/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Hogge
Beauty Pro
12/10/25-15:17

Söndag 🍁

Idag har det städats och fixats både inomhus och i trädgården där solen visade sig från sin bästa sida. Vi har ganska högt staket på baksidan vilket gör det nästan vindstilla = rensa ogräs i linne. 🌞

Självklart blev det en vända till återvinningen i samband med veckohandlingen. ♻️ Vissa grejer var ett engångsköp men vissa har jag köpt igen, taggar de produkterna som återköpts.

Hoppas ni får en fortsatt skön söndagseftermiddag. 🫶

**Söndag 🍁**  Idag har det städats och fixats både inomhus
Pro Balance Pure Deep Cleansing Oil 155 ml
Fat Water Hydrating Milky Toner Essence 148 ml
Brightening Vitamin C Eye Stick 4 g
Maria
Beauty Pro
12/10/25-14:22

What's in my bag

• Isadora Cream Bronzer nr 48 Tan
  • Isadora Bush Stick nr 46 Soft Brown
  • Isadora Precision Eye Brow Pen
  • Armani luminous silk Eye tint nr.22
  • It Cosmetics Bye bye under eye
  • L'oreal Brow LaminationCharlotte Tillbury Pillow Talk
  • All I Am Eye bpencil Double Espresso
  • Rituals perfume oil Velvet Aura
What's in my bag  * Isadora Cream Bronzer nr 48 Tan *
Charlotte's Mini Viral Beauty Icons
Bye Bye Under Eye Concealer 40.5 Deep (C)
Everyday Perfection Eye Kit
The Precision Brow Pen, Definition & Waterproof 04 Light Brown
The Cream Bronzer 52 Deep
The Lip & Cheek Tint Cooling Jelly Stick 10 Coral Rouge
Eye Tint 20M Camel
Sofia
Beauty Pro
12/10/25-12:45

En parfym jag såg bland nyheterna på Fragrantica – jag ser ju att det inte alls är min typ av doft men oj vilka intressanta noter! Skulle vilja sniffa på den bara för att jag är nyfiken. 😃

En parfym jag såg bland nyheterna på Fragrantica – jag ser
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
12/10/25-12:10

Ledig 🤗

Skogspromenad, en sväng till återvinningsstationen och fika.

Lugn och skön dag och frisk luft så det räcker för hela veckan. 😃

Hoppas ni också njuter av denna fina oktobersöndag! ☀️🍁☕️🍂

KRAM ❣️

Ledig 🤗    Skogspromenad, en sväng till
Nikki
Beauty Pro
12/10/25-11:55

⭐️ Bra kommande deals ⭐️✨️

⭐️ Bra kommande deals ⭐️✨️
Julia
Beauty Pro
12/10/25-11:06

Som många av er andra vill jag också passa på att tacka KICKS och alla härliga medlemmar som gör det här till en så fin plats att mötas och inspirera varandra 💕 Jag har bara varit en del av communityt i ca fem månader, men redan från start har ni varit så välkomnande, positiva och peppande. Det känns verkligen som att många av er har blivit som vänner, så kul att få vara en del av detta gäng ✨

Innan jag gick med i communityt försökte jag faktiskt dra ner lite på mitt shoppande, vilket till och med gjorde att jag halkade ner från guld- till silvermedlem efter flera år på guldnivån 😅 Men, det tog knappt en vecka på communityt innan jag var tillbaka som guldmedlem igen 😂 Era inspirerande inlägg gör det helt enkelt omöjligt att inte shoppa - men det är värt varenda krona för all glädje och gemenskap här! 🫶🏼

Sofie
Beauty Pro
12/10/25-10:38

Hej finisar. Jag har tidigare använt Paula's Choice BHA som exfoliering, jag är böjd med den. Meen jag undrar om ni har lite olika tips om exfolieringar som ni skarpt gillar? 😀

Valentina
Beauty Pro
12/10/25-08:26

✨ nyheter ✨ presentips eller bara till en själv ❤

Cosmic EdP 30 ml Gift Box
Paradigme Gift Box
Miutine EdP 30 ml Gift Box