/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Janita
Beauty Star
28/04/26-07:08

Idag kände jag för lite Cacharel - ella ella. Tycker att flaskan är så fin med fjärilen! 🦋

Dagens doft
Ella Ella EdP 50 ml
Ewa
Beauty Pro
28/04/26-05:45

Isadoras sticks är verkligen en favoritprodukt! Mjuka, lätta att arbeta med och såå snygga!

Såg att kicks har 50% på dem nu vid köp av två 朗

Isadora!
The Bronze Stick 37 Deep Bronze
Blush Stick 42 Rose Perfection
Contour Stick 36 Warm Mocha
Glow Stick Highlighter Rose Gleam
Janita
Beauty Star
28/04/26-04:41

Morgonrutinen består av kaffe först, alltid! ☕️

Jag tvättar faktiskt inte ansiktet på morgonen, min hy blir alldeles för torr av det. Istället kör jag snälla produkter, fukt, glow och hoppas att ögonkrämen jobbar lika hårt som jag 😅

Snart dags att fylla på med en lättare kräm, jag har alltid gillat Snail 92 men är sugen på att testa nåt nytt. Tar gärna emot tips!

Hur ser er morgonrutin ut? Tvättar ni ansiktet på morgonen eller kör ni också “bara kvällstvätt”? Och vilket serum kan ni inte leva utan?

God morgon! ☀️
Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal 30 ml
Advanced Snail 92 All In One Day Cream 100 ml
KLAIRS Freshly Juiced Vitamin Essence Toner 180 ml 180 ml
Natural Repair Serum 120 ml
Face Glow Exfoliant Toner 150 ml
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Micellar Water Regenerating 400 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Angelica
Beauty Pro
27/04/26-21:58

Escada Pacific Paradise Eau de Toilette är en riktig sommarfavorit i parfymvärlden. Den doftar fruktigt och tropiskt,tänk saftiga frukter, sol och strand, med en söt men ändå fräsch känsla. Den är lättburen och passar perfekt varma dagar när man vill känna sig lite extra somrig och lekfull.

Nackdelen är att hållbarheten är ganska kort, så du kan behöva bättra på under dagen. Men som en glad, semesterliknande doft är den svår att inte tycka om.

Mitt senaste köp
Pacific Paradise EdT 30 ml
Zahraa
Beauty Pro
27/04/26-20:30

Okej girls, need your help❤ Använder Nars concealer just nu men den känns lite för torr på mig och creasar tyvärr under ögonen... Vill hitta min dröm concealer som är: ✨Återfuktande och lätt ✨Bra täckning men ändå skin-like ✨Creasar inte!! Drop your favorites pls❤

Makeup. Skincare. Repeat💕
Janita
Beauty Star
27/04/26-17:59

En nästintill omöjlig fråga - jag vet! Men, om ni endast fick välja en parfym, vilken hade ni valt och varför?

Jag har svårt att själv komma på EN parfym, jag älskar så många!

Virre
Beauty Pro
27/04/26-16:55(redigerad den 27/04/26-16:56)

Lämnat en liten skörd på återvinningen igen. Matas handkräm, Beauty of Joseons solskydd och Niveas eyemakeup-remover finns redan hemma nya av innan de tog slut. Rengöringen från The Inkey List var ingen hit, den sved som sjutton i ögonen och var vansinnigt svår att få ut ur tuben. Kommer inte köpa om. Purito Sleeping pack gillade jag mycket, kommer definitivt bli omköp någon gång av den.

Återvinning ♻️
Dermide Cica Barrier Sleeping Pack 100 ml
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Oat Cleansing Balm 150 ml
Linda-Marie
Beauty Pro
27/04/26-16:50

senaste @KICKS köpet har spanat på dessa glider stick ifrån Anastasia nu när det va 30% på ögon produkter slog jag till, så fin va svårt att välja 😉🤪vill redan ha fler färger. Gick ej att tagga rätt färg den heter champagne ice

senaste @136092963 köpet har spanat på dessa glider stick
Glider Shadow Stick Amethyst