/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Malaze
Beauty Pro
20/10/25-17:32

Mitt senaste köp från KICKS Den stod på min önskelista länge och äntligen köpte jag den. ❤

Mitt senaste köp från KICKS Den stod på min önskelista länge
Collection Mains & Pieds Karité
Meryem Hassek
Beauty Pro
20/10/25-16:54

1: gold mask Questo lussuoso trattamento anti-età è una ricca maschera contenente oro puro 24 carati e oro colloidale che, insieme, donano alla pelle un effetto rimpolpante, un effetto lifting 2;Applicera morgon och kväll efter rengöring. Om du upplever att det pirrar i huden eller att den flagar behöver du inte oroa dig, det är helt normalt 2 orogins

1: gold mask Questo lussuoso trattamento anti-età è una
The Glow-Boosting Collection Gift Box 80 ml
Evelina
Beauty Pro
20/10/25-16:23

Då jag är på resande fot är mitt badrumsskåp de flaskor som ryms i den lilla plastpåsen man får flyga med.

Då jag älskar att dra händerna genom mitt hår vill jag ha med mig hårolja och jag har elvitals i reseförpackning. Eller, dimethiconol, vattenlöslig silikon, inte olja. Håret blir riktigt mjukt och glatt.

Dag och ögon kräm är tester på biotherm från Kicks. Jag passar alltid på att handla när Kicks har gåvor från biotherm och nu när jag är 30++ är retinol för kråkfötterna fantastiskt.

Då jag är på resande fot är mitt badrumsskåp de flaskor som
Blue Peptides Uplift Moisturizing Cream 50 ml
Blue Pro-Retinol Moisturizing Eye Cream 15 ml
Elvital Extraordinary Oil Hair Oil 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Irena
Beauty Pro
20/10/25-15:53

Mitt senaste köp. Hade slut på min senaste toner från Cosrx och skincity hade erbjudande om 50% på allt så det ska bli roligt att testa något nytt.

Det blev även en ny läppenna från Morphe. För ynka 69 kronor får du en penna som levererar resultat i samma liga som Mac. Skillnaden är att du kan få 5 pennor från Morphe för samma pris som en Mac penna. Väntar bara på att det ska komma in fler nyanser. Den jag köpte är Sugar Pie.

Mitt senaste köp. Hade slut på min senaste toner från Cosrx
Balancing Toner 50 ml
Color Pencil Lipliner Sweet Tea
Nikki
Beauty Pro
20/10/25-15:48(redigerad den 21/10/25-06:46)

MAC is... MAC! ❤️🌟

Fina nyheter finns nu på KICKS.

Kolla in lipduon Velvet Teddy × 2!!!

Ja, jag älskar MAC's läpprodukter! 💄💋

MAC is... MAC! ❤️🌟   Fina nyheter finns nu på KICKS.
Topsy-Teddy Lip Gift Box
Surreal Shine Mini Highlighter Duo Gift Box
Stacked To The Max Macstack Lash Duo Gift Box
Blowing Air Kisses Glossy Lip Duo Gift Box
Anything's Glossible Lip Combo Gift Box
Forseeable Future Eye Gift Box
Emmie
Beauty Pro
20/10/25-14:34(redigerad den 20/10/25-14:34)

Badrumsskåpet! 🧖‍♀️❤️

1. Nivea Rich Nourishing Body Lotion - går snabbt in i huden, återfuktar länge och finns alltid i mitt badrumsskåp!

2. Paulas Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant - använder 2-3 gånger i veckan, exfolierar huden och tar bort pormaskar, märker stor skillnad när jag använder denna!

3. Sweed Eyelash Growth Serum - ett nytt köp, använt i 2 veckor nu och märker redan av längre fransar så ska bli spännande att se full effekt efter 6 veckor.

Badrumsskåpet! 🧖‍♀️❤️  1. Nivea Rich Nourishing Body Lotion
Rich Nourishing Body Lotion 250 ml
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml
Chuchu
Beauty Pro
20/10/25-14:31

Ole Henriksen Pout Preserve Lip Treatment ✨ Ger ett superfint glow och känns lyxig både i doft och förpackning. Läpparna ser plumpade ut, oxh jag får en glansig finish. Konsistensen dock är lite för kladdig för min smak, och jag upplever att fukten inte håller så länge på läpparna.. men effekten är så snygg att jag gärna applicerar igen. En glossig favorit, om än inte det mest återfuktande jag testat 💋

jättemånga här i vårt fina community har sålt in denna produkt och jag var tvugnen att slå till! gör det du med :) (kunde ej tagga tyvärr, men färgen är blood orange sprtiz)

Ole Henriksen Pout Preserve Lip Treatment ✨ Ger ett
Meryem Hassek
Beauty Pro
20/10/25-13:42

mitt senaste köp på kikcs

mitt senaste köp på kikcs