/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Julia
Beauty Star
18/11/25-17:59

Look of the day!

• en snabb användning av Maria Nila färginpackning (silver). Älskar!
Look of the day!  - en snabb användning av Maria Nila
Colour Refresh Honey Blond 300 ml
Alexa
Beauty Pro
18/11/25-14:48

Återvinning av beautyprodukter Idag tog jag med min uttjänta beautyprodukt till återvinningsstationen och sorterade den på rätt plats. Ett litet steg som gör skillnad för miljön – och dessutom ett enkelt sätt att ge gamla produkter ett nytt liv.

Återvinning av beautyprodukter Idag tog jag med min uttjänta
Jabeen
Beauty Pro
18/11/25-12:58

Beauty First Impression ✨

Jag testade Prada Paradigme för första gången och jag måste säga att jag verkligen blev imponerad. Doften är helt fantastisk, elegant, fräsch och lyxig på samma gång. Det som överraskade mig mest är hur länge den håller. Även efter flera timmar doftar den fortfarande på ett fint och behagligt sätt. En parfym jag absolut vill använda igen! 💚✨

Beauty First Impression ✨  Jag testade Prada Paradigme för
Paradigme Gift Box
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
KICKS
Official
18/11/25-12:35

Tisdags Quiz 🥳🌟

Frågesport
Vilken av dessa ingredienser jobbar både antiinflammatoriskt, antibakteriellt och motverkar tidiga ålderstecken?
AHA-syra
Retinol
Gurkmeja
Nikki
Beauty Pro
18/11/25-09:32

Älskar OPI's julkampanj i år! ❤️

(och deras nagellack)! 🥰

Älskar OPI's julkampanj i år! ❤️  (och deras nagellack)! 🥰
Nora
Beauty Pro
18/11/25-09:06

Emptie:

Rituals The Ritual of Oudh Foaming Shower Gel 🧖‍♀️

Den här duschmoussen är nu slut, den har verkligen gjort duschen lite extra mysig. Skummet blir krämigt, mjukt och fluffigt, så man behöver inte mycket produkt.

Doften av oudh och patchouli är varm, mystisk och lite åt det tyngre hållet. Både jag och min sambo har gillat den, även om den ibland drar lite åt det “manliga” hållet.

Perfekt när man vill skapa spa­känsla hemma!

Emptie:  Rituals The Ritual of Oudh Foaming Shower Gel 🧖‍♀️
Alexa
Beauty Pro
18/11/25-09:02

Maybelline Lasting Fix – Mitt första intryck

Jag testade den här setting sprayen och blev faktiskt positivt överraskad! Den lägger sig som ett lätt moln över sminket och hjälper verkligen allt att smälta ihop snyggt. Finishen är matt men fortfarande fräsch, vilket jag älskar — ingen kakighet och ingen stram känsla.

Efter flera timmars användning såg min bas fortfarande jämn ut, och jag märkte att sminket inte gled runt lika mycket som det brukar. Perfekt när man vill att allt ska hålla sig på plats utan att man behöver fixa till det under dagen.

• Superfin, jämn mist • Håller basen matt och stabil • Ger sminket en snygg “blurrad” finish

Maybelline Lasting Fix – Mitt första intryck  Jag testade
Nikki
Beauty Pro
18/11/25-08:26

The Hottest Drops Duo Kit 🩵🤎

Blev ju nyfiken på denna lilla duo.

Thirst Burst Drops som bl a innehåller niacinamide återfuktar och ger en strålande finish och lyster till huden. 💧✨️

Bronzing Drops bidrar med näring och fukt och ger en solkysst hy." 🤎✨️

Någon som testat?

Bra julklappstips, under 150 kr! 🎁

The Hottest Drops Duo Kit 🩵🤎   Blev ju nyfiken på denna
The Hottest Drops Duo Kit 20 ml