Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Amanda
Beauty Star
01/12/24-13:11
Någon som har en bra produkt för frissigt hår? Blir alltid så frissigt när jag fönar håret.💕✨
Emelie
Beauty Star
01/12/24-13:00
Löp & köp! Doftar som en mjukglass och en mildare ton av den gula burken och är tjockare i konsistensen 😍💜
Patu✨
Beauty Pro
01/12/24-12:58
Jag älskar när en kicks paket kommer ☺️ #senasteköp
Jag älskar när en kicks paket kommer ☺️  #senasteköp
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sussi
Beauty Star
01/12/24-12:15
Hej alla medlemmar! Jag är ute efter en "ny" look och letar efter ett läppglans/läppstift som funkar till vardags men jag är sugen på färg! Tycker det är svårt att hitta. Har kall underton och medium nyans på huden.
Hej alla medlemmar! Jag är ute efter en "ny" look och letar
Linn
Beauty Star
01/12/24-11:18 (redigerad den 01/12/24-11:35)
Hej hörni! Skulle behöva alla tips och trix ni har på att få friskt långt hår. Har väldigt tunt skandinaviskt hår som gått av och i en djungel av hårprodukter är det inte lätt att veta vart man ska börja💇🏼‍♀️ hoppas ni får en fin Fredag!🩷🫧
Nikki
Beauty Pro
01/12/24-08:05 (redigerad den 01/12/24-08:06)
Dagens ljuvliga doft: PRADA Paradoxe EdP Feminin, blommig, varm, mjuk och fräsch. Svårt att beskriva denna unika doft. Den måste upplevas! Magiskt ljus denna januarimorgon och snart dags att ge sig ut i den krispiga vinterluften. Ha en underbar fredag!
Dagens ljuvliga doft: PRADA Paradoxe EdP   Feminin, blommig,
Liselle
Beauty Brands Ambassador
01/12/24-07:33
Idag lanseras den!! En helt underbar concealer som jag mer än gärna applicerar i hela ansiktet för att jag inte får nog av den perfekta basen! Omedelbart Återfuktande och vårdande samt dem långsiktiga effekterna av en ljusare, klarare och jämnade hud! Jag har en ny must have!! 👋 Fenty - we’re even ❤️
Malin
Beauty Pro
01/11/24-16:42
Roligt paket som precis trillade ner i brevlådan. Passade på när BeautyAct hade 30% vid köp av två varor. • BeautyAct contour and fill lip liner i färgen awaken mauve • BeautyAct full on satin lipstick i färgen instant bare Ska bli så spännande att testa dessa två då jag tidigare inte testat BeautyActs läpprodukter. Någon som testat dessa?✨
Roligt paket som precis trillade ner i brevlådan. Passade på