/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
you
Beauty Beginner
08/01/26-21:47
Rebecka
Beauty Pro
08/01/26-16:23(redigerad den 08/01/26-16:24)

Mitt senaste köp från Kicks blev dessa tre produkter (plus glittrande hårsnoddar som dottern har som armband)! Ett plumpande gloss från elf och en läppenna från BeautyAct och även en brynpenna från BeautyAct! 😊 Brynpennan har en sida med penna och en med felt tip o h jag tog färgen medium brown som brukar fungera rätt bra för mig, kunde inte riktigt trsta i butik då dom var avbrytna/rätt torra men det såg bra ut. WEEEELL, väl hemma är jag lite förbryllad 😅 vet inte riktigt vem som kan ha både pennan och felt tip delen i samma rutin 😂🤭 men det ska nog lösa sig!

Mitt senaste köp från Kicks blev dessa tre produkter (plus
Noah90
Beauty Pro
08/01/26-14:52

💖 Beauty First Impression 💖

Jag köpte nyligen denna och har precis börjat använda den Känns lätt att applicera, inte kladdig alls och har inte irriterat ögonen. Jag tror att det här är en keeper.

💖 Beauty First Impression 💖  Jag köpte nyligen denna och
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
08/01/26-12:18

ÄLSKAR Valentino Donna Born In Roma EdP! 🩷

Önskar så att även Donna Born In Roma Hair & Body Mist och Donna Born In Roma Body Shimmer fanns i Sverige!

Jag har i alla fall inte sett dem någonstans. Någon som vet om de finns, och i så fall var?

ÄLSKAR Valentino Donna Born In Roma EdP! 🩷   Önskar så att
Born in Roma Donna Eau de Parfum 30 ml
Mimmi
Beauty Pro
08/01/26-10:28

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Ansiktstvätten är nästan det ända som fungerar på min hy! Den är berikad med havre och hyaloronsyra!

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Ansiktstvätten är nästan
Yara
Beauty Star
08/01/26-09:59(redigerad den 08/01/26-10:01)

✨Sol de Janeiro Cheirosa 59 Perfume Mist✨

En ljuvlig, söt och varm doft med toner av vaniljorkidé, sockrad viol och sandelträ. Perfekt som body mist för vardag eller fest, ger huden en mjuk, inbjudande doft som sitter länge utan att kännas tung. Flaskan är smidig och lyxig, och produkten sprids lätt över huden för en snabb glow‑effekt.

✨ Toppnoter • Plommon • Violett (violet)

💗 Hjärtan / mellannoter • Vaniljorkidé (vanilla orchid) • Amber/socker (sugared)

🌳 Basnoter • Sandelträ (sandalwood) • Vetiver

✨Sol de Janeiro Cheirosa 59 Perfume Mist✨  En ljuvlig, söt
Cheirosa 59 Perfume Mist 90 ml
Yara
Beauty Star
08/01/26-09:55(redigerad den 08/01/26-09:55)

✨SKIN1004 Madagascar Centella Air‑Fit Suncream Light ✨

Bästa solkrämen någonsin!! Den ger väldigt mycket glow, kan användas både spm solkräm och som daglig kräm eller under smink. Den är fysikalisk gjord alltså skyddar den huden från solstrålning mycket bättre än kemiklisk solkräm. Den är dyr, men den är verkligen värd pengarna.

✨SKIN1004 Madagascar Centella Air‑Fit Suncream Light ✨
Madagascar Centella Air-Fit Suncream Light SPF30 PA++++ 50 ml
Yara
Beauty Star
08/01/26-09:51

✨e.l.f. Halo Glow Liquid Filter ✨

Rekomenderar produkten starkt!! Den är jätte värd plus att den är dupe på Charlotte Tilbury Hollywood Flawless Filter.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Håller ni med??
5Bidrag
Bra
Dålig
✨e.l.f. Halo Glow Liquid Filter ✨  Rekomenderar produkten