/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Nikki
Beauty Pro
26/12/25-15:25

Jo Malone London - Blackberry & Bay

Älskar hela idén och känslan av Jo Malone's dofter och butiken jag besökte i London i somras var en dröm. Älskar även deras egna små doftkort som man kan spraya på och ta med! Enkelt men genialiskt för vem har inte tagit med en blank doftremsa med en parfym på som man sedan inte kommer ihåg vilken det var!? 😂

Första intrycket: Brittiskt fräsch, ni vet känslan av daggig trädgård. Saftigt bärig och lätt dagdoft! Litet avdrag för att jag inte tyckte att den höll så jättebra på mig som vissa andra av deras dofter gjort!

Jo Malone London - Blackberry & Bay    Älskar hela idén och
Blackberry & Bay Cologne 100 ml
Blackberry & Bay Body Crème 175 ml
Nikki
Beauty Pro
26/12/25-15:05

Bästa julklapparna 🩷💖

Jag köper/väljer helst mina beautyprodukter själv så det brukar inte bli så mycket överraskning om jag önskar mig något sådant MEN något jag alltid önskar mig är olika badprodukter. Och då kommer jag inte med några hintar för här älskar jag nämligen det mesta! 🛁🫧🤍

Rituals och Tree Hut är två favoritmärken!

Bästa julklapparna 🩷💖   Jag köper/väljer helst mina
Trial Set Sakura 2025
The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel 200 ml
Nikki
Beauty Pro
26/12/25-14:50(redigerad den 26/12/25-14:53)

Mellandagsrea 🛍

Kikade runt lite i förmiddags innan bokad lunch. Fortfarande ganska lugnt och massor av "uppdukade" reafynd. Såg en hel del bra erbjudanden på både KICKS och Åhléns. Tycker inte jag sett mycket som var sänkt till mer än 30% online ännu men i butik fanns bl a dessa kit och produkter från FILORGA, NUXE och SATURDAY SKIN till 40% och halva priset.

Mellandagsrea 🛍  Kikade runt lite i förmiddags innan bokad
Waterfall Glacier Water Cream 50 ml
Yuzu Vitamin C Sleep Mask
Yuzu Vitamin C Brightening Toner 125 ml
Carrot + Niacinamide Moisturizing Cream 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
26/12/25-12:47(redigerad den 26/12/25-13:15)

Någon som är sugen på att shoppa från Nilens Jords egen hemsida? Jag har en rabattkod på 25% där som jag fick i deras adventskalender. Gäller till den 6/1

Edit: verkar t.o.m ev vara 30%. Och relativt låg gräns för gratis frakt

Någon som är sugen på att shoppa från Nilens Jords egen
Emma
Beauty Pro
26/12/25-12:40

Mitt senaste köp från kicks!

Hej! Tänkte bara tipsa om dessa bra produkter som jag köpte nu inför jul. Förstås så kan man sminka sig med detta året runt också och passar väldigt bra med gröna ögon:)

Ögonsminkninhen är gjord med Morphe Love Byte palette och Maybelline Tattoo liner Berry Bliss. sedan till läppar använde jag Kylie Cosmetics Matte lip kit Bare. Alla dessa produkter var jättebra och jag rekomenderar er att testa!

Mitt senaste köp från kicks!  Hej! Tänkte bara tipsa om
Nathalie
Beauty Pro
26/12/25-11:40(redigerad den 26/12/25-11:42)

Glossgods julkalender hade faktiskt en lucka 25 för oss som köpte den på lanseringsdagen! Där fanns en värdekod som gjorde en av deras hudvårdsprodukter gratis (upp till 349 kr). Mitt val föll på Fairy Whip, en ansiktskräm som är barriärstärkande och beskrivs såhär:

A rich, whipped moisturizer that feels like clouds but works like a barrier-repair treatment. Fairy Whip is packed with ceramides, watermelon, tremella, and calming botanicals to deeply hydrate, soothe irritation, and bring stressed skin back to life

Glossgods julkalender hade faktiskt en lucka 25 för oss som
Valentina
Beauty Pro
26/12/25-10:21

Mina beauty gifts ❤ Tacksam över dessa då jag älskar att testa nya dofter exklusiva som budget vänliga.

Mina beauty gifts ❤  Tacksam över dessa då jag älskar att
Cherry Baby EdP 30 ml Gift Box
Caramel Dream EdP 30 ml Gift Box
Nikki
Beauty Pro
26/12/25-10:18

Jag har nog varit snäll i år... 🤗😃

Hittade också detta discovery set med dofter i travelsize från Juliette Has A Gun under granen! 🥰

Jag har nog varit snäll i år... 🤗😃  Hittade också detta
Miami Shake Discovery Box