/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sara
Beauty Star
21/10/25-19:36

hej! någon som vet när kicks adventskalender kommer in igen?

Arxhira
Beauty Star
21/10/25-18:15

Heej!

Någon som kan rekommendera en bra foundation som passar till både oljig& torr hy?

Har problem med att det blir kakigt precis vid T-området.

Maysen
Beauty Pro
21/10/25-16:57

Behöver hjälp! Vill köpa en julkalender till min mamma och undrar om ni har några bra förslag? Gärna en som inte kostar flera tusen... Har kikat på nivea och lumene hittils, så något i den stilen tänker jag🤭

Behöver hjälp! Vill köpa en julkalender till min mamma och
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Alva
Beauty Star
21/10/25-16:00(redigerad den 21/10/25-16:07)

Mitt badrumskåp✨ Består av mycket blandat men tre favoriter hos mig just nu är: • Lumene Nordic-C glow boost essence, ett serum som ger fint lyster och sminket lägger sig väldigt fint över

• Sol de Janeiro Rio Deo Cheirosa 62, doftar otroligt och håller svettlukten borta. Har en mer "smörig" doft till skillnad från de andra 62 produkterna

•En fint exfolerarnde syra, hjälper otroligt för mig med "Strawberry skin" • The ordinary Glycolic acid

Mitt badrumskåp✨ Består av mycket blandat men tre favoriter
Nordic-C Glow Boost Essence Booster 30 ml
Rio Deo Aluminum-Free Deodorant Cheirosa 62 57 g
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240ml
malugonzalezlopez8
Beauty Pro
21/10/25-15:24(redigerad den 21/10/25-15:25)

Hittade denna produk i badrumskåpet och valde att ge den en chans. WOW vilken otrolig produkt. Min hud känns helt fantastisk! Len och perfekt för tt lägga smink över, rekomenderar starkt!

Hittade denna produk i badrumskåpet och valde att ge den en
Malaze
Beauty Pro
21/10/25-15:23

Hej Alla! Är det någon som har provat detta och vad tycker ni om det?

Hej Alla!  Är det någon som har provat detta och vad tycker
Madagascar Centella Ampoule Kit 4 x 30 ml
Nikki
Beauty Pro
21/10/25-11:05

Vet inte vad ni tycker men JAG skulle skämmas om jag ägde ett företag vars affärsidé var att så uppenbart kopiera andra varumärkens produkter både till innehåll, doft och förpackning.

Förstår faktiskt inte hur det ens kan vara tillåtet!

Vad tycker ni? Är detta ok?

Vet inte vad ni tycker men JAG skulle skämmas om jag ägde
Hamide
Beauty Star
21/10/25-10:49

Hej!

Jag har nu i några månader börjat använda Medik8 Bakuchiol som är ett milt, växtbaserat alternativ till retinol som ger liknande anti-age effekt. Som jämnare hudton, mindre fina linjer och förbättrad elasticitet, men utan den irritation och torrhet som ofta följer med retinol. Den stora fördelen är att den är skonsam, stabil i ljus och kan användas även dagtid (dock alltid bra att använda spf), vilket gör den perfekt för känslig hud eller nybörjare med aktiva ingredienser.

Skulle rekommendera passa på om man varit sugen på testa retinol eller är väldigt känslig för starka aktiva ingredienser. Nu också med 25% på ansiktsvård i Kicks!

Hej!  Jag har nu i några månader börjat använda Medik8