/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
13/10/25-15:36

You, Me & Bubble Tea

Klart man blir förälskad i en mist med det namnet. 😍

Hamnade härom dagen mitt i ett gäng sprudlande tjejer i yngre tonåren inne på The Body Shop. Vilken härlig energi! Och de blev helt galna när de fick syn på de nya gourmandmisterna.

På gränsen lika Sol de Janeiro skulle jag säga och med de dofterna tror jag de kan bli väldigt populära. Riktigt prisvärda också med tanke på att de kostar strax under 200 kr för 100 ml. Med andra ord 10 ml mer och 100 kr billigare än Sol de Janeiro's.

Present-tips! 🎁

Vilken lockar dig mest? 🧋🍓🍿🍒

You, Me & Bubble Tea  Klart man blir förälskad i en mist med
Cecilia
Beauty Pro
13/10/25-13:58

Städa, städa, städa 🧹

Jag har storstädat hela helgen (känns det som iallafall) och passade på att rensa produkter som jag haft lite för länge för att ta med till återvinningen 💄♻️

Produkter som inte använts brukar jag ge bort till familj eller vänner men tyvärr hade vissa legat för länge för att komma till en ny ägare…🙄

Städa, städa, städa 🧹  Jag har storstädat hela helgen
Meryem Hassek
Beauty Pro
13/10/25-13:51
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Jabeen
Beauty Pro
13/10/25-11:43

Budgetfavorit

Min budgetfavorit är Fit Me Matte+Poreless Powder – jag använder den varje dag och för att fixa min bas. Jag rekommenderar den verkligen till er alla! Jag har använt den i sex år och kommer absolut att köpa den igen. 💕✨

Budgetfavorit  Min budgetfavorit är Fit Me Matte+Poreless
Fit Me Matte + Poreless Powder 120 Classic Ivory
KICKS
Official
13/10/25-11:39

Vi välkomnar TooFaced till Kicks!🩷

✨Ett märke som helt klart står ut lite extra. Dom är crulety free, färgglada och helt amazing. Makeup är mer än bara lite färg på ansiktet, det är power som ger dig friheten att uttrycka dig själv och självförtroendet att ta dig an världen.

💋Dom tar bort mysteriet kring smink och ger dig de verktyg du behöver för att väcka din kreativitet och skapa din egen look.

Så var en stjärna, den som lyser allra starkast på himlen och våga skina! 💫

👀Psst... Håll lite utkik för snart kommer en test&review som ni inte vill missa!

Jabeen
Beauty Pro
13/10/25-11:31

What’s in my bag 👜

Produkterna jag alltid har med mig i väskan när jag går ut är fantastiska – jag använder dem varje dag och de är superpraktiska att ta med sig. 💄👜

Tyvärr kunde jag inte tagga rätt variant av produkten.

What’s in my bag 👜  Produkterna jag alltid har med mig i
Lash Brag Volumizing Mascara Sort
On-The-Glow Blush Ruby
TechnoSatin Gel Lipstick 410 Lilac Echo
Powermatte Lipstick 101 No Angel
La Vie Est Belle Body Lotion 200 ml
Perfect Intense EdP 50 ml
Jabeen
Beauty Pro
13/10/25-11:15(redigerad den 13/10/25-11:18)

Kära @KICKS , jag vill uppmärksamma er på den uppdaterade webbplatsen. Eftersom webbplatsen är uppdaterad har jag alltid problem med att tagga rätt variant av produkten. Som ni kan se på bilden finns det ett alternativ att använda den andra varianten, men tyvärr fungerar det inte, vilket jag tycker kan vara förvirrande. När jag publicerar något är produkten på bilden helt annorlunda än den jag är tvungen att välja på webbplatsen. Jag har ingen aning om någon annan upplever samma sak, men jag skulle vilja be er att ta en titt på den. Tack på förhand.

Kära @136092963 , jag vill uppmärksamma er på den
Ivy
Beauty Star
13/10/25-10:01

Okej, jag fattar hypen 😍

Testade BUXOM´s Full-on Plumping Lip Cream och wow! Den där svala känslan + glansen = Beroendeframkallande!

Har ni någon favoritnyans? Jag är helt fast i ”White Russian” 💕

Okej, jag fattar hypen 😍  Testade BUXOM´s Full-on Plumping