/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
30/10/25-14:49

LOOKING BACK - Makeup by KICKS

Sminkad av makeupartist på KICKS för några år sedan. Grymt nöjd med både resultatet (särskilt basen) och hela upplevelsen.

Minns inte alla produkter som användes men foundation från Lumene, blush från Buxom och ögonbrynsmascaran använder jag fortfarande.

Också väldigt positivt att många av produkterna som användes var i en lägre eller mellanprisklass. Har annars erfarenhet av att många säljare, oavsett branch och produkt, gärna "glömmer" de billigare alternativen.

LOOKING BACK - Makeup by KICKS    Sminkad av makeupartist på
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 4 Tan
Perfect Eye Eyebrow Mascara Tint & Shape Blonde
Jess
Beauty Star
30/10/25-14:44

Måste tipsa om Clarins Water Lip Stain. Jag köpte i nyansen Nude Water som är så otroligt fint naturlig och håller länge. Bra för oss som inte gillar den klibbiga känslan av t.ex. läppglans. Tips!

Water Lip Stain Nude Water 13
Maribelle
Beauty Pro
30/10/25-14:12

Vad är er åsikt om limited edition produkter?🩷Personligen försöker jag undvika dem för blir så ledsen av tanken att älska en produkt men sen inte kunna köpa den på nytt när den tar slut🥲😅 På grund av det brukar jag undvika dem!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Tycker ni om att handla limited edition produkter?
26Bidrag
Ja! Det är kan vara lite kul med limited edition🌸
Nej, jag försöker undvika det/tycker inte det är så speciellt med limited edition🙃
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Jess
Beauty Star
30/10/25-14:05(redigerad den 30/10/25-14:09)

Letar ett hårmousse att ha i blött hår innan styling för att få denna att hålla. Funderar på Maria Nila och undrar om någon testat? Eller har andra tips på bra mousse?

Styling Mousse 300 ml
Nina
Beauty Pro
30/10/25-13:57

här har jag en blush som sitter fint och håller länge

här har jag en blush som sitter fint och håller länge
Hybrid Blush Slow Jam
Nina
Beauty Pro
30/10/25-13:54

har någon av er testat deras primer eller setting spray

har någon av er testat deras primer eller setting spray
Plump & Prime Face Serum 30 ml
Nina
Beauty Pro
30/10/25-13:51

ett jötte fint lipgloss från kicks av märket kiko milano eekomenderar den stalr för den ör inte klibbig och klistrigt.

ett jötte fint lipgloss från kicks av märket kiko milano
3D Hydra Lipgloss 04 Pearly Peach Rose
Nina
Beauty Pro
30/10/25-13:46

var igår på kicks och vet inte riktigt om jag ska köpa denna lipgloss den verkar vara bra vad tycker ni?

var igår på kicks och vet inte riktigt om jag ska köpa denna
Pillow Balm Dream Duo Gift Box