/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Estelle
Beauty Beginner
08/02/24-10:08
Retinol har varit en snackis under några år nu men jag har aldrig vågat testa. Vilken produkt är bäst att börja med?
Sofia
Beauty Brands Ambassador
08/02/24-10:07
Här har vi några av årets första doftlanseringar från Valentino, YSL, Lancôme och Viktor & Rolf som finns ute i butik nu! Har ni hunnit prova någon av dessa? 💗 Min personliga favorit är faktiskt nya Flowerbomb Tigerlily! 😍
Estelle
Beauty Beginner
08/02/24-10:06
Vad är era bästa tips på koreansk/japansk hudvård? Jag är på min hudvårdsresa mot klarare hy och är nu ute efter en grym fuktkräm och serum.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Adelina
Beauty Star
08/02/24-10:05
Nån som har några dunder hårprodukter som ni älskar. Har väldigt slitet hår och måste testa något nytt??🤩🤩
Rahaf
Beauty Star
08/02/24-10:05
Kan alla ge mig tips på fräsch parfym som håller så länge?
Mikaela
Beauty Star
08/02/24-10:02
Hej! Jag har kört på denna setting spray från Urban Decay typ alltid men vill ha mera glow. Är deras variant av glow lika bra som originalet? Någon som testat?
Hej! Jag har kört på denna setting spray från Urban Decay
E’A
Beauty Star
08/02/24-09:55
Denna ögonkräm från Kiehls kommer i en söt liten burk. Krämen är väldigt tjock i konsistensen, så den är väldigt dryg och mycket fuktgivande. Rekommenderar 👍🌸
Denna ögonkräm från Kiehls kommer i en söt liten burk.
Hedda
Beauty Star
08/02/24-09:55
Tips på koreansk/japansk hudvård och eller hårvård? Sett mycket hype på TikTok gällande vissa produkter och undrar om någon hör kanske har någon WOW produkt?