/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Bianka
Beauty Pro
06/10/25-10:00

1.hydra glow vitamin c 2. cheeks & lips stick 3.Danmark

Cheeks & Lips 7723 Peach
Kristina
Beauty Pro
06/10/25-08:27

Dessa är några av mina favorit parfymer när jag vill ha lite "tyngre dofter". 💗💜

🌸 Elizabeth Arden Always Red Femme edt 🌸 CAIA - LA NUIT 🌸 Mugler - Angel EdP (som finns i refill 😍) 🌸 Michael Kors - Wonderlust EdP

Taggar de som finns på Kicks :)

Önskar er en underbar måndag 💗

Dessa är några av mina favorit parfymer när jag vill ha lite
Wonderlust EdP 30 ml
Angel EdP 100 ml, Refill
Virre
Beauty Pro
06/10/25-07:15

Min doftgarderob 💕

Jag är ingen person som gör skillnad på mina parfymer om de passar vår, sommar, höst eller vinter utan jag går alltid på känslan. Vilken parfym är jag sugen på att bära idag och vad som passar dagens känsla 😃

Något som genomsyrar de flesta (finns dock undantag) av mina parfymer är att de är lite lättare, gärna fruktiga eller blommiga men absolut inte tunga då jag är doftkänslig och många parfymer triggar min migrän. Den som sticker ut här är väl Alien som är i mina ögon lite tyngre, men trots det så funkar den bra för mig.

Min doftgarderob 💕  Jag är ingen person som gör skillnad på
Daisy Wild Eau So Intense 30 ml
Pink MOLéCULE 090.09 EdP 50 ml
Dylan Purple Pour Femme EdP 100 ml
Alien EdP 90 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Jasmine
Beauty Beginner
06/10/25-07:14

1.hydra glow vitamin c 2.face oil 3.danmark

Ewa
Beauty Pro
06/10/25-06:59

Hej!

Nu när hösten är här och solbrännan har bleknat och jag känner mig tröttare än vanligt, så påverkar mina ögon direkt. Jag blir mörk under ögonen och ser allmänt trött och sliten ut haha..

Vad har ni för tips för att detta ska bli bättre? Kan tilläggas att jag är 43 år, så allt funkar inte på mig då linjerna har kommit för att stanna!

Nikki
Beauty Pro
06/10/25-06:30(redigerad den 09/10/25-07:09)

I Want Choo With Love EdP 🩷

Jimmy Choo's senaste parfym! Doftar den lika gott som flakongen är fin blir den svår att motstå! 😃🩷✨️

Önskar alla en bra start på den nya veckan! 🌷🍁💖🍂

I Want Choo With Love EdP 🩷   Jimmy Choo's senaste parfym!
I Want Choo EdP 60 ml
I Want Choo With Love EdP 40 ml
Karin
Beauty Pro
06/10/25-05:32
  1. hydra glow vitamin c
  2. face oil
  3. danmark
Face Oil 30 ml
Nikki
Beauty Pro
05/10/25-22:34

Små förändringar i parfymtoppen

Parfymintresserad som jag är tycker jag även att det är kul att följa vilka parfymer som säljs mest. Vi är faktiskt inte speciellt variationsrika och roliga, och inte jag heller. 😃

Det är tydligt en liten klick parfymer som älskas av många och som varit storsäljande flera år redan, det är bl a Black Opium, Carolina Herrera's originaldoft Good Girl (mörkblå sko), Donna Born In Roma, La Vie Est Belle, Libre och PRADA Paradoxe.

Lite kul är det dock att två helt nya tagit sig in och snabbt placerat sig högt i topp och det är Lancôme La Vie Est Belle Vanille Nude EdP och YSL's Libre Vanille Couture EdP.

Har du någon mindre vanlig parfym du vill tipsa om?

En som jag börjat använda mer igen de senaste veckorna är Black Opium Over Red EdP, flankern med körsbär 🍒. Inte så ovanlig men åtminstone inte i topp.

Små förändringar i parfymtoppen   Parfymintresserad som jag
La Vie Est Belle Vanille Nude EdP 50 ml
Libre Vanille Couture EdP 50 ml