/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Hejhejsmink
Beauty Pro
08/02/24-07:21
Har någon ett bra tips för när sminket börjar flagna av någon bra primer som kan hjälpa?
Hadicha
Beauty Star
08/02/24-07:21
Varför är det såå himla svårt att hitta den produkten man vill ha när man tänker tagga en produkt på komentarer?! Är det bara jag som upplever det så? Det är väldigt frustrerande och tidskrävande! Som när jag letade efter min armani parfym så det tog drygt 10 minuter tills jag hittade proddukten men även inte i rätt ml !
sigridseger
Beauty Beginner
08/02/24-07:20
Har nån tips för dagkräm för oljig hy💕
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hadicha
Beauty Star
08/02/24-07:19
Mitt senaste *återköp* bland parfymen var denna superhärliga parfymen från Armani♡ Det blev såklart 100 ml då jag veet att jag älskar den🥰
Julia
Beauty Star
08/02/24-07:13
Wow!!! Denna är helt otrolig, jag har ganska frissigt hår pga färgar det ofta och har gjort i flera år, men denna gör håret så sjukt fint!!
Ina
Beauty Star
08/02/24-07:11
Vad brukar man använda till ansiktet som en natt rutin? Vad börjar man med osv?
Hadicha
Beauty Star
08/02/24-07:10
Hade köpt denna parfym på black friday rean då jag hade fått en tester av den som jag bara älskade!! Men den doftar som sprit när jag testade för första gången? Är det någon mer som har känt så av denna parfym? Gillar nämligen den mindre versionen dock, där jag får fram alla noter och den är ljuvlig och feminin. Men den stora versionen luktar sprit -_-
Nadya
Beauty Star
08/02/24-07:10
Senaste köp!!! ✨✨ en boss classic never fails to impress. Köpte den till min kille, han blev så nöjd o viktigast av allt han luktade så gott med den på. Ett måste att ha i skåpet, definitivt!
Senaste köp!!! ✨✨ en boss classic never fails to impress.