/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Josef
Beauty Beginner
16/10/25-12:44

Hej! Jag ska köpa detta jul kit till min tjej och undrar om den är bra och om ni har mer tips angående julkalender. Detta vill jag köpa till henne och vill veta vad ni tycker, den heter Wreath Advent Calendar 2025

Wreath Advent Calendar 2025
Luna
Beauty Star
16/10/25-12:40

Ingen parfym varar så länge på huden som denna !! Totalt prisvärd! Börjar lite starkt men efter ett tag luktar man bara en feminin, ren gräsfält!! Så fin.

Viride Parfum 50 ml
Linn
Beauty Pro
16/10/25-10:28

♻️Utrensning och återvinning♻️

När nytt tillkommer är det dags att rensa ut det gamla.

♻️Utrensning och återvinning♻️  När nytt tillkommer är det
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maria
Beauty Pro
16/10/25-09:26

Mitt senaste köp från Kicks.. Älskar Armanis makeup just nu och just deras Eye tint gillar jag extra mycket då de är mjuka i färgerna, hållbara och lätta att applicera. Sen måste jag verkligen rekommendera Isadoras Contour kajal i färgen Bronze Brown.

Mitt senaste köp från Kicks.. Älskar Armanis makeup just nu
Eye Tint 20M Camel
Luminous Silk Concealer 7.5
Contour Kajal 71 Simply White
Meryem Hassek
Beauty Pro
16/10/25-09:24

Mina inköp idag

Mina inköp idag
Melina
Beauty Pro
16/10/25-09:20

senaste köpet från KICKS! mascaran är helt ny för mig aldrig testat innan så ska bli spännande och se vad jag tycker!

senaste köpet från KICKS! mascaran är helt ny för mig aldrig
Hanane
Beauty Star
16/10/25-09:02

Too Faced Better Than Sex Foreplay Lash Primer (4 ml) är verkligen en prisvärd liten game changer! Den ger fransarna extra volym och längd redan innan mascaran, och jag älskar hur den får mascaran att sitta bättre hela dagen. En riktig liten lyxprodukt till budgetpris****

Better Than Sex Foreplay Lash Primer 4 ml
Nikki
Beauty Pro
16/10/25-06:48

Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment i Vanilla Bonbon

Skynda dig till Sverige please! 🥰

Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment i Vanilla
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Citrus Sunshine