/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Sassapatin
Beauty Pro
08/02/24-01:24
Finns inget bättre hår serum! Håret känns så bra!! Rekommenderar starkt! 💪🏼
Finns inget bättre hår serum! Håret känns så bra!!
alva.filippa
Beauty Star
08/02/24-01:20 (redigerad den 08/02/24-01:21)
För er som älskar att lukta vanilj, med en hint av Jasmine och kokos. Då bör ni kolla hit! Denna parfym skriker självsäker, fräsch kvinna!!🙌🏼🙌🏼😫 tror nog aldrig jag fått så mycket komplimanger som när jag haft på mig denna. Notera att det måste vara intense versionen!
För er som älskar att lukta vanilj, med en hint av  Jasmine
Ranja
Beauty Star
08/02/24-01:17
Riktigt bra, älskar denna produkten 😍😍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Michélle
Beauty Star
08/02/24-01:13
En stark rekommendation för att få ett fint glas och en fantastiskt doft men främst har denna olja stärkt mitt hår. Värt o testa i 30ml först
Jenny
Beauty Pro
08/02/24-01:12
Rekommenderar denna läpp penna för den perfekta nude! NYX nude truffle
Rekommenderar denna läpp penna för den perfekta nude! NYX
Jenny
Beauty Pro
08/02/24-01:10
Denna var verkligen inte alls som det utlovades! Jag kände att mitt hår blev fettigt så fort efter den
Denna var verkligen inte alls som det utlovades! Jag kände
norramazan
Beauty Star
08/02/24-01:10 (redigerad den 08/02/24-01:40)
Dessa mascaror får mina fransar att se ut som att jag har lagt lösfransar på vilket är helt sjukt och får alltid komplimanger över mina fransar när jag använder dessa mascaror.
Dessa mascaror får mina fransar att se ut som att jag har
Jenny
Beauty Pro
08/02/24-01:09
Mitt senaste köp på kicks! Rekommenderas starkt, porerna minskas
Mitt senaste köp på kicks! Rekommenderas starkt, porerna