/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Raghad
Beauty Pro
06/10/25-20:15

Behöver era tips! 💕

Jag funderar på att köpa en ny hårstyler men vet inte vilken som är bäst 😅 Vilken plattång eller hårfön rekommenderar ni? Jag vill ha något som gör håret slätt men inte sliter på det för mycket ✨

Anna
Beauty Pro
06/10/25-20:02
  1. Hydra Glow ✨
  2. Lash Definition 🖤
  3. Danmark🍺🌭
Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream 15 ml
Lash Definition Black
Cheeks & Lips 7723 Peach
Hydra Repair Intensive Moisturising Day Cream 50 ml
Anna
Beauty Pro
06/10/25-19:19(redigerad den 06/10/25-20:07)

För alla som är nyfikna på Nilens Jord, vilket jag är så hittade jag en bra film på Youtube med " Littlesisterholmgren" Olika produkter av märket Nilens Jord testas av mamma och dotter och jag blev jättesugen på både mascara, Cheek & lip-stick, highlighter och annan bas! Nilens Jord är ett äldre märke än vad jag trodde och passar för känslig hud😃🌸

För alla som är nyfikna på Nilens Jord, vilket jag är så
Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream 15 ml
Face Feature Contour Stick Highlighter 707 Sugar
Volume Mascara 788 Black
Lipliner 964 Cardinal Red
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
06/10/25-19:13

💙 Beauty First Impression 🔴💙

Fick en tester på en herrparfym, Luna Rossa Ocean EdP, från PRADA med ett köp nyligen. En doft jag inte provdoftat tidigare men som var lika trevlig för varje timme som gick under det att doften utvecklades. Den höll väldigt bra för jag hann t o m somna i den mjuka, varma vanilj- & amberbasen.

Det som jag verkligen gillar är att den passar både de som gillar lite fräschare dofter och de som gillar lite varma och träiga amberdofter. Den passar så många utan att bli "mellanmjölk". De olika doftnoterna binds samman på ett väldigt harmoniskt sätt. Den inleder fräscht och saftigt med grapefrukt, sedan kommer tränoter med balsamiska doftstråk och slutligen amber och vanilj. Den har allt men blir aldrig för mycket citrus, för mycket trä eller för söt.

Passar dessutom året om och dag som natt.

Jag är nästan märkligt nöjd. Jag blir inte himlastormande kär men den vinner i längden. Förstärker bäraren istället för att vara en parfym som kommer bärandes på ägaren.

Sedan älskar man ju italiensk design.

"Flaskan är inspirerad av den tekniska förträffligheten och den eleganta, dynamiska skönheten hos extrema segelbåtar och speglar doftens inneboende kraft. Den kommer i en sofistikerad djupblå nyans som anspelar på havets magnetiska djup. Den ikoniska röda PRADA-linjen, en symbol för innovation, har gjort den till en ikon. Den eleganta nattsvarta korken pryds av en röd prick, en symbolisk referens till luna rossa, den röda månen."

💙 Beauty First Impression 🔴💙   Fick en tester på en
Luna Rossa Ocean EdP 100 ml
Sabina
Beauty Star
06/10/25-18:27

1. Hydra Glow ✨ 2. Är mest taggad på Cheeks & Lips ❤️ 3. Danmark 🇩🇰

Cheeks & Lips 7723 Peach
Anna
Beauty Pro
06/10/25-17:52(redigerad den 06/10/25-17:58)

Jag kan absolut ha samma parfym på höst och vinter och en annan parfym på vår och sommar, ofta blir det så för mig i stora drag. Visst lever jag oftast så och med undantag, jag blir sugen för stunden på känna en annan doft och gör så. Har snabbt lagt med bilder jag tagit i naturen under de fyra årstiderna, jag älskar att vi har fyra årstider in naturen i Sverige 🏞️ 🍁På hösten som är nu så vill jag ha The One från Dolce Gabbana. ❄️På vintern bär jag gärna en tyngre doft L'interdit från Givenchy 🌿Under våren Born in Roma Green Strawaganza från Valentino 🌅Under sommaren L'eau D'issry från Issey Miyake

Jag kan absolut ha samma parfym på höst och vinter och en
L'Eau D'Issey EdP 25 ml
Born in Roma Green Stravaganza Donna EdP 100 ml
The One EdP 75 ml
L'Interdit Intense Absolu EdP 80 ml
Nathalie
Beauty Pro
06/10/25-17:36

C-vitamin serien heter Hydra Glow! ✨ Den produkt jag är mest nyfiken på i deras sortiment är deras Skin Tonic. Nilens Jord kommer från Danmark. 🇩🇰

Susanne
Beauty Beginner
06/10/25-17:29

[Jag fick den här produkten i utbyte mot min ärliga recension] Färgen har bra hållbarhet perfekt för hela dagen. Ger fin volymeffekt. Tunn och lagom lång borste. Inga klumpar. Använder make up remover för att avlägsna.

[Jag fick den här produkten i utbyte mot min ärliga