Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Caroline
06/09-09:26
Hur många nyanser finns det? 30 olika nyanser finns det. Vilken nyans tror du att du ska ha? Jag tror 105W passar mig bra. 2. Dela med dig om dina allra bästa foundationhacks! Mitt bästa foundationhack är att applicera foundation med fingrarna istället för med foundation svamp för att få en mer naturlig finish och sen på med puder för att dämpa ev glansighet. :)
Se mer
Ida
06/09-09:25
Den finns i 30 nyanser. Jag tror 110C skulle passa mig. Mitt bästa tips är ren och återfuktad hud samt en bra primer. Hoppas på vinst 😍
Se mer
Elma
06/09-09:21
Hej Det finns 30 olika nyanser. Osäker vilken nyans skulle passa mig. Bästa tipset är att rengöra huden och återfukta innan man applicerar foundation. Elma 😊
Se mer
Johan
Beauty Talks Ambassador
06/09-09:20
Skaffa en solkysst look med mycket glow genom fukt, mild exfoliering och ”fusk”. Mina bästa tips är: Medik8 Press & Glow med PHA som ger mild exfoliering som samtidigt tillför fukt BeautyAct by KICKS Enzyme Peel. Tillför fukt och verkar lätt exfolierande med hjälp av enzymer. Doften på denna produkt kunde vara bättre men i övrigt en balanserad produkt. ST.TROPEZ Purity Vitamins - en brun utan sol som bygger på successivt och kontrollerat. Bare Minerals solpuder i färgen warmth. BeautyAct by KICKS HydraGlow Face Mist Vilka är dina favoritprodukter för att få till GLOW?
bareMinerals All Over Face Colour Warmth
bareMinerals All Over Face Colour Warmth
St Tropez Purity Vitamins Bronzing Water Face Serum 50 ml
St Tropez Purity Vitamins Bronzing Water Face Serum 50 ml
BeautyAct Enzyme Peel NightLab Mask 50 ml
BeautyAct Enzyme Peel NightLab Mask 50 ml
Medik8 Press & Glow Facial Toner Press & Glow
Medik8 Press & Glow Facial Toner Press & Glow
BeautyAct HydraGlow Face Mist 100 ml
BeautyAct HydraGlow Face Mist 100 ml
Se mer
Lena Regina
06/09-09:09 (redigerat)
Det finns 30 fantastiska nyanser! Och jag satsar på att 305 N passar mig bäst 🤩👏🏼 Men! Jag rekommenderar alltid att ha ett par nyanser i necessären, för att kunna blanda upp, matcha med hudtonen för säsongen och få rätt färg runt ögon där man är lite ljusare o.s.v.
Se mer
Ayysha
06/09-09:03
Hösten är äntligen här och det är dags att börja med höst stilen!! Jag har redan börjat packa upp sjalar och tjockare tröjor! Och vad passar inte mer än också uppdatera sminket lite? ;) jag införskaffade mig en till foundation för att testa också. Jag köpte en MAC och hoppas på bra resultat! 🥰🥰 Har ni köpt något extra inför hösten?
MAC Studio Radiance Face & Body Foundation W 0
MAC Studio Radiance Face & Body Foundation W 0
Se mer
Diana
06/09-09:00
Det finns 30 nyanser och jag tror att 450W skulle vara en nyans för mig. Jag gillar att exfoliera min hud varje morgon och därefter applicerar jag aloe vera innan min makeup. Aloe vera är en riktig favorit! Använder det både morgon och kväll. Upplever att makeupen blir bättre på mitt ansikte (kombination/olig hudtyp) då gelformulan sjunker direkt in i huden utan att lägga sig som en hinna.
Se mer
Anna
06/09-08:57
Lancome nya fondation finns i 30 olika färger 🎨 jag tror att 220c skulle passa min hud ❤️
Se mer