/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
03/11/25-10:01

Lite helg-glam! 🥂✨️

Avfallssortering & återvinning! 😃

Lite helg-glam! 🥂✨️  Avfallssortering & återvinning! 😃
Nikki
Beauty Pro
03/11/25-09:37

ARMANI Stronger With You Intensely EdP 🧡🤎

Höstens och vinterns mysigaste herrdoft!

Måste provdoftas!

ARMANI Stronger With You Intensely EdP 🧡🤎   Höstens och
Emporio Armani Stronger With You Intensely Eau de Parfum 50 ml
Stronger With You Intensely EdP 50 ml Gift Box
Kristina
Beauty Pro
03/11/25-09:22

Mitt senaste inköp från Kicks är Fenty Beauty Gloss Bomb Stix Shimmer i färgen Fu$$y (går ej att tagga rätt färg)

Fantastisk fin färg och mycket shimmer och glitter. Den är även uppbyggbar vilket jag gillar.

Egenskaper (från Kicks.se)

• Vårdande + icke-klibbig känsla
  • Fylld med skimmer + härlig glans
  • Bevarar fukten i upp till 8 timmar
  • Fylld med squalane, vitamin E, sheasmör + kiwiolja

Sitter på länge och ger även vård till mina läppar. 😍👌🩷

(Andra bilden är ifrån Kicks.se)

Mitt senaste inköp från Kicks är  Fenty Beauty Gloss Bomb
Gloss Bomb Stix Shimmer Amethy$T
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Kristina
Beauty Pro
03/11/25-09:14

Min favorit herrdoft är

Versace Eros EdT

Doft av myntablad, italiensk citron och gröna äpplen, onkaböna, amber och geranium. Livlig kraftfullhet symboliseras i basen av ädla cederträ och vetiver. En sensuell parfym fylld av kraft för mannen som är lika heroisk och passionerad som guden Eros. 😍🩵🩵🩵

(Bild och beskrivning från Kicks.se)

Min favorit herrdoft är   Versace Eros EdT  Doft av
Eros EdT 50 ml Gift Box
Cecilia
Beauty Pro
03/11/25-09:09(redigerad den 03/11/25-13:46)

🤎 Min favorit herrdoft 🤎

Armani Stronger With You är på min topplista just nu. Det är en varm och söt herrdoft med kryddig öppning och inslag av kardemumma, rosépeppar och violblad. Den känns mysig, modern och romantisk och passar perfekt nu under hösten och vintern.

🤎 Min favorit herrdoft 🤎  Armani Stronger With You är på
Emporio Armani Stronger With You Eau de Toilette 100 ml
Meryem Hassek
Beauty Pro
03/11/25-08:37

min favorit parfym man burnerry

Hero EdT 50 ml Gift Box
Linn
Beauty Pro
03/11/25-08:34(redigerad den 03/11/25-08:35)

Min favorit-herrdoft är Versace Eros Pour Homme edp! Den är fantastisk på min fästman.

Eros Pour Homme EdP 50 ml
Jabeen
Beauty Pro
03/11/25-08:00

När det kommer till parfymer gillar jag både feminina och maskulina dofter. Jag tycker att herrdofter ofta är mer intensiva och håller längre. Jag har några favoritparfymer som, enligt mig, de flesta män brukar gilla. Jag har själv köpt dem till min man, och ärligt talat, han älskar alla dessa dofter som jag har valt åt honom ❤️

Mina favoritdofter för män är: Dior Sauvage, som är otroligt intensiv, Acqua di Gio EdT från Armani, en fantastisk och väldigt romantisk doft, Versace Pour Homme EdT, och Versace Eros, som är otroligt långvarig. Jag kan verkligen rekommendera alla dessa parfymer till killar!

Giorgio Armani Acqua di Giò Eau de Toilette 100 ml
Sauvage EdT 200 ml
Pour Homme EdT 100 ml
Eros EdT 50 ml