Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sussi
Beauty Star
28/01/24-11:48
Den här rengöringen undrar jag om det är någon som har synpunkter på? Jag har "mogen hud", med fina linjer runt ögonen. Jag är yttorr och samtidigt blir jag väldigt snabbt blank i ansiktet under dagen, skulle vilja hitta en rengöring som reglerar detta och absolut inte innehåller alkohol eller liknande som får huden att bli "stressad"?
Louiseemretsson
Beauty Pro
28/01/24-10:17
Mitt senaste köp från kicks! Älskar borstarna från flaer och busen från sunny stories 👏🏽🧖🏽‍♀️
Mitt senaste köp från kicks! Älskar borstarna från flaer och
Viktoria
Beauty Star
28/01/24-09:30
Jag är nu på jakt efter en ny ögonkräm och undrar vilken är den bästa? Ska vara återfuktande, jobba mot mörka ringar och fina linjer 🙌🏽 Använder idag denna på bilden men tycker inte den återfuktar tillräckligt ☺️
Jag är nu på jakt efter en ny ögonkräm och undrar vilken är
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Rebecca
Beauty Pro
27/01/24-20:13
Mitt senaste köp på kicks ville testa något nytt🥰 fondaichen får 6 av 10 tycker inte den lägger sig så bra på huden och försvinner lättare än andra märken, concealern får 8 av 10
Mitt senaste köp på kicks ville testa något nytt🥰
Malin
Beauty Star
27/01/24-18:58
Har länge letat efter en bra eyeliner och såg en tjej på TikTok som testat olika och sa att den här från Nars (climax liquid) är bäst, så jag köpte den. Nu när jag läser på här under varan så skriver folk att den är dålig och rinner ur locket bla. Är det någon som har några bra grejer att säga om den eller har jag köpt helt fel?
Jabeen
Beauty Pro
27/01/24-18:43
Always feel myself satisfied that these empty products are going to the right place ♻️
Always feel myself satisfied that these empty products are
Amida
Beauty Star
27/01/24-16:31
Mina 3 favoriter av Valentino💫🌸
Mina 3 favoriter av Valentino💫🌸
Amida
Beauty Star
27/01/24-13:44
Mitt senaste köp ☺️
Mitt senaste köp ☺️