/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Farah
Beauty Pro
17/10/25-06:56

mitt senaste köp

Born This Way Super Coverage Concealer Travel Size Cloud
Jabeen
Beauty Pro
17/10/25-06:32

Hej allihopa! Jag vill gärna dela mitt senaste köp från Kicks, en color correcting cream i nyansen medium från Lumene. Jag köpte den till min syster och hoppas att den kommer att fungera bra för henne.

Hej allihopa! Jag vill gärna dela mitt senaste köp från
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 4 Tan
Lare
Beauty Pro
16/10/25-23:05

Too Faced Born This Way Concealer ger en naturligt felfri finish med krämig täckning som känns lätt på huden. Den återfuktar, jämnar ut och ljusar upp – för en strålande och fräsch look hela dagen. ✨

Too Faced Born This Way Concealer ger en naturligt felfri
Born This Way Super Coverage Concealer Travel Size Cloud
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Seda
Beauty Pro
16/10/25-21:21

Dagens makeup

Dagens makeup
Hollywood Flawless Filter 4 Medium
Glowgasm Beauty Light Wand Goldgasm
Secret Brightening Powder Shade 1
Fia
Beauty Pro
16/10/25-20:12

Till vardags gillar jag att hålla sminket enkelt och fräscht. Jag fokuserar på välformade bryn, en tunn eyeliner som lyfter blicken, lite gloss för glans – och såklart en touch av blush på kinderna för den där naturliga, rosiga känslan. 🌸

Till vardags gillar jag att hålla sminket enkelt och
Lustreglass Lipstick No Photos
Willa Mini Blush
Micro Brow Pencil 01 Taupe
Simone
Beauty Pro
16/10/25-19:51

Det finns något speciellt med de dagar då jag kör på min less is more-look. Lite glow, naturliga bryn, en hint av mascara – och plötsligt känner jag mig som mitt mest självsäkra jag. ✨ Det handlar inte om att dölja något, utan om att framhäva det som redan finns. När sminket bara förstärker min egen lyster och jag känner mig både bekväm och vacker på samma gång. Det är då jag känner mig som my most confident self. 🤍

Det finns något speciellt med de dagar då jag kör på min
Mary
Beauty Pro
16/10/25-19:44

Mina måsten i väskan, räddar mig i alla möjliga lägen!

Slim Scrunchies 3-pack Red
Large Hair Comb Lilac
Vanilla Fudge Hair Mist 100 ml
Medium Beauty Bag Blue
Born In Roma Discovery Set
Signature LED Pocket Mirror
Two Sided Classic Nail File Two Sided Classic Nail File
Pure Collection Powder Brush
Fia
Beauty Pro
16/10/25-19:13

🌸 Beauty First Impressions 💖 Jag har testat Too Faced Cloud Crush Blush i färgen Head In The Clouds – och wow! ✨

Rouget är mjukt och smälter verkligen in i huden. Den har en varm, fräsch ton som ger kinderna ett naturligt glow. 💕

Jag älskar hur lätt den är att applicera jämnt – inga fläckar eller ränder – och den är dessutom lätt att bygga upp om man vill ha lite extra färg. Bonus: den har en fräsch, söt doft som gör hela upplevelsen ännu härligare och förpackningen är så lyxig och fin! 🌷

🌸 Beauty First Impressions 💖 Jag har testat Too Faced
Cloud Crush Blush Watermelon Rain