/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Filippa
Beauty Star
01/12/25-20:39

Högst upp på min önskelista i år är denna: Hört att den ska vara MAGISK och kanske till och med snäppet bättre än min nuvarande favorit från Urban Decay!

Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Nikki
Beauty Pro
01/12/25-20:27

🩶🩷 YSL Black Opium Glitter EdP 🩷🩶

Har ni provdoftat Black Opium-flankern med twist av marshmallow?

🩶🩷 YSL Black Opium Glitter EdP 🩷🩶   Har ni provdoftat
Black Opium Glitter Eau de Parfum 50 ml
Mimmi
Beauty Pro
01/12/25-19:26

Mitt första intryck av Four Reasons Original Heat Styler var först doften, det stod att den skulle dofta kryddig vanilj! Men den doftade i princip inget alls och det tyckte jag var bra, för jag gillar inte vanilj! Den hade bra stråle och plattången gled bra! Absolut en produkt jag kan köpa igen!

Mitt första intryck av Four Reasons Original Heat Styler var
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maribelle
Beauty Pro
01/12/25-18:46(redigerad den 01/12/25-23:49)

Högst på min önskelista är MACs Extra Dimension Blush i Into the pink! MAC är nog ett av mina favort märken och denna har jag varit sugen på såååå länge💕💖💞💗💝

Högst på min önskelista är MACs Extra Dimension Blush i Into
Extra Dimension Blush Into The Pink
Meryem Hassek
Beauty Pro
01/12/25-17:30

殺殺殺殺殺殺

殺殺殺殺殺殺
Nikki
Beauty Pro
01/12/25-16:52

Hört så mycket bra om denna hårolja från L'ANZA så när jag hittade den för under halva priset slog jag till. 220 kr för 100 ml och höga betyg gör att jag känner mig nöjd innan jag ens testat den. 😃

Tipset fick jag också från en säker källa som verkligen kan sina hårprodukter så jag känner mig helt trygg med mitt köp! 🤗

Det kommer tyvärr dröja ett tag innan jag testar den då jag har två andra öppnade, och även om jag använder dem dagligen så behövs endast en väldigt liten mängd.

Så tacksam över all fin hjälp man kan få här på communityt! Det känns väldigt lyxigt att ha "privata rådgivare" bland alla vänner här på Beauty Talks! TACK! 🥰

Hört så mycket bra om denna hårolja från L'ANZA så när jag
Ida
Beauty Pro
01/12/25-13:50

🔴Spoiler alert från glossgods julkalender🔴

⭐️Äntligen första december och de innebär att man får öppna första luckan i sin julkalender och för mig blev de glossgods julkalender där de gömde sig en magnetisk palete😍😊

🔴Spoiler alert från glossgods julkalender🔴  ⭐️Äntligen
Ranen
Beauty Star
01/12/25-12:49

En väldoftande, elegant och varm parfym med långvariga vaniljtoner.

Libre Le Parfum 30 ml