/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Linn
Beauty Pro
19/06/24-16:27

Rengöring av sminkborstar!

Jag gör det pinsamt sällan!

# Rengöring av sminkborstar!  *Jag gör det pinsamt sällan!*
Veronica
Beauty Star
19/06/24-16:07 (redigerad den 19/06/24-16:13)

Mitt senaste köp 😊

Var inne på Kicks i dag och lyckade fynda 2 reaprodukter på 70% rea samt två ordinarie. BeautyAct eyeliner i aubergine, samt Twist Up Glosset från Isaodora i färgen 02 var på rean. Lyckades inte länka rätt färg på varken contoursticket eller Twist up glosset, men man ser vad det är för produkt i alla fall. Blev supernöjd med mina fynd 😀 Sonen passade också på att köpa en ny parfym Le Male från JPG.

Mitt senaste köp 😊  Var inne på Kicks i dag och lyckade
Isabella
Beauty Pro
19/06/24-13:41

min solkyddsfavorit för kroppen ❤ biotherms waterlover hydrating sun milk spf 50+ köper jag varje år om o om igen. jag får lätt utslag av andra solkräm när jag vistas i solen men inte av denna, sedan doftar den ljuvligt oxå!!

min solkyddsfavorit för kroppen ❤ biotherms waterlover
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Fadi
Beauty Star
19/06/24-13:34

Dolce & Gabbana light blue är en fräsch parfym som luktar som att du är i en båt i mitten av havet en vacker sommardag. Denna parfymen är blandad av citrusnoter och mandarin med en shot av amber i botten som kan ge dig en sommarkänsla från första sprutet. Parfymen kan sitta en hel dag på kläderna samt cirka 4-6 timmar på huden och med varje rörelse kommer lukten sprida sig omkring dig. kan varmt rekomendera!

Dolce & Gabbana light blue är en fräsch parfym som luktar
Sofia
Beauty Pro
19/06/24-12:48

Mitt senaste köp från Kicks – Mamma som bor i Skåne fick köpa mina favoriter åt mig eftersom de inte fanns i lager i butikerna närmast mig. 😊

Mitt senaste köp från Kicks – Mamma som bor i Skåne fick
Nikki
Beauty Pro
19/06/24-11:35

Ännu ett reaköp på KICKS

Hårprodukter från Continu.

Ännu ett reaköp på KICKS   Hårprodukter från Continu.
Sofia
Beauty Brands Ambassador
19/06/24-10:04

Här är min Midsommar look för det här året - mycket fokus på en hållbar bas med massor av härlig rosiga toner 殺勺

Gick att tagga alla produkter så lägger de nedan:

  • Bas: Lancôme Teint Idole Ultra Wear Foundation Nyans 210C
  • Concealer: Lancôme Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer Nyans 010 Beige Porcelaine
  • Bronzer: Lancôme Teint Idole Ultra Wear Serum Bronzer Nyans 4
  • Blush: Armani Beauty Luminous Silk Cheek Tint Nyans 62 + Armani Beauty Fluid Sheer Nyans 2
  • Primer för ögonskugga: Urban Decay Primer Potion
  • Ögonskugga: Couture Mini Clutch Nyans 500 Medina Glow
  • Fransmarkering: Lancôme Lash Idôle Eyeliner Nyans Brun
  • Vattenlinjen: YSL Lines Liberated Eye Pendyl Nyans 09
  • Mascara: Lancôme Lash Idôle Mascara
  • Lipliner: Lancôme Lip Idôle Lip Shaper Creamy Matte Lip Liner Nyans 30 Lisa's Coral Glow
  • Läppar: YSL Loveshine Lipstick Nyans 44 Nude Lavellière
  • Setting Spray: Urban Decay All Nighter Hyaluronic Acid Dewy Setting Spray
Linn
Beauty Pro
19/06/24-09:10

Mitt senaste köp på KICKS!

Linda Hallberg - Infinity Deep Palette

Den här paletten var på 70% i min närmaste butik!

**Mitt senaste köp på KICKS!**  *Linda Hallberg - Infinity