic Tint ! Nilens jord kommer från Danmark.

Ewa
Beauty Pro
03/10/25-07:24

Vad roligt med en tävling från ett märke jag är väldigt nyfiken på!

1. Deras C-vitamin serie heter Hydra Glow.

2. Finns flera produkter jag skulle vilja testa, men om jag måste välja en så väljer jag Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 .

3. Nilens jord kommer från Danmark.

Nora
Beauty Pro
03/10/25-07:16(redigerad den 03/10/25-07:32)

Så kul med en tävling!

1. Deras C-vitaminserie heter Hydra Glow Vitamin C.

2. Personligen är jag mest nyfiken på deras Hydra Repair Intensive Moisturizing Day Creme då den ska fokusera på intensiv fuktbindning och att stärka hudbarriären. Perfekt för någon som mig som har en torr och aknebenägen hy.

3. Nilens Jord kommer från Danmark.

Håller tummarna. 🤞🏼

Hydra Repair Intensive Moisturising Day Cream 50 ml
Ebba
Beauty Beginner
03/10/25-07:15

Nilens Jords C-vitaminserie heter Hydra Glow Vitamin C.

Den produkt jag är mest taggad på är Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Serum!

Nilens Jord kommer från Danmark.

KICKS
Official
03/10/25-07:00(redigerad den 06/10/25-10:49)

Hörrni!!! 💕

Vi ÄLSKAR ju er här på Beauty Talks och ni är absolut viktigast för oss!

Era tips är ovärderliga och erat engagemang over the top. Det finns inget bättre community än detta och det är bara tack vare er!

Vi säger bara: FORTSÄTT! We LOVE it! 😍

Vi gissar att ni har koll, men förutom detta härliga häng här och våra sociala medier, har vi också vårt fantastiska magasin, KICKS Magazine – som är fullproppat med beauty hacks, tips och trender.

Vi skulle bli överlyckliga om någon av er vill synas i kommande nummer. En liten miniintervju där vi snackar beauty, tips och tricks, trender... skönhetsnörderi på rätt nivå helt enkelt! 💅💄✨

Om detta låter intressant, fyll i raderna här nedanför så hör vi av oss!

Tack för att ni är bäst! ❤️

Flera val
Avslutad
Skulle du vilja vara med i Kicks Magasin och ge dina tips och trix till andra kunder?
74Bidrag
JA, kontakta mig! 💌36%
Kul, men jag behöver veta mer innan jag säger JA!☺️32%
Jag skippar, men läser gärna intervjuerna.❤️33%